badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Hej. Mam taki problem z klima w Outbacku II 3.0 H6-kilatronik. Sytuacja wygląda następijąco. Odpalamy auto , klima działa. Fura sie rozgrzewa do temp.normalnej pracy i na wolnych obrotach, powtarzam na biegu jałowym po chwili załączają sie wentylatory i w tym momencie rozłacza sprężarke klimy. Auto uruchamiamy jeszcze raz i , klima sie uruchamia jeden raz i .....załączaja sie wentylatory i sprężarka odłączona. W momencie gdy następuje juz to odłączanie spężarki , gasimy auto , odpalamy i od razu ruszamy...klima działa cały czas, aż obroty spadną do biegu jałowego, np. zatrzymamy sie na swiatłach czy coś. Druga sytuacja, odpalamy auto, dodajemy troche gazu( dosłownie muskamy gaz, aby obroty wzrosły o 200,300) i wszystko działa jak należy. Jakieś pomysły ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 A wyczysc przepustnice i wszystkie elementy to po jeden. A po dwa trzeba sprawdzic wiazke ze sprezarki i jej czujnikow do ecu.Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 4 minuty temu, Dracula napisał: A wyczysc przepustnice i wszystkie elementy to po jeden. A po dwa trzeba sprawdzic wiazke ze sprezarki i jej czujnikow do ecu. Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Przepostnica ok, jutro rozbiore i wyczyszcze. Co do inst. elektrycznej , wszystkie czujniki sprawdzałem, panel klimatronika nie zgłasza żadnych błedów czujników. W sumie to co moga zmieniac obroty silnika do czujników ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Czujnik na sprezarce powinien podniesc obroty na jalowym, przy podniesionych obrotach moze byc pomijany. Nie mam w glowie schematu instalacji ale moze jest jakis przekaznik ktory nie dzialaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) Przekaźnik jest jeden od sprężarki , sprawny , podmieniany. Nadal to samo. Robiliśmy pomiary wszystkiego co się da zmierzyć , z kumplem elektronikiem. Walczę już z nim parę dni i wszystko "jak krew w piach " Czujnik na sprężarce wymieniłem na nowy. Oscyloskop pokazuje że działa. Intryguje mnie to że wystarczy podnieść te obroty i wszystko działa jak należy. link do manuala http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2002/ Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Maja 2022 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Nabij klime. U mnie wszystko dzialalo jak trzeba a czujnik skroplin mi zamarzal. Nabilem klime i problemu nie maWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Nie no....bez takich Klima nabita po same kule Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Mysle ze mimo sprawdzania jest gdzies problem z elektryka... Mowisz nabita a moze za duzo?Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Mysle ze mimo sprawdzania jest gdzies problem z elektryka... Mowisz nabita a moze za duzo?Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaDziękuję Ci za pomysły , ale to musi być coś głębiej lub jakaś błahostka. Przewertowałem już dosłownie wszystko i nadal dupcia Co wpadnę na jakiś pomysł , to po analizie wychodzi że to nie może być to :/ Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Dzwon kabele czujniki a ecuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Dzwon kabele czujniki a ecuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaOk. Ale jak dasz gazu to wszystko działa Więc elektryka powinna być ok. Chyba że czujnik na sprężarce wtedy nie jest brany pod uwagę. Wystarczy obroty podnieść o 200 i wszystko chylą jak ta lala Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Wlasnie dlatego zaczal bym od przepustnicyWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Panowie mi odlaczalo klimę jak się silnik przegrzewał. Ale było to w SF co prawda, ale wtedy po odpaleniu raz się sprężarka klimatyzacji "załączyła" schłodziła parownik i odlaczalo sprzęgło. I tak po każdym odpaleniu. Ale gdy się nagrzewał to pracowała cały czas. Problem pojawiał się gdy zrobiłem tak z 7-8km wtedy łapał pełna temperaturę. Także ja bym sprawdził do ilu się grzeje, a to ponoć częsty problem H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Zmniejsz przerwę pomiędzy tarczą sprzęgła a kołem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Myślałem nad tym. Sprawdzę. Po podłączeniu oscyloskopu do czujnika obrotów w sprężarce , coś strasznie sieje i wykres jest prawie nie widoczny. Po odłączeniu wtyczki i podłączeniu bezpośrednio do czujnika wykres bardzo ładny.Zrobiliśmy obejście do ECU bezpośrednio i zaczęło działać.Więc odcięliśmy z kumplem kable i daliśmy połączenie w nowym ekranowanym kablu od razu do ECU. Po złożeniu zaczęło działać.Po czym co jakiś czas znowu potrafi odłączyć.Sam już nie wiem. Może ECU się grzeje i coś tam siada. Zimny lut ?Rynce opadajo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Ja bym zaczal od czyszczenia wszystkich zlaczy a nie od puszczania szczuraWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 17 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Ja bym zaczal od czyszczenia wszystkich zlaczy a nie od puszczania szczuraWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaOk. Tylko żadna diagnostyka nic nie pokazuje. Panel klimatyzacji nie wykazuje usterek. Wręcz przeciwnie , wyświetla 20 czyli brak błędów. Generalnie wychodzi na to że Mati związek z obciążeniem silnika na rozgrzanym motorze. Tylko wtedy rogacza. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Ok. Tylko żadna diagnostyka nic nie pokazuje. Panel klimatyzacji nie wykazuje usterek. Wręcz przeciwnie , wyświetla 20 czyli brak błędów. Generalnie wychodzi na to że Mati związek z obciążeniem silnika na rozgrzanym motorze. Tylko wtedy rogacza. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu TapatalkaAle oscyloskop dostal swira. Wiec cos sieje. Slaby punkt to zlaczaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 21 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 Chyba znalazłem, ale okaże się w poniedziałek.Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 26 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Rozwiązanie -- alternator. Jakoś nie wyrabiał i dawał sygnał do ECU o nadmiernym obciążeniu. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Rozwiązanie -- alternator. Jakoś nie wyrabiał i dawał sygnał do ECU o nadmiernym obciążeniu. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu TapatalkaZalaczal sie baypass czy jak to sie pisze?Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 26 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Zalaczal sie baypass czy jak to sie pisze?Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaNie wiem o co Ci chodzi. Po prostu alternator daje sygnał do ECU o obciążeniu( silnika, alternatora, napięciu ) i przy spadku napięcia poniżej 12,7 wyłączał sprężarkę klimatyzacji. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Nie wiem o co Ci chodzi. Po prostu alternator daje sygnał do ECU o obciążeniu( silnika, alternatora, napięciu ) i przy spadku napięcia poniżej 12,7 wyłączał sprężarkę klimatyzacji. Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu TapatalkaBaypass dziala przy obciazeniu silnika. But w podloge i wtedy obniza cisnienie generowane przez ac. Czyli u Ciebie to poprostu brak U albo za malo A z atkaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 26 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Tak , tylko tu w przypadku powrotu napięcia sprężarka już nie startowała. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika.Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Tak , tylko tu w przypadku powrotu napięcia sprężarka już nie startowała. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika.Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu TapatalkaDobrze ze temat rozwiazany. Gratuluje dociekliwosci i rozwiazania problemuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się