Skocz do zawartości

Subaru Forester 2.5 XT II generacji


Kijson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. 
Przymierzam się do zakupu następnego samochodu. Bardzo podoba mi się Subaru Forester 2.5 XT II generacji. Znalazłem trochę opinii na temat auta, ale pomyślałem, że najwięcej się dowiem na forum. Obecnie posiadam Honde Civic 1.6 z 2004 roku, dzieciaki rosną i przydałoby Nam się trochę więcej miejsca i chciałbym żeby auto miało więcej mocy niż obecny mój samochód. Chciałbym się dowiedzieć jak sprawuje się silnik, czy lepiej zdecydować się na manualną skrzynię czy może automatyczną no i tak ogólnie plusy i minusy samochodu. Tak z ciekawości sobie sprawdzałem cenę za części eksploatacyjne takie jak np. klocki, tarcze, elementy zawieszenia i elektrykę, i nie są to jakieś kosmiczne ceny w sumie są niewiele droższe niż do mojej Hondy, no oprócz rozrządu, ale to normalna sprawa że będzie droższy. Także jakbyście byli tak mili i mi przybliżyli to auto byłbym bardzo wdzięczny. Podeślę jeszcze link do ogłoszenia Forestera, który wpadł mi w oko ( kupuję Anglika bo mieszkam w UK ). https://www.motors.co.uk/car-62858140
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Edytowane przez Kijson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego po kim będziesz kupował autko, wiele kosztów eksploatacyjnych jest do uniknięcia gdy wszystko jest robione na czas, jak w każdym innym aucie... Warto zadać sobie trochę więcej trudu i kupić samochód który ma był traktowany dobrze a nie służył jako gruz. Spoko jeszcze jest fakt że w UK subaru nie uchodzi za egzotyczną markę i znajdzie się jakiś porządny znawca tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o 2,5 turbo w Subaru a najlepiej zadzwoń do zakładów zajmujących się naprawą tych siników . Jeżeli nie masz zaskórniaka w okolicach 10k PLN to zastanów się nad zakupem ( nie chodzi o spalanie czy olejożerność ) . Moc, dynamika, przyjemny  dzwięk silnika w układzie boxer to wszystko w tym aucie będzie. Chyba że egzemplarz który chcesz kupić jest już po remoncie silnika w renomowanym zakładzie to się nie zastanawiaj bo nic lepszego w ofercie Subaru nie znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Karas napisał:

poczytaj o 2,5 turbo w Subaru a najlepiej zadzwoń do zakładów zajmujących się naprawą tych siników . Jeżeli nie masz zaskórniaka w okolicach 10k PLN to zastanów się nad zakupem ( nie chodzi o spalanie czy olejożerność ) . Moc, dynamika, przyjemny  dzwięk silnika w układzie boxer to wszystko w tym aucie będzie. Chyba że egzemplarz który chcesz kupić jest już po remoncie silnika w renomowanym zakładzie to się nie zastanawiaj bo nic lepszego w ofercie Subaru nie znajdziesz

 

Kolega z U.K musi mieć połowę tego, ale w koronach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Paweł Wojtkiewicz napisał:

Kolega z U.K musi mieć połowę tego, ale w koronach

Przy tym przebiegu i bez rdzy (sprawdź kielichy z tyłu, to trudne bo trzeba zdjąć boczki i styropiany bagażnika) to świetne auto. Jakikolwiek, "purchel" lub ślad rdzy na kielichach od wewnątrz oznacza w perspektywie "grubą/drogą" robotę blacharską bo gnije w środku to czego nie widać (trzywarstwowa blacha). Oczywiście nie od razu. Jak nie ma dziur to jeszcze parę lat pojeździ. Linkowany egzemplarz ma 211 konny silnik. Podobno to ten trwalszy niż następca (230 hp) ale i tak pytaj czy była robiona UPG. Przy 100 kkm (około 60 kmil) powinien być wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Cena jak za barszcz za egzemplarz w dobrym stanie. U nas wołali by od 40k PLN w górę.

Pozdrawiam,

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak blacharsko jak wyzej opisane jest ok, jest buforek finansowy na potencjalne naprawy, to jest to wg mnie najfajniejsza wersja forka ever :D czyli sg przedlift, ale juz z 2,5t. fotele najlepsze itd.
dodatkowo w UK masz spore szanse na egzemplarz z PPP czyli Prodrive Performance Package.

sam sobie takowego po dekadzie drugi raz sprawilem ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...