limesiak Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Witajcie Czy czujnik 27540AG050 można zastąpić czujnikiem z diesla bodajże o numerach 27540AG130, niestety po zdjęciach wyglądają bardzo podobnie i ciężko jest mi to ocenić a aukcje mówią różnie Ktoś coś podpowie? Dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Raczej inaczej niż przypinając nie sprawdzisz... Często różnice są mało istotne np długość kabla. (dłuższy może być krótszy może /nie musi być za krótki) Edytowane 17 Stycznia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 No tak właśnie podejrzewam i nie chcę ryzykować w zabawy odsyłania itd. Sądziłem, że może ktoś temat przerabiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Sprawdź sobie na opposedforces.com w jakich modelach te czujniki występowały i czy pasują do Twojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 19 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Tak, tak, sprawdzałem. Bardziej zależy mi na zdaniu kogoś kto to może robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 znajdź używaną całą zwrotnicę kupisz czasem za 60zł całość i wykręć przełóż. jeśli się nie uda to na transakcji nie stracisz zbytnio. wykręcałem kilka takich czujników w Subaru i żaden nie stał w zwrotnicy. jedyne co się dzieje czasem z czujnikami, to od korozji luzu w łożysku zjada element który odpowiada za odczyt i mamy brak przejścia bądź zwarcie. Z tego co pamiętam ale mogę się mylić... czujnik ma dłuższy przewód z przodu, możesz go przełożyć na tył jednak trzeba przełożyć metalową osłonę oraz gdzieś sprytnie podwiesić kabel tak aby się nie przetarł. Różnica powinna być widoczna ma multimetrze jednak zdecydowanie szybiej podłączać jest sprawny czujnik gdyż błąd odrazu zgaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 20 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 18 godzin temu, SubaruLPG napisał: znajdź używaną całą zwrotnicę kupisz czasem za 60zł całość i wykręć przełóż. jeśli się nie uda to na transakcji nie stracisz zbytnio. wykręcałem kilka takich czujników w Subaru i żaden nie stał w zwrotnicy. jedyne co się dzieje czasem z czujnikami, to od korozji luzu w łożysku zjada element który odpowiada za odczyt i mamy brak przejścia bądź zwarcie. Z tego co pamiętam ale mogę się mylić... czujnik ma dłuższy przewód z przodu, możesz go przełożyć na tył jednak trzeba przełożyć metalową osłonę oraz gdzieś sprytnie podwiesić kabel tak aby się nie przetarł. Różnica powinna być widoczna ma multimetrze jednak zdecydowanie szybiej podłączać jest sprawny czujnik gdyż błąd odrazu zgaśnie. To jest fajna myśl, dzięki za pomysł. Informacyjnie, nowe to jakieś nieporozumienie cenowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 20 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 (edytowane) 20 godzin temu, SubaruLPG napisał: znajdź używaną całą zwrotnicę kupisz czasem za 60zł całość i wykręć przełóż. jeśli się nie uda to na transakcji nie stracisz zbytnio. wykręcałem kilka takich czujników w Subaru i żaden nie stał w zwrotnicy. jedyne co się dzieje czasem z czujnikami, to od korozji luzu w łożysku zjada element który odpowiada za odczyt i mamy brak przejścia bądź zwarcie. Z tego co pamiętam ale mogę się mylić... czujnik ma dłuższy przewód z przodu, możesz go przełożyć na tył jednak trzeba przełożyć metalową osłonę oraz gdzieś sprytnie podwiesić kabel tak aby się nie przetarł. Różnica powinna być widoczna ma multimetrze jednak zdecydowanie szybiej podłączać jest sprawny czujnik gdyż błąd odrazu zgaśnie. No i mam jak zwykle bywa w moim subim, nie lada zagwozdkę... otóż od około 2 tygodni miałem ciągle ktywny błąd czujnika w lewym tylnem kole. Przeszedłem ścieżkę po kablach od złączki do czujnika i ciągłość jest, więc wszystko wskazuje na czujnik... zacząłem takowego szukać już nieomal go kupiłem, ale dzisiaj wsiadłem do auta i błąd się nie pojawił na desce podczas uruchamiania auta, nie pojawił się także po przejechaniu kilku kilometrów (ABS i trakcja działają). Ktoś wie jak go sprawdzić poza oscyloskopem jak mówi serwisówka? PS. Oczywiście czyściłem go i wygląda dobrze, nie widać na nim mechanicznych uszkodzeń, był normalnie zabrudzony. Całego poza auto go nie wyciągałem bo śruby od tych wsporników na wahaczu są w fatalnym stanie i znając życie poukręcają się, zresztą tak jak ta mocująca go w zwrotnicy. Wyjąć mogę go na aucie i sprawdzić, tylko jakich wartości szukać na ten czas? PS. 1. Chyba, że to chrzani się cały moduł ABS? Edytowane 20 Stycznia 2022 przez limesiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Nie bój nic, niedługo pewnie się pojawi... A jak nie to - naprawiłeś patrzeniem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się