Marcin Jurgowian Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Witam. Od jakiegoś czasu nasila się problem ze skrzynią, że po dynamicznej jeździe potrafi wyrzucać przez odpowietrzenie olej. Aktualnie mam zalany RAVENOL SU5 ATF FLUID SUBARU, wczensiej był Motul ATF. Poziom oleju odpowiedni, po przejechaniu 15k km, czuć po zapachu że jest już trochę przypalony. Czy ktoś regenerował skrzynie, jakie mogą być koszta ? Czy ryzykować i szukać używki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Dużo go wyrzuca? Sprawdzałeś poziom na zagrzanej skrzyni podczas pracy silnika? Zakładam że tak. Dolej tak aby było max w takich warunkach jak podałem wyżej. Minimum też nie jest dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Jurgowian Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Może nie jakoś dużo, ale jak się zatrzymam to wyraźnie idzie dym spod maski, bo leci po skrzyni i na wydech. Olej mam na maksa i dołożona dodatkowa mała chłodnica z przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabberkonto Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 U mnie w 4eat podciekał olej przekładniowy, a nie ATF(bagnet z prawej strony - od pasazera). Tez kapalo na wydech i smierdzialo. Stary oring sam zdjąłem bo wydawał mi sie za twardy i dobrałem cos z zestawu uniwersalnych oringów....Od tego momentu zaczeło się pocenie. Sprawe rozwiązał dopiero orginalny oring Subaru. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Jurgowian Posted April 20, 2022 Author Share Posted April 20, 2022 12 godzin temu, jabberkonto napisał: U mnie w 4eat podciekał olej przekładniowy, a nie ATF(bagnet z prawej strony - od pasazera). Tez kapalo na wydech i smierdzialo. Stary oring sam zdjąłem bo wydawał mi sie za twardy i dobrałem cos z zestawu uniwersalnych oringów....Od tego momentu zaczeło się pocenie. Sprawe rozwiązał dopiero orginalny oring Subaru. Dzięki, sprwdze jeszcze dokładnie w tym miejscu Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartek Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 (edited) 14 godzin temu, jabberkonto napisał: U mnie w 4eat podciekał olej przekładniowy, a nie ATF(bagnet z prawej strony - od pasazera). Miałem to samo, z tym że u mnie było jedynie pocenie się, do kapania nie dochodziło. Problem rozwiązała oryginalna uszczelka subaru. Edited April 20, 2022 by sartek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now