Jump to content

Reflektory Przednie Regenerować? Zamiennik?


SdKfz_00
 Share

Recommended Posts

Witam chciałem zapytać szanowne grono o wasze doświadczenia z reflektorami typu zamienniki. 

U siebie mam pęknięty odbłyśnik i lekko nadtopiony od środka klosz przy żarówce. Nie wiem czy próbować bawić się w regenerowanie czy metodą leniwą wstawić po prostu zamienniki.

 

Cena za oryginały jest jak wiadomo dość sroga (Impreza 2004) o ile w ogóle będą dostępne w Polsce. Zamienniki z kolei widziałem tylko firmy DEPO, brat mechanik negatywnie ocenił jakość tej firmy i mówił zdecydowanie żeby regenerować.

Ale chciałem zobaczyć co tutaj przeczytam, jak ma się oryginał regenerowany do zamiennika?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zregenerował. Zamienniki to kupa ,świeca jak z dupy
Zależy jeszcze w jakim stanie klosze , bo z dostępnością ich jest kłopot.
Robiłem regenerację xenonu w blobie i było super.

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, SdKfz_00 napisał:

Witam chciałem zapytać szanowne grono o wasze doświadczenia z reflektorami typu zamienniki. 

U siebie mam pęknięty odbłyśnik i lekko nadtopiony od środka klosz przy żarówce. Nie wiem czy próbować bawić się w regenerowanie czy metodą leniwą wstawić po prostu zamienniki.

 

Cena za oryginały jest jak wiadomo dość sroga (Impreza 2004) o ile w ogóle będą dostępne w Polsce. Zamienniki z kolei widziałem tylko firmy DEPO, brat mechanik negatywnie ocenił jakość tej firmy i mówił zdecydowanie żeby regenerować.

Ale chciałem zobaczyć co tutaj przeczytam, jak ma się oryginał regenerowany do zamiennika?

Myślę, że w życiu warto posłuchać rodzonego brata niż obcych ludzi z sieci. ;) O ile ma się z bratem braterskie stosunki. :biglol:

Link to comment
Share on other sites


W każdym japończyku jaki miałem okazję badać temat, to DEPO świeci w dowolny sposób oprócz właściwego. Lampa " na sztukę" aby była w aucie. Ale nie do użytku.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz żarówkę jako źródło światła  to możesz zwrócić się do kogoś kto przerabia lampy i wstawia soczewy dobrej jakości i przy okazji zmieni źródło światła na wydajniejsze mocniejsze

 

 

Edited by SubaruLPG
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 23.05.2022 o 21:31, SubaruLPG napisał:

Jeśli masz żarówkę jako źródło światła  to możesz zwrócić się do kogoś kto przerabia lampy i wstawia soczewy dobrej jakości i przy okazji zmieni źródło światła na wydajniejsze mocniejsze

 

 

A co z homologacja? Dowod rejestracyjny papa...

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak główny reflektor, tu mogą być problemy z zamiennikami

 

ale np zamiennik halogena w SG mam TYC i świeci OK.

https://allegro.pl/oferta/tyc-19-0961-01-2-reflektor-przeciwmglowy-10712440476

 

Do tego żarówki TUNSGRAM HB4

https://allegro.pl/oferta/zarowki-hb4-tungsram-megalight-ultra-120-gratisy-9883638530

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Legacy96 napisał:

A co z homologacja? Dowod rejestracyjny papa...

idąc tym tropem to dowód może Tobie polecieć za pasy bezpieczeństwa jeśli nie mają normy EU..(tyczy się to samochodów importowanych poza UE)

Jeśli masz samochód nie typowy a Subaru jest samochodem dość niszowym to jeśli ktoś zrobi to zgodnie ze sztuką to nie powinno być problemów podczas kontroli.(nawet dostaniesz  na klosz "homologacje")

Dodatkowo w Subaru przynajmniej w starszych generacjach istnieje wiele wariacji jeśli chodzi o oświetlenie.

 

Jestem zdania że modyfikacje które są zrobione z głową są przetestowane i świadomie zainstalowane w naszym pojeździe nawet jeśli są na granicy przepisów to raczej nie powodują zagrożenia innym użytkownikom ruchu drogowego. natomiast zagrożenie często stwarza zły stan techniczny pojazdu czy zła regulacja OM lampy

 

Edited by SubaruLPG
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeżeli jest taka możliwość, to bym regenerował. Pytanie tylko po jakich przejściach są te reflektory ? W moim STI 08 świecą jak nowe. Żadnego zamglenia, długie i krótkie idealne. Może zależy od drożności odpowietrzników, płynu i oryginalnych żarników/palników ? Robiłem przegląd w końcówce maja. Pan diagnosta aż się dziwił.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...