Skocz do zawartości

SI STI MY 2007 + PPP - pierwsze wrażenia


Sims

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witku, rozumiem Twoje przywiązanie do silników 2.0T, które prawdopodobnie wynika z sentymentu do sukcesów Subaru w RSMS. Samego mnie zmroziło jak usłyszałem jakieś dwa lata temu, że Impreza ma być z 2.5T silnikiem. Fakt jest jednak, iż 2.0T wykazywały się dosyć dużą ilością poważnych uszkodzeń i stąd prawdopodobnie FHI wycofało się z montażu tego silnika we wszystkich modelach, które są przynajmniej w EU dostępne. Sam tego doświadczyłem, dlatego też mój osąd silników 2.5T jest bardziej liberalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) ale ja mówię o porównaniu do zwykłego STI, Twoje do takich porównań nie powinno się brać.

 

A ścigałeś się z seryjnym STI, że tak mówisz?

Zarówno przyśpieszenie jak i wszelkie elastyczności są dokładnie takie same (lub różnica jest niestwierdzalna empirycznie). Elastyczności na 6 nie badałem co prawde, ale nie widze powodów, żeby miało być coś lepiej akurat na najwyższym biegu.

 

Oczywiście już na torze baaardzo duzo zalezy od kierowcy, wiec takie porównania są troche bes sęsu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sims, jeżlei chodzi o awaryjnośc w ekstemalnej eksploatacji to na razie doświadczenia raczej mocno przemawiają za EJ 207 a nie EJ257. Z EJ205 albo EJ20G niema co porównywać bo to słabsze silniki, ale nawet bloki od nich potrafią robić duże przebiegi przy mocach rzędu 400KM, po wymianie gratów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ścigałeś się z seryjnym STI, że tak mówisz?

Zarówno przyśpieszenie jak i wszelkie elastyczności są dokładnie takie same (lub różnica jest niestwierdzalna empirycznie). Elastyczności na 6 nie badałem co prawde, ale nie widze powodów, żeby miało być coś lepiej akurat na najwyższym biegu.

 

nie nie ścigałem się i napisałem, że chętnie bym się ścignął. Jedyne ściganko jakie miałem to objechane na sjs w poznaniu STi 2005 z kierowcą który już tam trochę tym STi jeździł i podobno miałby być lepszym kierowcą ode mnie. Wyprzedziłem go o sekundę to mówił że to właśnie ta różnica mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie ścigałem się i napisałem, że chętnie bym się ścignął. Jedyne ściganko jakie miałem to objechane na sjs w poznaniu STi 2005 z kierowcą który już tam trochę tym STi jeździł i podobno miałby być lepszym kierowcą ode mnie. Wyprzedziłem go o sekundę to mówił że to właśnie ta różnica mocy.

 

 

Ta jassne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ścigałeś się z seryjnym STI, że tak mówisz?

Zarówno przyśpieszenie jak i wszelkie elastyczności są dokładnie takie same (lub różnica jest niestwierdzalna empirycznie). Elastyczności na 6 nie badałem co prawde, ale nie widze powodów, żeby miało być coś lepiej akurat na najwyższym biegu.

 

nie nie ścigałem się i napisałem, że chętnie bym się ścignął. Jedyne ściganko jakie miałem to objechane na sjs w poznaniu STi 2005 z kierowcą który już tam trochę tym STi jeździł i podobno miałby być lepszym kierowcą ode mnie. Wyprzedziłem go o sekundę to mówił że to właśnie ta różnica mocy.

A ja raz jechalem za SPRT i chlopcy bardzo chcieli mi odejsc a sie nie udawalao. Poniewaz bylo to w ruchu i na dosc wysokich predkosciach, ie chcialem sie do nich zblizac, bo i tak bylem blisko.

Oni cos tam podobno sie potem zalili, ze Gaciowy Blue im ten tego a oni w sprt...

he he....

Tak ze Lesiu, uwazaj uwazaj, bo nie znasz dnia ani godziny.

Przekoanie o naszej najszybszosci jes dosc wzgledne i zaraz sie okaze ze jakies diesle nam z palcem dowala......

I bedzie poruta.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam, że takie nachalne "czepianie się" jakie uprawiasz w stosunku do wielu piszących zapewne w pośpiechu forumowiczów jest po prostu niepotrzebne

Chyba mnie mylisz z kimś innym.

