Jump to content

Problem z ruszeniem na wsteczny.


blady2111
 Share

Recommended Posts

Hejka.

 

Odebrałem dziś auto z warsztatu po długim czasie. Była robiona cała góra silnika , sprzeglo exide, wiskoza regenerowana wzmacniana itd. Teraz przy wbiciu wstecznego czuć bardzo duży opór i bez gazu niezwykle jest ciężko ruszyc używając samego sprzęgła. Do p4zodu jest znacznie lepiej choć wydaje mi się że mogłoby być lepiej.  Na luzie  oporów  brak. Jakieś pomysły.....

 

Forester sg .2007 158 km.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie, większość "specjalistów" nie ogarnia że to jest, i trzeba kontrolować i regulować, nawet po trywialnych klockach...

 

A jak sprawdzą i wyregulują i dalej będzie źle to coś zjebali...

Edited by artaa
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Panowie, nie bylem świadom że mam coś takiego. Jak to sprawdzić czy mam i w jaki sposób się to reguluje. 

 

Edit. Dobra , doczytałem  i zrobiłem kilka testów i wychodzi jednak ze to Hill holder. Jutro oddam auto niech se to regulują. Dziękuję.

Edited by blady2111
Link to comment
Share on other sites

Warto ogarnąć jak działa hillholder - w awaryjnych sytuacjach ta wiedza może się przydać :). Mi kiedyś pękła linka sprzęgła - efekt był taki, że podczas holowania hh cały czas trzymał hamulce. W takiej sytuacji trzeba go rozpiąć albo chociaż poluzować. Wiedza o jego działaniu może się również przydać podczas dłuższego zjazdu tyłem ze wzniesienia - musisz zjeżdżać albo na biegu (najlepiej z zapiętym reduktorem :) ) albo odpowiednio operować sprzęgłem. Powyższe dotyczy mt, nie wiem jak to jest w at. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...