Wel Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Czy ten model będzie kiedyś dostępny w PL ? Albo Forester z większą baterią niż 4 km ? Edytowane 30 Marca 2022 przez Wel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Czekam na odpowiedź od @Dyrekcja w odpowiednim wątku jakieś dwa miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wel Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Może tym razem się doczekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 5 godzin temu, Wel napisał: Czy ten model będzie kiedyś dostępny w PL ? Ale wiesz, że on ma pojemność bagażnika prawie jak Fiat Cinquecento? Moim zdaniem to eksperyment na rynek amerykański - w EU raczej Plugin Hybrid już tak łatwo nie przejdzie bo w końcu ktoś się zorientował, że palą znacznie więcej niż normalne auta, jeżeli nikt ich nie doładowuje (a mało jest tak świadomych użytkowników). Szykują się nowe regulacje dla PHEV, które skutecznie mogą wyeliminować te auta z rynku: https://ev.auto-swiat.pl/wiadomosci/testy-hybryd-plug-in-unia-europejska-szykuje-nowe-procedury-koniec-nierealnych/vt5tv0j Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 6 minut temu, aflinta napisał: Szykują się nowe regulacje dla PHEV, które skutecznie mogą wyeliminować te auta z rynku No to może e-XV na dojazdy do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 8 godzin temu, Guliwer napisał: No to może e-XV na dojazdy do pracy. Na razie Solterra nas czeka, a potem zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 30 minut temu, aflinta napisał: Na razie Solterra nas czeka, a potem zobaczymy Za duży, poza tym mamy salon Toyoty na sąsiedniej "ulicy" a do Rzeszowa jest kawałek. Obawiam się, że @Sabaru ucieknie w inną markę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wel Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 W Toyotę jedynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 10 minut temu, Wel napisał: W Toyotę jedynie. To nie jest złe rozwiązanie, kiedy można wykorzystać wyniki pracy innych - szczególnie jak się ma ograniczony budżet na rozwój. Jestem ciekaw jak będzie wyglądała kolejna generacja napędu w e-boxerach. Pewnie jeszcze rok-dwa będzie trzeba poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Obecne trendy w technice i przepisach sprawiają że Subaru traci to co stanowiło o wyjątkowości tej marki. Silniki boxer, napęd AWD. Najpierw centralny mechanizm różnicowy zastąpiło sprzęgło wielopłytkowe. Teraz już z konieczności boxera zastąpi elektryk +bateria - rozwiązanie takie jak w innych autach. Subaru utraci swoją tożsamość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, mechanik napisał: Najpierw centralny mechanizm różnicowy zastąpiło sprzęgło wielopłytkowe. Ale to nastąpiło kilkadziesiąt lat temu wraz z wprowadzeniem skrzyni automatycznej. Co ciekawe, to rozwiązanie lepiej sprawuje się poza drogą niż centralny mechanizm różnicowy montowany w innych zwykłych modelach Subaru. 1 godzinę temu, mechanik napisał: Teraz już z konieczności boxera zastąpi elektryk +bateria - rozwiązanie takie jak w innych autach. Subaru utraci swoją tożsamość. Nie tak szybko. Elektryfikacja będzie postępować stopniowo (EU nie jest głównym rynkiem). Natomiast w Subaru ponownie zadali sobie pytanie what makes a Subaru a Subaru - z okazji Solterry. Jakiś przekaz zbudowano, niedługo będzie można zobaczyć efekty i się dowiemy jak to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 3 godziny temu, mechanik napisał: Subaru traci to co stanowiło o wyjątkowości tej marki. Nic straconego, może zostać manufakturą produkującą e-potwory dla oligarchów, zawsze to coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2022 W dniu 1.04.2022 o 07:30, aflinta napisał: Natomiast w Subaru ponownie zadali sobie pytanie what makes a Subaru a Subaru - z okazji Solterry. Jakiś przekaz zbudowano, niedługo będzie można zobaczyć efekty i się dowiemy jak to wyszło biorąc pod uwagę ze to to samo co toyota bZ4X to imo ciężko będzie . Bark własnej technologii produkcji aut w pełni elektrycznych, silnik w układzie bokser który jest droższy w produkcji od coraz to bardziej popularnych 3 rzędowych nie wróżą imo szansy na sprzedaż aut w krajach EU. Być może się mylę ale jedyna szansa na przetrwanie marki spod znaku plejad w EU to tylko mariaż z jakimś potężnym koncernem jak np Toyota. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się