Jump to content

Gniazdo 12V w bagażniku.


Evil.MD
 Share

Recommended Posts

Witam ,

szukałem na forum i nie znalazłem podobnego wątku dla outbacka.

Od niedawna jestem właścicielem V generacji, rocznik 2015 w wersji platinum i doskwiera mi brak gniazda 12v w bagażniku. Czy ktoś jest w stanie mi doradzić w kwestii montażu? Ktoś robił to u siebie? Podobno w niektórych modelach Subaru jest pociągnięta instalacja fabrycznie do bagażnika mimo braku samego gniazda, czy jest szansa że w moim będzie podobnie? Nie rozbierałem jeszcze boczków w bagażniku, najpierw chciałem się rozeznać w temacie.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

 

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nikt z nas nie ma tu krysztalowej kuli. Zdejmij lewy boczek bo chyba najczesciej tam byla montowana. Jak znajdziesz to znajdziesz nie to rozbieraj prawy boczek. Jesli nie ma to polecalbym bezposrednio z aku przez przekaznik sterowany acc. Bo domyslam sie ze gniazdo z tylu to pod jakis kompresor lub lodowke. No i pozadne gniazdo 16, 20A

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja mam zamontowane. Wszystko oczywiście kulturalnie ogarną serwis subaru przy doposażeniu auta :D Jak pisał @Paweł Wojtkiewicz

W dniu 8.05.2022 o 01:13, Paweł Wojtkiewicz napisał:

samo podłączenie gniazda to żadna filozofia, gorzej z dopasowaniem tego tak aby jakoś to wyglądało

 

Link to comment
Share on other sites

 
No kto jak kto ale serwis to powinien to robić primasort
Nie no wiadoma sprawa tylko jest to na tyle, zdawało by się, prosta rzecz do zrobienia w formie DIY, że nie chciałbym wydawać kasy na serwis czy nawet elektryka samochodowego, tylko spróbować samodzielnie.
Póki co zdemontowałem lewy boczek bagażnika, ale pomimo ogromnej ilości kabli, wiązki dedykowanej do podłączenia gniazda nie znalazłem.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Kup sobie gniazdo montowane na ściankę i poprowadź tam jeden przewód od bezpieczników. Możesz się wpiąć w obwód zapalniczki, albo wykorzystać jakieś wolne miejsce, zazwyczaj nie masz tam wszystkiego wykorzystanego. Są do kupienia przewody z gniazdem bezpiecznikowym wpinane w skrzynkę bezpieczników. Coś w rodzaju rozgałęźnika. Także obędzie się bez lutowania czy cięcia. 

Screenshot_2022-05-09-12-31-06-954_pl.allegro.jpg

Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, Evil.MD napisał:

Nie no wiadoma sprawa tylko jest to na tyle, zdawało by się, prosta rzecz do zrobienia w formie DIY, że nie chciałbym wydawać kasy na serwis czy nawet elektryka samochodowego, tylko spróbować samodzielnie.
Póki co zdemontowałem lewy boczek bagażnika, ale pomimo ogromnej ilości kabli, wiązki dedykowanej do podłączenia gniazda nie znalazłem.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
 

To sprawdź z prawej strony, musi być fabryczna wiązka bo producentowi auta nie opłaca się robić dwóch różnych wiązek z opcją gniazdka i bez.

Link to comment
Share on other sites

Tak było kiedyś, a jak jest teraz? Mogli już oszczędzać. Wiem że się niby nie opłaca, ale jak robisz ileś tam samochodów to puszczenie innego programu na linii aby była wiązka bez gniazda to nie jest problem. Widzisz BMW do mocniejszych samochodów produkuje inne podłużnice, jest prawie identyczna ale ma już inne wzmocnienia, naprawdę są subtelne różnice a jednak to dwa inne odlewy aluminiowe. Dziś jak czegoś nie trzeba robić to się nie robi. Tzw LEAN manufacturing. I tak jest teraz że wszystkim. Więc wiązka może być ale nie musi. Pewnie kiedyś, w OBK 2/3 była na pewno a tutaj już nie koniecznie

Edited by ewemarkam
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...