Jump to content

Subaru Impreza GH 2.0 150KM - co się sypie, na co uważać?


CooqieEZ

Recommended Posts

Cześć,

Planuje dołączyć w kręgi Subi właśnie zakupem GH 2.0 150km. Widziałem temat z 2015 roku o podobnej charakterystyce, jednak pytanie czy coś się przez te lata zmieniło?
Czy granice 20k wystarczy na kupno fajnego egzemplarza? No i rzecz jasna wady/zalety :) Plastiki czy ilość miejsca w bagaju akurat znam - bardziej aspekty techniczne.

 

Z góry dziękuje :D
PS: Jakby ktoś z WWa i okolic chciał sprzedawać w marcu/kwietniu to dawajcie znaki :) 

Link to comment
Share on other sites

Główna wada to korozja, zwłaszcza dotyczy to tylnej klapy bagażnika.

Poza tym nie ma żadnych problemów, za wyjątkiem typowego dla silników N/A dławienia przy ok. 2k RPM. U mnie prawdopdoobnie związane jest to z przytkanym katalizatorem, bo problem wystąpił niedługo przed pojawieniem się błędu katalizatora.

 

Jeżeli chodzi o cenę, myślę że niewiele zmieniło się w tej kwestii od 2015 roku. Wtedy zadbany egzemplarz można było kupić za 30-35tys. zł i najczęściej wybór ograniczał się do max. 3 egzemplarzy, bo więcej nie było (jeżeli mówimy o 2.0 w benzynie i manualu bo ofert z dieslem, silnikiem 1.5 i automatem było więcej). Myślę, że jest możliwości kupić ten samochód za 20tys.zł, ale raczej będziesz  musiał na start coś dołożyć, bo ja swojego bym nie sprzedał poniżej 25 tys.zł i wątpię czy ktokolwiek by sprzedał, jeżeli mówimy o samochodzie w dobrym stanie.

 

Niestety wybór jest mocno ograniczony, bo tych modeli na rynku jest bardzo mało. Weź pod uwagę to, że wiele ofert dotyczy samochodów sprowadzonych z USA....

 

Edited by kubaxc332
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

A Ty @panekrzysiek też masz problem z dławieniem? Czytałem sporo na forum na ten temat i już myślałem nad wysłaniem ECU na przestrojenie do pewnego gościa, ale według mnie to nie ma sensu bez usunięcia przyczyny przestrojenia mapy. W moim przypadku może to być kwestia wyczyszczenia katalizatora.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeśli chcesz założyć gaz, albo kupić z gazem to proponował bym rozejrzeć się za silnikiem ej20f do ktorego montowany był fabryczny gaz. Ma on wzmocnione gniazda zaworowe i regulacja luzów odchodzi w troszkę dalszy plan. Uwagę radziłbym też zwrócić poza korozją tylnej klapy, na stan lamp przednich, ponieważ u mnie z h7'demkami klosze są zniszczone od środka w miejscu gdzie światło z soczewki pada na owy klosz. Powiem tylko, że nie świeci to rewelacyjnie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...