artaa Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Witam Powoli zbliża się ten dzień, że trzeba wykonać regulacji silnika - pacjent 2,0 NA DOHC, czyli drogi bo szklanki bez "normalnej regulacji" Pytanie 1 konkretne: gdzie i za ile w Trójmieście i bliskiej okolicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Zapytaj w ASO - Zdanowicz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted January 13, 2022 Author Share Posted January 13, 2022 (edited) Tam już po zjeb.. sprzęgła i paru innych przygodach nie zamierzam... Dodatkowo jak słyszą LPG, to nawet im wymiana świec drożej wychodzi... Edited January 13, 2022 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 No to pozostaje Ci pytanie do miejscowego speca, jakim niewątpliwie jest @kriskristoffers 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriskristoffers Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Już poinformowany 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 Odpowiem sobie i ku pamięci... Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba, w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia. Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę. Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika: https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/ za ile nie wiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morosek Posted April 9, 2022 Share Posted April 9, 2022 Podobne ceny w W-wie (ten sam pacjent) Rozrząd + pompa, Regulacja zaworów to 4500 + odrazu wymieniłem sprzęgło czyli 1000zł więcej bo już bez robocizny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir3n3usz Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 W dniu 8.04.2022 o 22:00, artaa napisał: Odpowiem sobie i ku pamięci... Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba, w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia. Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę. Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika: https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/ za ile nie wiem... Chyba masz EJ20F. One potrafią tyle wytrzymać na LPG. Wiele razy robiłem regulacje w EJ20 po 60tyś km i zdarza się, że zawory były podparte. Rekordzista miał 40tyś km. Dla zwykłego EJ20 100tyś to absolutne maksimum do regulacji pod warunkiem, że LPG działa perfekcyjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted April 15, 2022 Author Share Posted April 15, 2022 Tak, EJ20F, nie widziałem SG poliftowych nie EJ20F... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now