Skocz do zawartości

Subaru Impreza GH 2.0 150KM - co się sypie, na co uważać?


CooqieEZ

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Planuje dołączyć w kręgi Subi właśnie zakupem GH 2.0 150km. Widziałem temat z 2015 roku o podobnej charakterystyce, jednak pytanie czy coś się przez te lata zmieniło?
Czy granice 20k wystarczy na kupno fajnego egzemplarza? No i rzecz jasna wady/zalety :) Plastiki czy ilość miejsca w bagaju akurat znam - bardziej aspekty techniczne.

 

Z góry dziękuje :D
PS: Jakby ktoś z WWa i okolic chciał sprzedawać w marcu/kwietniu to dawajcie znaki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główna wada to korozja, zwłaszcza dotyczy to tylnej klapy bagażnika.

Poza tym nie ma żadnych problemów, za wyjątkiem typowego dla silników N/A dławienia przy ok. 2k RPM. U mnie prawdopdoobnie związane jest to z przytkanym katalizatorem, bo problem wystąpił niedługo przed pojawieniem się błędu katalizatora.

 

Jeżeli chodzi o cenę, myślę że niewiele zmieniło się w tej kwestii od 2015 roku. Wtedy zadbany egzemplarz można było kupić za 30-35tys. zł i najczęściej wybór ograniczał się do max. 3 egzemplarzy, bo więcej nie było (jeżeli mówimy o 2.0 w benzynie i manualu bo ofert z dieslem, silnikiem 1.5 i automatem było więcej). Myślę, że jest możliwości kupić ten samochód za 20tys.zł, ale raczej będziesz  musiał na start coś dołożyć, bo ja swojego bym nie sprzedał poniżej 25 tys.zł i wątpię czy ktokolwiek by sprzedał, jeżeli mówimy o samochodzie w dobrym stanie.

 

Niestety wybór jest mocno ograniczony, bo tych modeli na rynku jest bardzo mało. Weź pod uwagę to, że wiele ofert dotyczy samochodów sprowadzonych z USA....

 

Edytowane przez kubaxc332
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty @panekrzysiek też masz problem z dławieniem? Czytałem sporo na forum na ten temat i już myślałem nad wysłaniem ECU na przestrojenie do pewnego gościa, ale według mnie to nie ma sensu bez usunięcia przyczyny przestrojenia mapy. W moim przypadku może to być kwestia wyczyszczenia katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz założyć gaz, albo kupić z gazem to proponował bym rozejrzeć się za silnikiem ej20f do ktorego montowany był fabryczny gaz. Ma on wzmocnione gniazda zaworowe i regulacja luzów odchodzi w troszkę dalszy plan. Uwagę radziłbym też zwrócić poza korozją tylnej klapy, na stan lamp przednich, ponieważ u mnie z h7'demkami klosze są zniszczone od środka w miejscu gdzie światło z soczewki pada na owy klosz. Powiem tylko, że nie świeci to rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...