blady2111 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Hejka. Odebrałem dziś auto z warsztatu po długim czasie. Była robiona cała góra silnika , sprzeglo exide, wiskoza regenerowana wzmacniana itd. Teraz przy wbiciu wstecznego czuć bardzo duży opór i bez gazu niezwykle jest ciężko ruszyc używając samego sprzęgła. Do p4zodu jest znacznie lepiej choć wydaje mi się że mogłoby być lepiej. Na luzie oporów brak. Jakieś pomysły..... Forester sg .2007 158 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Hilholder chyba jest za mocno napięty. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 (edytowane) Dokładnie, większość "specjalistów" nie ogarnia że to jest, i trzeba kontrolować i regulować, nawet po trywialnych klockach... A jak sprawdzą i wyregulują i dalej będzie źle to coś zjebali... Edytowane 27 Czerwca 2022 przez artaa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady2111 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 (edytowane) Panowie, nie bylem świadom że mam coś takiego. Jak to sprawdzić czy mam i w jaki sposób się to reguluje. Edit. Dobra , doczytałem i zrobiłem kilka testów i wychodzi jednak ze to Hill holder. Jutro oddam auto niech se to regulują. Dziękuję. Edytowane 27 Czerwca 2022 przez blady2111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdartapodeszwa Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 Warto ogarnąć jak działa hillholder - w awaryjnych sytuacjach ta wiedza może się przydać . Mi kiedyś pękła linka sprzęgła - efekt był taki, że podczas holowania hh cały czas trzymał hamulce. W takiej sytuacji trzeba go rozpiąć albo chociaż poluzować. Wiedza o jego działaniu może się również przydać podczas dłuższego zjazdu tyłem ze wzniesienia - musisz zjeżdżać albo na biegu (najlepiej z zapiętym reduktorem ) albo odpowiednio operować sprzęgłem. Powyższe dotyczy mt, nie wiem jak to jest w at. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się