Turbi Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 Czołem ! autko świeżo zakupione, w drodze do domu wskazówka temp. Wywaliła nagle poza skale. Szybki telefon do poprzedniego wlasciciela, mówił żeby się nie przejmować. ja jednak chce się dokopać do powodu tego problemu. dodam, ze auto jezdzi bez zarzutu, nie wywala płynu, nie kopci, ma ogrzewanie i przejechało już tak kilkaset km. wskazowka dochodzi do połowy, i w pewnym momencie wskakuje poza skale, tak szybko, ze tylko raz udało mi się to zarejestrować. poziom płynu ok korek od chłodnicy wymieniony. licznik nie działa poprawnie (nie podświetla się i nie działa prędkościomierz) co jeszcze sprawdzić ? Czujnik temp może wariować ? czy może być coś wspólnego z lpg ? Bo na gazie nie chodzi zbyt ciekawie i napewno trzeba zrobić porządny przegląd. Chyba napisałem wszystko, co zaobserwowałem w krótkim czasie posiadania tej furki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Wojtkiewicz Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 czujnik to podstawa w takich sytuacjach... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted June 10, 2022 Share Posted June 10, 2022 (edited) @Turbi Skoro licznik nie działa prawidłowo to od niego bym zaczął. Jeśli zdecydujesz się za zakup to uważaj bo masz przedlifta na dwie wtyczki. Na pierwszy rzut oka są takie same, ale polift na 3 wtyczki prostokątne a przedlift dwie podłużne. Ewentualnie wyjmij go i wyczyść styki od niego. Uważaj bo zegary mają folie z napylonymi ścieżkami w miejscu przyłącza wtyczek. Edited June 10, 2022 by ewemarkam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted June 10, 2022 Share Posted June 10, 2022 7 godzin temu, Turbi napisał: . Szybki telefon do poprzedniego wlasciciela, mówił żeby się nie przejmować. Niezły patafian. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted June 10, 2022 Share Posted June 10, 2022 9 godzin temu, Turbi napisał: korek od chłodnicy wymieniony. Wymieniłeś na OEM, czyli oryginalny. Jeśli nie to wymień na oryginał koniecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbi Posted June 10, 2022 Author Share Posted June 10, 2022 Panowie. wymienilem korek na ori, nalalem płynu na maxa, aż się wylewało (było dużo płynu, dolalem może 70ml) ruszylem, zrobiłem może. 1km i temp max. po przejechaniu 20km zatrzymałem się u kolegi, pogadaliśmy, i wróciłem po godzinie. ku mojemu dziwieniu temperatura w normie. (Padał ulewny deszcz) myślałem ze to wina pogody, ale dziś o godzinie 12.00 w największy upał wyjechałem, zrobiłem kolejne 20km nie oszczędzając auta, 5km po lesie, piachach i górkach… i temp norma. mozliwe ze się sam odpowietrzyl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted June 11, 2022 Share Posted June 11, 2022 W dniu 10.06.2022 o 06:46, ewemarkam napisał: eśli zdecydujesz się za zakup to uważaj bo masz przedlifta na dwie wtyczki. Na pierwszy rzut oka są takie same, ale polift na 3 wtyczki prostokątne a przedlift dwie podłużne. Najstarszego SF jakiego rozbierałem to był MY99 i tam jest licznik na 3 wtyczki (białe), w polifcie 3 wtyczki zielone. Jesteś pewien tych dwóch wtyczek? Nie wiem teraz czy to jakieś egzotyczne rozwiązanie którego nie miałem w rękach... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted June 11, 2022 Share Posted June 11, 2022 (edited) 2 godziny temu, st981777 napisał: Najstarszego SF jakiego rozbierałem to był MY99 i tam jest licznik na 3 wtyczki (białe), w polifcie 3 wtyczki zielone. Jesteś pewien tych dwóch wtyczek? Nie wiem teraz czy to jakieś egzotyczne rozwiązanie którego nie miałem w rękach... A możliwe że były jednak trzy:) w każdym razie inne niż w poliftowym, takie podłużne a na liczniku folia ze ścieżkami. Dwa lata temu ostatnim razem miałem ten licznik w rękach;) Licznik Edited June 11, 2022 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted June 11, 2022 Share Posted June 11, 2022 Miałem taki przypadek u siebie w Leśniku. Działo się tak jak wpiąłem nagrzewnicę równolegle z parownikiem od LPG - chciałem sobie polepszyć ogrzewanie wnętrza bo sporo ciepła reduktor odbiera. Pierwotnie (jak i teraz bo wróciłem do tego rozwiązania) mam połączenie szeregowe - najpierw parownik a później dopiero nagrzewnica. Teraz nie mam problemów z temperaturą, a przy połączeniu równoległym objawy miałem takie same o jakich piszesz. Sprawdź sobie jak Ty masz poprowadzony ukł. chłodzenia w połączeniu z LPG bo wg mnie tutaj leży problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now