Skocz do zawartości

Brak świateł pozycyjnych- tylko prawej strony.


blady2111

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

 

Forek Sg 2007 rok .

Zmagam sie z problemem braku swiateł pozycyjnych tylko z jednej mańki ( przód i tył ) . Druga dziala poprawnie , zaówno przyciskiem z kolumny kierowniczej jak rowniez manetki. Cała reszta elektryki działa bez zarzutu . Sprawdzilem bezpieczniki, zamienialem cudowalem ( pod maską ) , zerknalem na kostki  nic. Dodam że tapicerka cała jest wypruta ale nie sadze zebym cos uszkodzil podczas tej akcji. Ciezko mi stwierdzic czy to dzialalo na bank po zakupie czy nie. Wydaje mi sie ze dzialao :D  

 

Macie jakies propozycje , pomysly co sprawdizc od czego i jak zaczac weryfikacje dalej tego tematu. Wszystkie wiązki mam na wierzchu niemalże ale nie jestem wybitnym elektrykiem . 

 

Z gory dzieki za pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimetr i sprawdzanie czy nie ma przerwy w ukladze. Od oprawek do grodzi z przodu. Potem od grodzi do przekaznikow/bezpiecznikow nastepnie manetka i wlacznik do bezpiecznikow. Potem sprawdzamy przekazniki

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh wstyd sie przyznać :D Napsialem rownież na forum zagranicznym i sprawdzilem raz jeszcze zarówke z tyłu. Nie bylem swiadom ze tam sa dwa zarniki, jeden byl na tyle cienki ze go nie zauwazylem to raz , dwa w blad sie sam wprowadzile mbo zarowka dzialala kiedy wcisnalem pedał hamulca.

 

Kiedy sprawdzilem przod , rowniez oakzalo sie ze zarowka trup. I tu rowniez wprowadzilem sie sam w blad bo sadzilem ze jesli cala prawa strona nie dziala to musi byc cos grubszego anizeli zarowki :) i zaczalem od bezpiecznikow przekaznikow , mialem sie brac juz za wiązke :P.

 

Zamowilem zarowki i mysle ze bedzie na klawo.

 

Dziekuje za odpowiedzi

 

SOLVED !

  • Super! 1
  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach