Skocz do zawartości

Największe rozczarowanie w Twoim Outbacku


niXon

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, car1961 napisał:

Ja nie mogłem sie pogodzić ze stukającą maglownicą w mod 18,19 .Auto które nie tylko jezdzi po równych drogach ,a może nawet więcej po nierównych w wielu przypadkach , ma maglownice która zaczyna pukać na nierównosciach po przebiegu 25tys km(podobno wada fabryczna)

Czyli wynika z tego ,że nie były robione testy ?

Dla mnie skandal ,po tylu latach produkcji wypuscic taki chłam,a jezdziłem kilkoma i w każdym stukała.

no właśnie, kolejna wada która wypłynęła mi ostatnio w modelu 2018 przy takim właśnie przebiegu, ale robią już badziewie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 2.5 2017 r.

  1. Dzwignia przelaczania swiatel. Wielokrotnie misie zdazalo, ze przy blysnieciu swiatlami, dzwignia mi sie przelaczala w inna pozycje niz "Auto"
  2. Nawigacja. Strasznie powolna, po przejezdzie przez tunel potrafi dlugo szukac satelity, a tu zaraz trzeba skrecac...
  3. Nawigacja. Slabe, niedokladne i drogie jak piorun mapy.
  4. Odtwarzac MP3. Wczytywanie listy z MP3 zajmuje pare minut i trzeba uwazac, zeby nie zaczelo odtwarzac od poczatku listy po kazdym wlaczeniu silnika.
  5. Audio - nie sortuje plikow MP3 wedlu tytulow plyty.
  6. Slabe osiwetlenie zarono kabiny jak i bagaznika.
  7. Wolno otwierajaza sie i zamykajaca klapa bagaznika
  8. Czujniki cisnienia w oponach. Nie ma mozliwosci, zeby system zapamietal oba zestawy opon. Przy kazdej wymianie opon trzeba je synchronizowac.
  9. Zbyt maly 3 litrowy zbiornik plynu do spryskiwaczy. 
  10. Przy wlaczonych swiatlach spryskiwacz zawsze wylewa litry plynu na swiatla.
  11. Brak gniazdek USB z tylu.
  12. Brak gniazdka zapalniczki w bagazniku.
  13. Brak pamieci lusterek.
  14. Brak dzielenia siedzen ztylu na 3
  15. a tak generalnie to swietny i niezawodny samochod z paroma nieistotnymi wadami, do ktorych mozna sie przyzwyczaic.Mysle, ze lista zalet bylaby duzo dluzsza.....:)
Edytowane przez Gregorius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, sartek napisał:

Zapomniałem o jeszcze jednym: olbrzymie martwe pole w lusterkach. W żadnym z dotychczasowych samochodów się z czymś takim nie spotkałem.

Masz źle ustawione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gregorius napisał:

Brak gniazdka zapalniczki w bagazniku.


W ogóle pewne braki są zadziwiające, w zderzeniu z przekazem marketingowym producenta. Subaraki to samochody na biwak, do lasu, w góry itd. Krótko mówiąc do jeżdżenia z dała od cywilizacji.

Brak koła zapasowego, gniazda w bagażniku, fabrycznej siatki/kraty odzielający bagaż, trójdzielnego siedzenia tylnego z możliwością wygodnego przewożenia 4 osób i długiego bagażu kłuci się z tą ideą. Duży prześwit, to nie wszystko.

Powinno być też simply clever.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, spawalniczy napisał:


W ogóle pewne braki są zadziwiające, w zderzeniu z przekazem marketingowym producenta. Subaraki to samochody na biwak, do lasu, w góry itd. Krótko mówiąc do jeżdżenia z dała od cywilizacji.

Brak koła zapasowego, gniazda w bagażniku, fabrycznej siatki/kraty odzielający bagaż, trójdzielnego siedzenia tylnego z możliwością wygodnego przewożenia 4 osób i długiego bagażu kłuci się z tą ideą. Duży prześwit, to nie wszystko.

Powinno być też simply clever.

