Mateusz Wiktor Posted December 30, 2021 Share Posted December 30, 2021 Witam. Przy ostatniej wymianie oleju zauważyłem że korek spustu oleju ma obrobiony gwint w misie. Wkręcony został on na słowo chonoru lecz teraz już pasuje coś z tym zrobić. Czy zestawy naprawcze czyli gwintownik i nowy korek pomogą? Jak tak to ktoś może wie jakiej wielkości jest korek w ej20f legacy 2006r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted December 30, 2021 Share Posted December 30, 2021 Nie przerabiałem tematu, ale nasuwa się od razu pytanie czy nie łatwiej wymienić całą miskę? Od groma tego pewnie na popularnych portalach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted December 30, 2021 Share Posted December 30, 2021 2 godziny temu, Mateusz Wiktor napisał: chonoru No jak "chonoru" to ok.; nic nie trzeba z tym robić . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 30, 2021 Share Posted December 30, 2021 Ja bym michę wymienił. W obecnej jest na pewno pełno szlamu. Możesz to przegwintować, na pewno będzie lepiej. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted January 1, 2022 Author Share Posted January 1, 2022 W dniu 30.12.2021 o 18:38, frisco napisał: Nie przerabiałem tematu, ale nasuwa się od razu pytanie czy nie łatwiej wymienić całą miskę? Od groma tego pewnie na popularnych portalach. Napewno, ale wychodzi to dużo drożej. Jest to oczywiście opcja którą rozważam. Stąd też moje pytanie. Czy wogóle się brać za naprawę. Może ktoś już to przedemną to robił w swoim aucie i ma jakieś z tym doświadczenie. Allegro zasypane zestawami naprawczymi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 Napewno, ale wychodzi to dużo drożej. Jest to oczywiście opcja którą rozważam. Stąd też moje pytanie. Czy wogóle się brać za naprawę. Może ktoś już to przedemną to robił w swoim aucie i ma jakieś z tym doświadczenie. Allegro zasypane zestawami naprawczymi. Jak kojarzę miejsce gwintu jest wzmocnione. Więc naprawi się to tak samo jak każdy inny gwint. Warto spróbować 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 Czyli gwintownik oraz zestaw i do dzieła ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted January 2, 2022 Share Posted January 2, 2022 W misce jest kratka uważaj aby gwintownika zbyt głęboko nie wkręcić (+/-2cm). zaznacz sobie taśmą bądź flamastrem na gwintowniku. Problemem natomiast są opiłki które zawsze po takiej operacji powstaną. Po operacji trzeba silnik przelać aby większość drobinek z miski wypłynęła 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted January 2, 2022 Author Share Posted January 2, 2022 12 godzin temu, SubaruLPG napisał: W misce jest kratka uważaj aby gwintownika zbyt głęboko nie wkręcić (+/-2cm). zaznacz sobie taśmą bądź flamastrem na gwintowniku. Problemem natomiast są opiłki które zawsze po takiej operacji powstaną. Po operacji trzeba silnik przelać aby większość drobinek z miski wypłynęła Ewentualne opiłki w misce raczej nie powinny zaszkodzić. Sitko na smoku jak i filtr oleju powinny to wyłapać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted January 2, 2022 Share Posted January 2, 2022 Przelać i tak trzeba, filtr nie jest panaceum na 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radosław De Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 Jak cos to mam miskę z wrx gh ze stalowym kołnierzem na tą nakrętke więc nie ma opcji ukręcić. Naktetka do tego też mam nowa z magnesem neodymowym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now