harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Zajechałem seryjne. Kolejne seryjne? Czy ACT? Może Exedy? Z góry dziękuję za opinie. Pozdrawiam Harry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 AP Racing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Seria 1,8 tyś. zł (SIP AK) ACT 2,4 tyś. zł (nie-ASO.pl) Exedy Sport 2,5 tyś. zł (nie-ASO.pl) AP Racing 3,5 tyś. zł (nie-ASO.pl) Czy ten dodatkowy tysiąc mniej w kieszeni z AP pod pedałem przełoży się jakoś na użytkowanie w seryjnym STI 2.5L 300KM/407Nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 harry26poz, AP jest prawie nie do zarabania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Seria 1,8 tyś. zł (SIP AK)ACT 2,4 tyś. zł (nie-ASO.pl) Exedy Sport 2,5 tyś. zł (nie-ASO.pl) AP Racing 3,5 tyś. zł (nie-ASO.pl) Czy ten dodatkowy tysiąc mniej w kieszeni z AP pod pedałem przełoży się jakoś na użytkowanie w seryjnym STI 2.5L 300KM/407Nm? Do ACT i EXEDY czy AP przy wymianie sprzegła, nalezy wymienić koło. ALE NIE KONIECZNIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Do AP. Serie znam z praktyki. Myślę o ACT lub Exedy. Stąd pytanie czy tysiaka do AP warto dołożyć? Jakieś konkretne argumenty przemawiające za? Zamachowe wymienia się podobno w jednym przypadku na sto kiedy jest spalone (takie info z serwisu SIP AK otrzymałem dzisiaj rano) więc okaże się dopiero przy wymianie czy istnieje taka potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ACT i Exedy które widzisz na naszej stronie są do WRXa. Nie wiem czy mamy Exedy do STi. Wiem, że mamy AP i serię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 harry26poz, AP jest prawie nie do zarabania chyba nigdy nie jechales za Harrym, poradzi sobie z kazdym, nawet ze spiekowym, metalowym, kewlarowym, ceramicznym czy z nici pajaka nepalskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 przy wymianie sprzegła, nalezy wymienić koło. ALE NIE KONIECZNIE IMO zdecydowana przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Przesada, nie widze w tym przesady. A opieram sie na tym co się robi za oceanem. Jeżeli wymieniasz sprzegło na lepsze (lepsze niż seria). To dla czego chcesz pozostać przy ciezkim seryjnym kole zamachowym !!!!! O ile dobrze wiesz to w/w firmy sprzedają topowe sprzegła razem z kołem. (tzw. zestawy) Ale tak jak już pisalem, moze mnie nie zrozumialeś. Nie jest to konieczna wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ACT i Exedy które widzisz na naszej stronie są do WRXa. Nie wiem czy mamy Exedy do STi.Wiem, że mamy AP i serię. Faktycznie. Doczytałem opis. Więc pozostaje AP Racing. Rozumiem, że to jest zestaw: tarcza sprzęgła, docisk i łożysko. Ciekaw jestem jak prawie podwójny koszt w stosunku do serii przełoży się udziałem procentowym na wytrzymałość i trwałość? Potraktujcie mnie jak królika doświadczalnego harry26poz, AP jest prawie nie do zarabania chyba nigdy nie jechales za Harrym, poradzi sobie z kazdym, nawet ze spiekowym, metalowym, kewlarowym, ceramicznym czy z nici pajaka nepalskiego Azrael trzymam Cię za słowo :smile: Chojny oj poradziłem sobie. Dwa dni startowania i się ledwo do domu "doślizgałem" :grin: Dziękuję za porady. Pozdrawiam Was. Harry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Jeżeli wymieniasz sprzegło na lepsze (lepsze niż seria). To dla czego chcesz pozostać przy ciezkim seryjnym kole zamachowym !!!!! Koło JUNa jest lżejsze od seryjnego STi o 0,5kg... więcej nie dodaję. O ile dobrze wiesz to w/w firmy sprzedają topowe sprzegła razem z kołem. (tzw. zestawy) Tak - wynika to zwykle z konstrukcji sprzęgła które potrzebuje specjalnego koła. Nie jest to konieczna wymiana. No właśnie nie jest. Faktycznie. Doczytałem opis. Więc pozostaje AP Racing. Rozumiem, że to jest zestaw: tarcza sprzęgła, docisk i łożysko. Ciekaw jestem jak prawie podwójny koszt w stosunku do serii przełoży się udziałem procentowym na wytrzymałość i trwałość? Potraktujcie mnie jak królika doświadczalnego Wszystko da się zepsuć. Jak lubisz powoli puścić sprzęło na wysokich obrotach to lepiej N-kowe - nie zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Przesada, nie widze w tym przesady. A opieram sie na tym co się robi za oceanem. Jeżeli wymieniasz sprzegło na lepsze (lepsze niż seria). To dla czego chcesz pozostać przy ciezkim seryjnym kole zamachowym !!!!! O ile dobrze wiesz to w/w firmy sprzedają topowe sprzegła razem z kołem. (tzw. zestawy) Ale tak jak już pisalem, moze mnie nie zrozumialeś. Nie jest to konieczna wymiana. No to jak jest w końcu z tym kołem zamachowym? Będzie sprzęgło AP Racing. Wymienić profilaktyczne koło zamachowe na inne niż seria zakładając, że serwis stwierdzi, że wymiana nie jest konieczna? Jakieś za i przeciw? Pomęczę Was jeszcze trochę :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 harry26poz, w STI nie warto ruszać koła zamachowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry26poz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 harry26poz, w STI nie warto ruszać koła zamachowego. Dziękuję. No to działam. Świnka skarbonka już leży rozbita na podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 harry26poz, twoja decyzja, jest kilka osob na tym forum co ma sprzegło mocniejsze niz seria (mowa o GT.WRX czy STi) i kazdy z nich wymienił tez koło. Tak jak juz pisałem wczesniej. Nie jest to konieczne twoja sprawa. Wiem tylko jedno w chicago tam gdzie jestem gość czesto wymieniaja cały zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ty płacisz ty wymagasz. Jezeli STi jest dla Ciebie samochodem do jazdy codziennej i czsami lubisz strzelić ze sprzegła. To moze racja nie opłaca sie wymieniac koła. (tylko co bedzie jak wsadzisz dobre sprzegło a koło powie "papa tzn. przyjarałem się" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Czarny, jest jeszcze więcej osób na forum, które mają wymienione sprzęgła a nie mają wymienionego koła, więc argument nieco chybiony. Moim zdaniem nie ma co ruszać koła jeśli nie jest uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 CZARNY, w Stanach w wielu wypadkach taniej i szybciej wymienić koło niż sprawdzac płaskość i ewentualnie szlifować, a koło Subaru lubi się krzywić, szczególnie w modelach 5MT. Z tym że jak już Ci napisałem - drogowe koła do STI nie są istotnie lżejsze niż seria i nic nie dadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi