Skocz do zawartości

Problem hipotetyczny - nowe zawieszenie = nowy samochód? Za ile?


sartek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Jako że chwilowo moje myśli krążą wokół różnych tematów, umyśliłem sobie taki projekt, czysto hipotetyczny: kompleksowa wymiana całego zawieszenia. Wymieniamy wszystkie elementy ruchome/zużywalne, żeby zawieszenie po zmianach w jak największym stopniu zbliżyło się do nowego. Od razu mówię, że nie znam się na tym za cholerę, stąd też moje pytanie: jaki byłby przybliżony koszt takiego projektu w przypadku OBK z 2006 roku? Czy jest szansa, żeby się zamknąć w 10k złotych?

 

Jak już wspominałem, są to rozważania czysto hipotetyczne, więc angażujecie się w tę w gruncie rzeczy próżną dyskusję na własne ryzyko ;) Jestem po prostu ciekaw, jakie kwoty wchodzą w grę. Szczególnej potrzeby wydawania tych kwot nie mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sartek napisał:

Ja niestety też wątpię, ale człowiek zawsze liczy na to, że mądrzejsi od niego wyprowadzą go z błędu :D

Miałam MY04, tak że jakieś tam doświadczenie mam. Wymieniałam SLSy ze sprężynami z tyłu. Na to 10 tys. na pewno wystarczy ;)

A gdzie reszta... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylistowac wszystkie potrzebne elementy, sprawdzic ich cene, zsumowac. jakas czesc rownania bedzie juz wtedy znana. potem tel do mechanika i zapytac ile pi razy oko za robocizne. to juz powinno dac obraz kosztu calosci przedsiewziecia ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach