Skocz do zawartości

Regulacja - szlifowanie szklanek DOHC


artaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Powoli zbliża się ten dzień, że trzeba wykonać regulacji silnika - pacjent 2,0 NA DOHC, czyli drogi bo szklanki  bez "normalnej regulacji"

 

Pytanie 1 konkretne:  gdzie i za ile  w Trójmieście i bliskiej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • artaa zmienił(a) tytuł na Regulacja - szlifowanie szklanek DOHC
  • 2 miesiące temu...

Odpowiem sobie i ku pamięci...

 

Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba,

w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia.

 

Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę.

 

Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika:

https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s

 

https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/

 

za ile nie wiem...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2022 o 22:00, artaa napisał:

Odpowiem sobie i ku pamięci...

 

Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba,

w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia.

 

Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę.

 

Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika:

https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s

 

https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/

 

za ile nie wiem...

 

 

 

 

Chyba masz EJ20F. One potrafią tyle wytrzymać na LPG.
Wiele razy robiłem regulacje w EJ20 po 60tyś km i zdarza się, że zawory były podparte. Rekordzista miał 40tyś km. Dla zwykłego EJ20 100tyś to absolutne maksimum do regulacji pod warunkiem, że LPG działa perfekcyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 8.04.2022 o 22:00, artaa napisał(a):

Odpowiem sobie i ku pamięci...

 

Nie sprawdzałem i nie robiłem zaworów, przez 366kkm, serwis twierdził od lat na przeglądach/rozrządach, że nie trzeba,

w marcu w końcu zdecydowałem że zrobimy, i okazało się że mogłem jeszcze jeździć dalej (serwis miał rację), bo było tylko 0,10 do zdjęcia.

 

Wyjmowali silnik więc trzeba liczyć się z kosztem od 4000PLN w górę, koszt ze szlifowaniem szklanek, rozrządem i pompą wody, na fakturę.

 

Informacyjnie w Białymstoku robią regulację szklanek i inne rzeczy, bez demontażu silnika:

https://www.youtube.com/watch?v=K1DbG_KwONg&t=372s

 

https://www.facebook.com/zagruszanyserwis/

 

za ile nie wiem...

 

 

 

A nowy rozrząd biorą  pod uwagę? Bo mam pasek wysztko nowe więc  sama regulacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...