Evil.MD Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Witam ,szukałem na forum i nie znalazłem podobnego wątku dla outbacka. Od niedawna jestem właścicielem V generacji, rocznik 2015 w wersji platinum i doskwiera mi brak gniazda 12v w bagażniku. Czy ktoś jest w stanie mi doradzić w kwestii montażu? Ktoś robił to u siebie? Podobno w niektórych modelach Subaru jest pociągnięta instalacja fabrycznie do bagażnika mimo braku samego gniazda, czy jest szansa że w moim będzie podobnie? Nie rozbierałem jeszcze boczków w bagażniku, najpierw chciałem się rozeznać w temacie. Z góry dziękuję za odpowiedzi Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 Nikt z nas nie ma tu krysztalowej kuli. Zdejmij lewy boczek bo chyba najczesciej tam byla montowana. Jak znajdziesz to znajdziesz nie to rozbieraj prawy boczek. Jesli nie ma to polecalbym bezposrednio z aku przez przekaznik sterowany acc. Bo domyslam sie ze gniazdo z tylu to pod jakis kompresor lub lodowke. No i pozadne gniazdo 16, 20AWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Wojtkiewicz Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 samo podłączenie gniazda to żadna filozofia, gorzej z dopasowaniem tego tak aby jakoś to wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 Ja mam zamontowane. Wszystko oczywiście kulturalnie ogarną serwis subaru przy doposażeniu auta Jak pisał @Paweł Wojtkiewicz W dniu 8.05.2022 o 01:13, Paweł Wojtkiewicz napisał: samo podłączenie gniazda to żadna filozofia, gorzej z dopasowaniem tego tak aby jakoś to wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Wojtkiewicz Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 1 minutę temu, MichałD napisał: Ja mam zamontowane. Wszystko oczywiście kulturalnie ogarną serwis subaru przy doposażeniu auta Jak pisał @Paweł Wojtkiewicz No kto jak kto ale serwis to powinien to robić primasort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil.MD Opublikowano 9 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 No kto jak kto ale serwis to powinien to robić primasortNie no wiadoma sprawa tylko jest to na tyle, zdawało by się, prosta rzecz do zrobienia w formie DIY, że nie chciałbym wydawać kasy na serwis czy nawet elektryka samochodowego, tylko spróbować samodzielnie. Póki co zdemontowałem lewy boczek bagażnika, ale pomimo ogromnej ilości kabli, wiązki dedykowanej do podłączenia gniazda nie znalazłem. Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 Kup sobie gniazdo montowane na ściankę i poprowadź tam jeden przewód od bezpieczników. Możesz się wpiąć w obwód zapalniczki, albo wykorzystać jakieś wolne miejsce, zazwyczaj nie masz tam wszystkiego wykorzystanego. Są do kupienia przewody z gniazdem bezpiecznikowym wpinane w skrzynkę bezpieczników. Coś w rodzaju rozgałęźnika. Także obędzie się bez lutowania czy cięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 56 minut temu, Evil.MD napisał: Nie no wiadoma sprawa tylko jest to na tyle, zdawało by się, prosta rzecz do zrobienia w formie DIY, że nie chciałbym wydawać kasy na serwis czy nawet elektryka samochodowego, tylko spróbować samodzielnie. Póki co zdemontowałem lewy boczek bagażnika, ale pomimo ogromnej ilości kabli, wiązki dedykowanej do podłączenia gniazda nie znalazłem. Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka To sprawdź z prawej strony, musi być fabryczna wiązka bo producentowi auta nie opłaca się robić dwóch różnych wiązek z opcją gniazdka i bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 (edytowane) Tak było kiedyś, a jak jest teraz? Mogli już oszczędzać. Wiem że się niby nie opłaca, ale jak robisz ileś tam samochodów to puszczenie innego programu na linii aby była wiązka bez gniazda to nie jest problem. Widzisz BMW do mocniejszych samochodów produkuje inne podłużnice, jest prawie identyczna ale ma już inne wzmocnienia, naprawdę są subtelne różnice a jednak to dwa inne odlewy aluminiowe. Dziś jak czegoś nie trzeba robić to się nie robi. Tzw LEAN manufacturing. I tak jest teraz że wszystkim. Więc wiązka może być ale nie musi. Pewnie kiedyś, w OBK 2/3 była na pewno a tutaj już nie koniecznie Edytowane 9 Maja 2022 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 W Oplu i VW, Seat, wiązki są różne... oszczędzają na przewodach aż nadmiernie Sprawdzone własnymi oczami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się