Jump to content

Najbardziej niezawodny silnik 1998-2015


Vercy
 Share

Recommended Posts

Pany, obiektywnie rzecz biorąc, który silnik jest najbardziej niezawodny LUB da się łatwo zabezpieczyć przed psuciem?

 

Lub innymi słowy, który wytrzyma większy przebieg przy minimalnym nakładzie pracy

 

(Oczywiście zakładam poprawny serwis)

 

2.5 NA czy 2.0R ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

kiedyś o tym rozmawiałem z mechanikiem i finalnie stanęło na tym że EJ20 2.0NA SOHC czyli te ~120koni. EJ20 2.0NA DOHC (~160koni) naotmiast ma złą sławę przez to zamualnie ale to jest do ogarnięcia w miarę tanio i jednorazowo a tak to śmiga sobie dzielnie. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Narrator napisał:

Pytanie: 2.5NA czy 2.0R ?

 

Odpowiedzi: 2.2NA i 2.0NA

 

:biglol:

 

2.0 TFSI

A tego na dole już nie zauważyłem , sugerowałem się nagłówkiem  od 1998 a że były produkowane do 2001 to się łapią.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Tinuviel napisał:

kiedyś o tym rozmawiałem z mechanikiem i finalnie stanęło na tym że EJ20 2.0NA SOHC czyli te ~120koni. EJ20 2.0NA DOHC (~160koni) naotmiast ma złą sławę przez to zamualnie ale to jest do ogarnięcia w miarę tanio i jednorazowo a tak to śmiga sobie dzielnie. 

W 125KM to chyba tak po prostu się nie ogarnie. No może gdyby zrobić operację z EGR. W 158KM to i owszem.

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie (no, prawie) mają ten sam układ smarowania, można powiedzieć że wał korby, specyfikę tłoków i pierścieni. Każdy zużyje się w podobny sposób 

 

(poza ej25 :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

a skąd najazd na 2,5 NA' silnik sam w sobie ma prostą wadę z uszczelką, ale rekompensuje tym że w SOHC tańsza regulacja luzów, ma też lepsze branie od dołu niż 2.0..

 

Ale widzę że generalnie uważacie że jak brać silnik sam, to USA>Eur?

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Vercy napisał:

Pany, obiektywnie rzecz biorąc, który silnik jest najbardziej niezawodny LUB da się łatwo zabezpieczyć przed psuciem?

 

Lub innymi słowy, który wytrzyma większy przebieg przy minimalnym nakładzie pracy

 

(Oczywiście zakładam poprawny serwis)

 

2.5 NA czy 2.0R ?

 

 

Najmniej awaryjny jest silnik o którym użytkownik mniej wie i nie kombinuje na własną ręke, a w szczególności nie czyta forum i innych porad z FB. ;). Wtedy zaczynają się kłopoty :biglol:

Edited by carfit
  • Haha 2
  • Cheers! 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, carfit napisał:

Najmniej awaryjny jest silnik o którym użytkownik mniej wie i nie kombinuje na własną ręke, a w szczególności nie czyta forum i innych porad z FB. ;). Wtedy zaczynają się kłopoty :biglol:

 

Takie H6 2.7 powinno być idealne. Nikt tego nie ma, nie ma komu marudzić że się coś w nim psuje;) 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...