Jump to content

reklamacja zegarka samsung - walka na noże ?


Henryk82

Recommended Posts

Wczoraj odebrałem zegarek z serwisu po 5 dniach roboczych oczekiwania po tym jak zareklamowałem na rozwarstwienie sie elementu wokół tarczy , odparzyło lakier bezbarwny w kilku miejscach a w jednym nawet się wykruszył. Dostałem odpowiedź że to uszkodzenie mechaniczne. Serwisu nie interesowało to że poza tym miejscem gdzie się wykruszył i twierdził że to mechaniczne przetarcie są inne miejsca gdzie  nie ma przetarć i widać że lakier odparzyło.

Na pytanie ile wyniesie naprawa odpłatna skoro nie chcą tego naprawić na gwarancji dostałem odpowiedź że 570 zł ale nie naprawią bo brak części zamiennej.

Prawdopodobnie ten brak części zamiennych przyczynił się do odrzucania reklamacji i jak ten temat teraz ugryźć?

 

Te miejsce gdzie są te odparzenia i odpryski jest poniżej ruchomego bezela i tłumaczenie serwisu że porysowane -przetarte mechanicznie bez uszkodzonego bezela raczej trudne do wykonania 

 

 

 

 

20220121_085738.jpg

 

 

20220121_085638.jpg

 

 

20220121_085602.jpg

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

Zgłoś sprawę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta

W Łodzi jest tutaj:

https://uml.lodz.pl/dla-mieszkancow/rzecznicy-i-pelnomocnicy/miejski-rzecznik-konsumentow-w-lodzi/

 

Ja miałem przygody z serwisem hulajnogi elektrycznej, ponad rok bujania się z nieskutecznymi naprawami. Jak tylko zgłosiłem to od razu sprawa została załatwiona polubownie.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...