Skocz do zawartości

Podpory ee20z regeneracja


Wergulec111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem subaru diesel z pękniętym wałem, po rozebraniu okazało się że podpory tez sa popękane postanowiłem wykonać nowe podpory co sądzicie o takiej robocie i czy będzie to działać jak widać jedna podpora ma troche rozfrezowane otwory, zamocno i miejsce pod zamek panewki moim zdaniem Nie bedzie to przeszkadzało jednak co wy sądzicie na ten temat nie jestem mechanikiem. Co można jeszcze poprawić i prawdzic jutro moge dodac więcej fotek20220401_191401.thumb.jpg.b48d420b78f12b1b0b3509e045e4f87f.jpg20220401_191404.thumb.jpg.f462b37b8609864498eb818e638f95b5.jpg20220401_191409.thumb.jpg.f9319059499c85246e97355265775b9d.jpg

20220401_191401.jpg

Edytowane przez Wergulec111
Nie wiem jak zmienić kategorie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie te niedoróbki byłoby OK. Podcięcie na zamek dobrze byłoby wykonać z maksymalną precyzją. Ja bym jeszcze dołożył do każdej podpory kołki ustalające takie jak na pierwszej i ostatniej podporze. Jeśli jest zachowana osiowość i wymiary, to powinno działać lepiej niż oryginał.  W ten sposób naprawiają podpory Słoweńcy w King's Boxer diesel. Za przygotowanie shortblocku z wałem i tłokami liczą sobie coś ok. 2000euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz jeżeli chodzi o kolki to sa przewidziane tulejki bazujące na każdą wstawkę po 2 sztuki coś na zasadzie pasowania glowicy na bloku.

A jeżeli chodzi o zamki panewek czy jest możliwość ze panewka przesunie się wzdłuż ( czyli lewo prawo ) jeżeli będzie zbyt duży luz czy jest to niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejne pytanko może ktoś pomoże 

Jaka srednice powinien mieć otwor podpór walu tam gdzie przychodzą panewki czy powinien być wykonany na ''zero'' czyli 71.00mm