Jump to content

Impreza GH RS 2.0 NA - wydech końcowy - alternatywa dla oryginału + poszukiwany kolektor


paki112

Recommended Posts

Siemka


Ponieważ w tyle mojego Lanosa zaparkował pan z audi, pojawiła się dobra okazja do zmiany wydechu na coś innego niż oryginał. Szukam alternatywy. Wiem, że sam końcowy nie da mi bulgotu, ale przymierzam się też do modyfikacji kolektora. Jedyny warunek to żeby w trasie nie odpadały uszy i żeby cenowo mnie nie zjadł.


Jak ktoś ma coś ciekawego u siebie, chętnie podpatrzę :)

Link to comment
Share on other sites

Tzn mój problem wynika z tego, że nie wiem jaki efekt da konkretny wydech. Chcę, aby po zmianie kolektora słychać było bulgot, a fabryczna końcowa pucha ponoć wszystko wygłuszy. Z drugiej strony chcę uniknąć dźwięku "hondy" i męczarni w trasie.

 

Dlatego się zastanawiam czy np usunąć całą fabryczną puchę a zamiast tego dać na końcu WM Sport albo jakiegoś Ultera.

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, paki112 napisał:

Tzn mój problem wynika z tego, że nie wiem jaki efekt da konkretny wydech. Chcę, aby po zmianie kolektora słychać było bulgot, a fabryczna końcowa pucha ponoć wszystko wygłuszy. Z drugiej strony chcę uniknąć dźwięku "hondy" i męczarni w trasie.

 

Dlatego się zastanawiam czy np usunąć całą fabryczną puchę a zamiast tego dać na końcu WM Sport albo jakiegoś Ultera.

Długa droga przed Tobą i masa rzeźbienia jeśli chcesz bulgot.

Potrzebujesz kolektor od subaru turbo, flansza do kolektora i wyspawać kolankami zejście bo sanki przeszkadzają, potem nowy katalizator a na koniec tłumik przelotowy.

Niczego gotowego nie kupisz, jak masz dużo szczęścia to uda Ci się znaleźć przelotowy tłumik końcowy(w co wątpię), po wydaniu 1500-3000pln okaże się że brzmienie wydechu nie pasuje :facepalm:

Temat przerabiałem kilka lat temu, gra nie warta zachodu.

IMG_20180209_164709.thumb.jpg.1bcca4dc06ea336f8aff4d68185bc035.jpgIMG_20180113_152457.thumb.png.eb712af019def1dfd9ac1b693ae0a4ca.png

IMG_20180209_145906.jpg

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, paki112 napisał:

Tzn mój problem wynika z tego, że nie wiem jaki efekt da konkretny wydech. Chcę, aby po zmianie kolektora słychać było bulgot, a fabryczna końcowa pucha ponoć wszystko wygłuszy. Z drugiej strony chcę uniknąć dźwięku "hondy" i męczarni w trasie.

 

Dlatego się zastanawiam czy np usunąć całą fabryczną puchę a zamiast tego dać na końcu WM Sport albo jakiegoś Ultera.

 

 

Składniki:

- kolektor wydechowy z Forestera XT 2.0 turbo (trzeba dorobić kolanko do kształtu belki wolnossaka)

- koniecznie zostaw katalizator (żeby nie było spadku mocy)

- tłumik środkowy przelotowy AWG

- tłumik końcowy Magnaflow

 

Przyrządzenie:

- a nie wiem, @Oktan robił :mrgreen:

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

szukaj forum 

  •  
  • Jadę nielegala...    ...Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?...jest tam andrzej szczepaniak który ogarnia temat ,,mam hawkeya n/a robiłem u niego kolektory i dopiero jest bulgot subaru,,,tumniki koncowe nic ci nie dadzą  trzeba zmienić rury wychodzące z silnika
  • /
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

A czy znacie jakiś warsztat/człowieka, który od podstaw wyspawa taki kolektor roznoodleglościowy? Czy tylko przeróbka fabrycznego z Forestera xt? 

 

A przy okazji czy tylko z takiego Forestera kolektor nadaje się do przeróbki czy z wrx'a Gd jest taki sam?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...