Jump to content

Regulacja - szlifowanie szklanek DOHC


artaa
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Powoli zbliża się ten dzień, że trzeba wykonać regulacji silnika - pacjent 2,0 NA DOHC, czyli drogi bo szklanki  bez "normalnej regulacji"

 

Pytanie 1 konkretne:  gdzie i za ile  w Trójmieście i bliskiej okolicy.

Link to comment
Share on other sites

Tam już po zjeb.. sprzęgła i paru innych przygodach nie zamierzam...

 

Dodatkowo jak słyszą LPG, to nawet im wymiana świec drożej wychodzi...

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

  • artaa changed the title to Regulacja - szlifowanie szklanek DOHC
  • 2 months later...

Odpowiem sobie i ku pamięci...

 

Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba,

w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia.

 

Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę.

 

Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika:

https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s

 

https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/

 

za ile nie wiem...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.04.2022 o 22:00, artaa napisał:

Odpowiem sobie i ku pamięci...

 

Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba,

w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia.

 

Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę.

 

Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika:

https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s

 

https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/

 

za ile nie wiem...

 

 

 

 

Chyba masz EJ20F. One potrafią tyle wytrzymać na LPG.
Wiele razy robiłem regulacje w EJ20 po 60tyś km i zdarza się, że zawory były podparte. Rekordzista miał 40tyś km. Dla zwykłego EJ20 100tyś to absolutne maksimum do regulacji pod warunkiem, że LPG działa perfekcyjnie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...