Skocz do zawartości

Który silnik subaru ma naj leprzy stosunek mocy do masy


Czy Mark IV

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Krystian Lasota napisał:

Ja tu widzę inny problem czyli przekładnię, bez niej wykorzystasz silnik do jakiś 3k rpm później prędkość śmigła będzie za duża.

Przekładnia jest oczywista częścią konwersji na silnik lotniczy . Jestem świadom że przerobienie będzie kosztować. Ale silniki Subaru są powszechnie stosowane w samolotach budowanych w garażu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2022 o 13:36, Czy Mark IV napisał:

Który silnik subaru ma naj leprzy stosunek mocy do masy. Chciał bym uzyskać po tuningu około 200 koni z możliwie jak naj lżejszego silnika.

Silnik ma posłużyć do konwersji lotniczej .Czytałem o konwersjach silnika ej22 ale czy da się osiągnąć 200hp? Oczywiście musi być też wytrzymały moc jest potrzebna głównie do startu i szybszych przelotów przeważnie będzie pracował na 50 do 70 procęt 

 

 

Po co wyważać otwarte drzwi? EJ to stare trupy. Silnik z BRZ/Toyota GT86 nadaje się idealnie. Bez żadnych modyfikacji ma 200KM z 2 litrów. Konstrukcja jest sprawdzona, produkowana od 2011r do tej pory. Silnik jest bezawaryjny. 

  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ir3n3usz napisał:

 

Po co wyważać otwarte drzwi? EJ to stare trupy. Silnik z BRZ/Toyota GT86 nadaje się idealnie. Bez żadnych modyfikacji ma 200KM z 2 litrów. Konstrukcja jest sprawdzona, produkowana od 2011r do tej pory. Silnik jest bezawaryjny. 

To że to stare trupy to nie problem bo silnik i tak będzie modyfikowany. Mocniejsze tłoki lżejszy wał korbowody .Po remącie będzie jak nowy . Subaru jest bokserem co poprawia pracę (mniejsze drżenie) . Większość silników lotniczych o małej mocy jest bokserami, a ile waży ten silnik z Toyoty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, 133699 napisał:

 

Mówisz o tym silniku na którego była akcja serwisowa na panewki, a mimo tego i tak je mieliło bez powodu? :) 

 

 

Pracuję 9 lat w ASO i pierwszy raz słyszę o jakieś akcji na panewki, a BRZty regularnie przyjeżdżają. Panewek nigdy nie mieli bez powodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe pomyliłem to z czymś innym, bo BRZ/86 łapał się na kilka nieoczywistych akcji, a problem z wyżej wymienionymi istnieje co potwierdzają posty na NASIOC czy głupich grupach na FB. 

 

Pamiętam moment kiedy chciałem się przesiąść na BRZ i zacząłem czytać co przeżywali właściciele tych aut przy relatywnie niskich przebiegach. Nazywanie tego silnika bezawaryjnym to mocne nadużycie. 

 

 

..no i kupiłem RX8 :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...