 

Szczególnie kiedy jest to jedyny post w danym temacie (akurat w tym topicu napisałeś coś, w dodatku mylnie interpretując treść na którą odpowiadałeś, ale wykasowałeś już jak widze tego posta)

Można prosić o jakieś szczegóły? Bo nic tu innego nie zamieszczałem i nie mam w zwyczaju kasować swoich postów. Znowu mnie mylisz z kimś innym.

 

No, ale to już kwestia netykiety która powinna obowiązywac na forum.

Wybacz, ale ignorancja dla języka nie będzie tutaj tolerowana, co innego literówka w pośpiechu, co innego walenie błędami, potem inni czytają i powielają na różnych listach dyskusyjnych itp. Jeżeli komuś się to nie podoba to proszę zgłosić to do Dyrekcji albo Administratora forum, funkcja moderatora nie jest dożywotnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałem tylko się wypowiedzieć na temat PPP w STi

 

I słusznie.

 

Wydaje mi się w każdym razie, że bez porównania bezpośredniego w warunkach drogowych - ni rusz.

 

Ciekawe jak mają się osiągi silnika STi 2.0+PPP do STI 2.5

 

Na to pytanie mogę odpowiedzieć: kiedyś jechaliśmy z michal-em po - powiedzmy - autostradzie ( :mrgreen: ) i do 200 km/h wozy szły równo. Michal jechał za mną i nie wiem, czy miał pedał wciśnięty w podłogę, czy nie, ale utrzymywaliśmy stałą odległość.

 

Zaraz po odebraniu wozu też robiliśmy taki mini test, ale tego nie liczę, bo po pierwsze ogarniałem wóz słabiej, niż teraz, a po drugie nie cisnąłem go; wówczas odjechał mi strasznie :twisted:.

 

Zarówno przyśpieszenie jak i wszelkie elastyczności są dokładnie takie same (lub różnica jest niestwierdzalna empirycznie).

 

Testowałeś?

 

STi 2005 z kierowcą który już tam trochę tym STi jeździł i podobno miałby być lepszym kierowcą ode mnie. Wyprzedziłem go o sekundę

 

No tak, ale STI 2005 seria to 2.0T i 265 KM.

 

Ta jasne dotyczące różnicy mocy czy kierowcy czy czego bo nie rozumiam

 

Wydaje mi się, że jasne z powodu, który podałem powyżej 8)

 

A ja raz jechalem za SPRT i chlopcy bardzo chcieli mi odejsc a sie nie udawalao.

 

Nic dziwnego: z tego, co wiem, gaciowóz ma zmodyfikowany wydech - te dodatkowe konie i elastyczność, które oni osiągnęli dzięki PPP, Ty osiągnąłeś odetkanym wydechem.

 

PS. I kosztuje to ponad połowę mniej :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zarówno przyśpieszenie jak i wszelkie elastyczności są dokładnie takie same

 

To ja Ci mowie ze roznica jest i szczegolnie w elastycznosci(ale ok.... tak jest w moim STI-aju :wink: ) Sam dobrze wiesz ze PPP w jednym aucie daje 320-330 KM w innym ponizej 300. Temat jest znany od dawna i wystepowal takze w starszym modelu. Na wielu forach Subaru mozna przeczytac prawie to samo. Na forum scoobynet jest pan z Prodrive, niejaki Mike Wood i on wyjasnia sprawy zwiazane z PPP. Generalnie pisze ze ich auta z PPP osiagaja tez mocno zroznicowane wyniki a to juz zalezy od wielu czynnikow. Ja miałem to szczęście ze PPP spowodował wyraźną różnicę w osiągach i przyjemności z jazdy.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się w każdym razie, że bez porównania bezpośredniego w warunkach drogowych - ni rusz.

 

dokładnie i ja już w tym temacie się męczył nie będę

 

No tak, ale STI 2005 seria to 2.0T i 265 KM.

to też fakt

Nic dziwnego: z tego, co wiem, gaciowóz ma zmodyfikowany wydech - te dodatkowe konie i elastyczność, które oni osiągnęli dzięki PPP, Ty osiągnąłeś odetkanym wydechem.

sorry ale nie wiem dokładnie co arno masz więc jeśli Sti to się nie dziwie bo zrobiłeś dokładnie to co jest w SPRT tylko lepiej :lol:

i dokładnie tak jak napisał AndySTI w różnych autach różne osiągi. Jakby każdy z SPRT byłby zmapowany konkretnie pod siebie to można by tu było rozmawiać konkretniej a tak to kicha. Jedne SPRT może kogoś tam objechać a inne zostać objechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, przepraszam za OT ... ale niestety - to trzeba potwierdzić. Masz całkowitą rację. Poziom ignorancji oraz bezczelności w "wieśniaczeniu" języka polskiego w Internecie (oraz SMSach) jest dramatyczny.