O dobrze,ze przypomniales o dzieleniu siedzen. Tego brakuaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kriskristoffers napisał:

W Outbacku III przedlift porażką są przednie światła, które w ogóle nie oświetlały drogi - tyle, że dawały światło :biglol:

Coś w tym jest, ale myślałem, że po prostu stare są ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, kolejna wtopa - fatalne światła mijania (ksenon) w wersji 2010r,

była jakaś akcja serwisowa z wymianami lamp, ale się nie załapałem już..

nie nadaje się auto do jazdy gdzieś dalej w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, niXon napisał:

nie nadaje się auto do jazdy gdzieś dalej w nocy

W skrajności bym nie popadał. Mam OBK 2006 bez ksenonu i rzeczywiście świeci w nocy mizernie, nie daje poczucia komfortu, ale już kilka razy jeździłem nocą dalej po lasach, jechałem wolniej, byłem bardziej skupiony niż zwykle i w rezultacie nie miałem poczucia, że ryzykuję życiem swoim lub innych użytkowników drogi. Na wszystko trzeba wziąć poprawkę i tyle :)
Ale faktem jest, że jak mam gdzieś jechać nocą, to wolę wziąć auto z lampami LED, jeśli akurat mogę.

  • Zdrówko! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno „fantastyczne” rozwiązanie mi się przypomniało - wielka dziura w dywaniku po stronie kierowcy - akurat tam, gdzie zbiera się najwięcej błota z prawego buta. Po kilku miesiącach wygląda to - kolokwialnie mówiąc jak g…. w lesie. 
Bo samochód jest oczywiście wprost stworzony do używana w błocie, ale wiecie, rozumiecie. Dziura jest w imię bezpieczeństwa więc musicie się przyzwyczaić do zniszczonego dywanika.

Sorry - taki mamy klimat. Ewentualnie możecie sobie tam podłożyć Trybunę Ludu a wilgoć wywabiać żwirkiem dla kota.

To tak a’propos betonowego podejścia Subaru. Dotyczy zresztą wszystkich modeli Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, spawalniczy napisał:

I jeszcze jedno „fantastyczne” rozwiązanie mi się przypomniało - wielka dziura w dywaniku po stronie kierowcy - akurat tam, gdzie zbiera się najwięcej błota z prawego buta. Po kilku miesiącach wygląda to - kolokwialnie mówiąc jak g…. w lesie. 
Bo samochód jest oczywiście wprost stworzony do używana w błocie, ale wiecie, rozumiecie. Dziura jest w imię bezpieczeństwa więc musicie się przyzwyczaić do zniszczonego dywanika.

Sorry - taki mamy klimat. Ewentualnie możecie sobie tam podłożyć Trybunę Ludu a wilgoć wywabiać żwirkiem dla kota.

To tak a’propos betonowego podejścia Subaru. Dotyczy zresztą wszystkich modeli Subaru.

Jeszcze jakosc dywanikow fabrycznych. Dywanik kierowcy nie przetrwal 1 roku - mial dziure po pieta. Kupilem dywanik w czyms ala Jula i mam go juz 4 lata i zero dziur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK'06

1. Brak kontrolki poziomu oleju.

2. Pękające wykładziny na podłodze.

3. Wymiana tylnego zawieszenia przy 80 000 km 

4. Ciągłe naprawy osłon kolektorów (rzężenie).

5. System domykania okien z kluczyka akurat był :)

OBK'17

1. Brak domykania okien.

2. Ramki na drzwiach :D

3. Nie składające się lusterka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK'06

 

1. Brak kontrolki poziomu oleju.

 

2. Pękające wykładziny na podłodze.

 

3. Wymiana tylnego zawieszenia przy 80 000 km 

 

4. Ciągłe naprawy osłon kolektorów (rzężenie).

 

5. System domykania okien z kluczyka akurat był 

 

OBK'17

 

1. Brak domykania okien.

 

2. Ramki na drzwiach 

 

3. Nie składające się lusterka

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez zdoon
Podwójna publikacja, proszę usunąć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zdoon napisał:

OBK'06

3. Wymiana tylnego zawieszenia przy 80 000 km 

OBK'17

3. Nie składające się lusterka

 

 

Co wymieniłeś w tym zawieszeniu tylnym ?
 

a lusterka się składają po wciśnięciu guzika (ale wymyślili ! )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze bym dodal czujniki cisnienia w oponach. Z kazdym razem, przy wymianie kol z letnimi oponami na zimowe konieczna jest synchronizacja czujnikow. Komputer zapamietuje tylko cztery czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...