Jackname Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 (edited) Dzień dobry drodzy koledzy i koleżanki. Następujące przygody i co za tym idzie pytania. Edit. Tak teraz czytam coś w neciku, że to chyba jednak nie sonda, ino dziura w wydechu gdzieś! A niedawno po przeglądzie mi spawali coś przy tłumiku! Trupek mój (zagazowany acz żwawy) od kiedy go mam lubi wyrzucić mi błąd p2096 (za dużo powietrza?). Zazwyczaj po tankowaniu gazu na jakiejś dziwnej stacji benzynacji. Ostatnio zintensyfikował te działania przeciw mojej osobie. Po dwa razy dziennie potrafi podać błąd taki. Fura moja gaz ma serwisowany co dyszkę, fitry i inne takie tam. Oczywiście katalizatora (drugiego?) brak (nie zaglądałem ale po wyglądzie puchy i zapachu z rury zanim gaz wejdzie wnioskuje ino). Jak tak zaczęło sypać tym błędem to przegoniłem fure na samej benzie ze stówke i też wyrzucił ten błąd, więc nie tylko gaz go powoduje, chyba. Pytanie brzmi, czy sonda już się zmęczyła i pora na wymianę? Czy tak już po prostu jest i będzie, że ten check engine mi wywali i klem z baterii zdejmować trzeba dla treningu? W sensie, oczyma wyobraźni, widzę taką opcję, że wychodzę i wybłagam interwencję u mistrza, za OEM położę połowę wypłaty, a ze względu na wiekowość (i wydech od europejskiego legacy) i stan fury ogólny, ten check engine spowodowany humorem sondy, pogodą i stanem księżyca i tak będzie się wyświetlał (wkurza mnie brak tempomatu). Ktoś miał jakieś doświadczenia w tej gestii i podzieli się (błąd - P2096, fura zara bedzie miała 350k, sonda za moich czasów - 40k nie wymieniana). Z góry dziękuję za podpowiedzi! Edited May 29, 2022 by Jackname Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSK7 Posted June 3, 2022 Share Posted June 3, 2022 Z tego co pamietam miałem ten sam błąd w foresterze. Wymiana sondy na nowa rozwiązała problem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackname Posted August 2, 2022 Author Share Posted August 2, 2022 U mnie to nie była sonda lambda, tylko spece majstry jak składali obudowę filtra powietrza w komorze silnika tak jakoś nie wcelneli i nie zamknęli jej od spodu i stąd była cała zdrada. Pomijając fakt, że sondy są na tulejkach a katalizatory nawet nie stali obok fury tej odkąd ją powożę... Dzięki za tzw tipy a temat do zamknięcia pewnikiem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now