 

Obsługuję kilka serwisów, muszę czasami przeczytać (i korygować, co jest często prawie niemożliwe) jakieś "wypociny" ludzi, którzy totalnie mają "zlew" dla jakichkolwiek zasad pisowni (przeżyjemy), ale przede wszystkim (to jest dramat) składnego i zrozumiałego pisania.

 

Najgorsze jest to, że generalnie wszystkim się wydaje, że SMSy i Internet to taki "chlew", gdzie można pisać byle co (i wielu tak pisze, bezkarnie).

 

Ken Taczdis wywołał zupełnie przypadkiem małą "burzę" - widać, że gość jest na poziomie, inteligentny, piśmienny, także jeśli dla Ciebie "sęs" to takie fajne ("cool") zastąpienie słowa "sens" - warto byłoby przemyśleć, czy jest sens być aż tak "na czasie" :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to co jest w SPRT tylko lepiej

 

W gaciowozie nie ma remapu. A więc arno nie ma dokładnie tego, co w PPP. W PPP poza tym wydech zostaje tylko lekko zmieniony (gwarancja/ekologia), a - z tego, co wiem - w koprowozach, do których należy gaciowóz, wydech zmieniony jest mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gaciowozie nie ma remapu. A więc arno nie ma dokładnie tego, co w PPP. W PPP poza tym wydech zostaje tylko lekko zmieniony (gwarancja/ekologia), a - z tego, co wiem - w koprowozach, do których należy gaciowóz, wydech zmieniony jest mocno.

_________________

 

to też co innego, u mnie remap ale słabszy wydech u niego brak remapu ale cały wydech bo jeśli napisałeś koprowóz to na pewno pełny Supersprincik, myślę, że moce oscylują w podobnych granicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to powiedziała Marla Singer w jednym z moich ulubionych filmów: "Dziś ludzie nie rozmawiają. Dziś czekają wyłącznie na swoją kolej, by coś powiedzieć"

 

eee normalnie nie wiem co powiedzieć, jakoś tak mi płytko :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zosia Samosia? :twisted:

 

W języku polskim nie ma takiego sprytnego myku, jak w angielskim ("I had the speakers replaced") - to dlatego. Oczywiście sam się niczego nie tykałem, z wyjątkiem portfela :mrgreen:.

 

A kto ci "ztrendsetterował" te głośniki... :roll: :wink: :razz:

 

WIELKIE DZIĘKI DLA BILEXa za ztrendsetterowanie mi głośników. Respek!

 

Tak lepiej? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stosunku do 2.5T PPP jak pisałem wcześniej nie może być specjalnej różnicy (niż w stosunku do seryjnego 2.5), (...)

 

Dlaczego?

 

 

 

Ciekawe jak mają się osiągi silnika STi 2.0+PPP do STI 2.5

 

Na to pytanie mogę odpowiedzieć: kiedyś jechaliśmy z michal-em po - powiedzmy - autostradzie ( :mrgreen: ) i do 200 km/h wozy szły równo. Michal jechał za mną i nie wiem, czy miał pedał wciśnięty w podłogę, czy nie, ale utrzymywaliśmy stałą odległość.

 

Zaraz po odebraniu wozu też robiliśmy taki mini test, ale tego nie liczę, bo po pierwsze ogarniałem wóz słabiej, niż teraz, a po drugie nie cisnąłem go; wówczas odjechał mi strasznie :twisted:.

 

Brzmi to jak "opowiem o tym, że wiem, iż nic nie wiem". :mrgreen: :wink:

 

 

dosyć dużą ilością poważnych uszkodzeń

 

:shock: :shock: :shock:

 

musze pogadać z moim silniczkiem dlaczego się nie psuje :roll:

 

Ty mi lepiej powiedz kto nie musi (poza Niuńkiem;)). Najgorzej mają Japończycy i rajdowcy, bo tam dalej 2.0T jest szeroko stosowane. Masochiści.

 

 

 

 

 

Jak to powiedziała Marla Singer w jednym z moich ulubionych filmów: "Dziś ludzie nie rozmawiają. Dziś czekają wyłącznie na swoją kolej, by coś powiedzieć"

 

Dobre, teraz szybko powinieneś zacytować Borata, bo poziom niebezpiecznie rośnie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...