Jump to content

Legacy 2.0 165km 2007r


Yasio

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Ty tak na poważnie z tym najmocniejszym silnikiem? Powodzenia w sprzedaży.
A byla w nim mocniejsza nie uturbiona dwulitrowka?

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moje subiektywne zdanie, nie bierz mocno do serca. 

Naklejki może Tobie się podobały, do sprzedaży out, z prostego względu - moim zdaniem naklejka coś ukrywa, czyli defekty lakieru, rdzę, dziurę, a poza tym bałbym się, że po zerwaniu jej zostanie na karoserii ślad bo jak wiadomo lakiery samochodowe też bledną od słońca, jak ubrania i będzie widać gdzie lakier był czymś przykryty. Tym bardziej skoro piszesz, że już u Niemca taki oklejony jeździł. 

Silnik to zwykłe 2 litrowe wolnossące 165 kucy, ani on mocny ani najmocniejszy bo są wersje 3 litrowe. Wiem, że są wersje z mniejszą ilością KM ale ten Twój opis jest niejasny. 

Piszesz, że zero rdzy, gdybym miał go kupić to mając wiedzę, którą mam obecnie nie przyjeżdżałbym oglądać gdybym nie zobaczył zdjęć spod spodu. Podłużnice, wnęka wału, przestrzeń nad zbiornikiem paliwa, Y pipe na łączeniu, progi, tylne ćwiartki, pas przedni to tylko kilka miejsc gdzie ten model wpieprza rdza. Bo takich bez rudej to jest pełno na necie, tylko jakoś właściciele w życiu nie zaglądali pod spód swoich pojazdów. 

Napisz jaki olej wlałeś chociaż, kiedy ostatnio była robiona obsługa mostów, skrzyni biegów, sprzęgła, pompy wspomagania? 

Jaki jest luz na wycieraczkach, bo jest na pewno, zawsze wyłazi jeśli nie był wymieniany mechanizm.

No i dla bardziej kumatych w temacie tego silnika, pompa powietrza wtórnego jest? Usunięta? Co z dławieniem? Zawory EGR czyszczone chociaż raz? 

Nie musisz pisać tego wszystkiego na stronie aukcyjnej, ale jak chcesz wystawiać tutaj i dajesz upust dla forumowicza to pasowałoby te informacje, które wszystkich interesują zawrzeć. ;)

A tak poza tym, powodzenia w sprzedaży, bo sprawia wrażnie nawet niezbyt mocno zmęczonego. ;)

Edycja: 

Zapomniałem o kilku rzeczach jeszcze. 

Zawory kiedy regulowane? 

Dwumas, czy po konwersji na jedno?

Światła jak świecą, odbłyśniki nie nadają się jeszcze do regeneracji? 

Edited by Orear
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, ewemarkam napisał:

@Dracula, No nie było. Ale to nie najmocniejsza wersja silnikowa.
Ale ten 2.0 to raczej bardziej bym opisał jako podstawowy silnik.

@Orear właściciel od lutego pewnie go ma. O 3/4 tego co wymieniłeś nie ma pojęcia :)

To teraz tym bardziej będzie chciał się go pozbyć pewnie. :biglol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Yasio napisał:

jestem właścicielem warsztatu samochodowego od 18lat i wypraszam sobie takiej krytyki

 

Właścicielem, czy mechanikiem?

Zreszta komunizm w Polsce trwał 45 lat co wcale nie oznacza, że był dobry. ^_^

Wyluzuj!

Pojawiłeś się "z nikąd". To jest forum miłośników marki a nie handlarzy samochodami. Raczej rzadko zdarza się by ktoś ledwo pojawił się na forum, kupił Subaru i niedługo potem chciał je sprzedać - na The Forum rodzi to pewną podejrzliwość, niufność, która dosyć często okazywana jest przez sarkazm i ironię.

Tekst ogłoszenia wzbudził emocje bo, jak dla mnie, napisany jest przez kogoś, kto nie zna marki...albo skierowany dla osób nie znających marki. ;)

Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...