Skocz do zawartości

Wyprogramowanie błędu P0420 z ECU


Seba X

Rekomendowane odpowiedzi

Po zamontowaniu lpg co jakiś czas wyskakuje mi błąd P0420, poleci ktoś kogoś z Trójmiasta lub okolice kto byłby w stanie wyprogramować (w rozsądnej cenie) z ECU pojawianie się tego błędu?
Próbowałeś wsadzić druga sondę w tulejkę? Druga sprawa nie da się go dodać do kasowania w instalacji LPG? Nie które współczesne mają taką opcję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, artaa napisał:

Motorsport ok 600 zł za coś takiego, natomiast turboelita nie podejmie się tematu.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA czy Turbo?

 

Bo jeśli masz NA, które podobno "muszą" kosztować wg niektórych krocie przy przeprogramowaniu ECU, to... :D

 

To chyba wiem gdzie o pompę powietrza wtórnego się popytać. Zaślepki już kupione.

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w wersjach bez Turbo, z racji badziew ECU (najczęściej Hitachi), do których nie da się dobrać gniazdem ODB2, musi to kosztować dużo kasy, ale..

 

Uzupełnij profil o auto, rok i silnik będzie prościej... :)

 

Kolega z Kielc rozpoznaje temat, u siebie, a może i w 3M coś się da zrobić .

 

Tu masz jeden z wątków o tym;

 

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to trochę widzę tak, że skoro błąd pojawił się po instalacji LPG to niech gazownik, który zakładał męczy się z tym błędem albo zapłaci za jego usunięcie... bo domyślam się, że to nie tylko świecąca kontrolka ale też wpadanie auta w tryb awaryjny, więc uciążliwa sprawa.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej katalizator powoli umiera, na pewno sygnał z sondy faluje a powinien stać nieruchomo.

Nie myślałeś aby założyć prosty dławik na kabel sygnałowy składający się rezystora i kondensatora.

Wolałbym wydać 6stów na hamulce niż płacić za układzik wart 3zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 godzin temu, Orear napisał:

Ja to trochę widzę tak, że skoro błąd pojawił się po instalacji LPG to niech gazownik, który zakładał męczy się z tym błędem albo zapłaci za jego usunięcie... bo domyślam się, że to nie tylko świecąca kontrolka ale też wpadanie auta w tryb awaryjny, więc uciążliwa sprawa.  

Co do usuwania błędu przez firmę zakładającą gaz to słaby temat...parametry gazu są zgodne z zaleceniami więc skoro wyskakuje błąd kata to nijak się ma LPG do tego, tak ja to widzę jakbym był po drugiej stronie, nie chce mi się kopać z koniem i szkoda czasu.....auto nie przechodzi w tryb awaryjny.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Gustaf napisał:

Raczej katalizator powoli umiera, na pewno sygnał z sondy faluje a powinien stać nieruchomo.

Nie myślałeś aby założyć prosty dławik na kabel sygnałowy składający się rezystora i kondensatora.

Wolałbym wydać 6stów na hamulce niż płacić za układzik wart 3zł.

Opcji z rezystorem i kondensatorem nie brałem pod uwagę bo pierwszy raz słyszę taki patent.

Mógłbyś bardziej rozwinąć temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lutek34 napisał:

może źle dobrałeś rozmiar, ale chyba warto popróbować z tulejką za 10zł niż wydać 600zł. 

Opcja żebym sam robił odpada z braku miejsca i ewentualne zerwanie gwintu, więc zlecenie warsztatowi robi już nie 10 tylko w granicach 200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...