Mateusz Wiktor Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Witam. Przy ostatniej wymianie oleju zauważyłem że korek spustu oleju ma obrobiony gwint w misie. Wkręcony został on na słowo chonoru lecz teraz już pasuje coś z tym zrobić. Czy zestawy naprawcze czyli gwintownik i nowy korek pomogą? Jak tak to ktoś może wie jakiej wielkości jest korek w ej20f legacy 2006r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Nie przerabiałem tematu, ale nasuwa się od razu pytanie czy nie łatwiej wymienić całą miskę? Od groma tego pewnie na popularnych portalach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 2 godziny temu, Mateusz Wiktor napisał: chonoru No jak "chonoru" to ok.; nic nie trzeba z tym robić . 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Ja bym michę wymienił. W obecnej jest na pewno pełno szlamu. Możesz to przegwintować, na pewno będzie lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 1 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 W dniu 30.12.2021 o 18:38, frisco napisał: Nie przerabiałem tematu, ale nasuwa się od razu pytanie czy nie łatwiej wymienić całą miskę? Od groma tego pewnie na popularnych portalach. Napewno, ale wychodzi to dużo drożej. Jest to oczywiście opcja którą rozważam. Stąd też moje pytanie. Czy wogóle się brać za naprawę. Może ktoś już to przedemną to robił w swoim aucie i ma jakieś z tym doświadczenie. Allegro zasypane zestawami naprawczymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 Napewno, ale wychodzi to dużo drożej. Jest to oczywiście opcja którą rozważam. Stąd też moje pytanie. Czy wogóle się brać za naprawę. Może ktoś już to przedemną to robił w swoim aucie i ma jakieś z tym doświadczenie. Allegro zasypane zestawami naprawczymi. Jak kojarzę miejsce gwintu jest wzmocnione. Więc naprawi się to tak samo jak każdy inny gwint. Warto spróbować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 Czyli gwintownik oraz zestaw i do dzieła ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 W misce jest kratka uważaj aby gwintownika zbyt głęboko nie wkręcić (+/-2cm). zaznacz sobie taśmą bądź flamastrem na gwintowniku. Problemem natomiast są opiłki które zawsze po takiej operacji powstaną. Po operacji trzeba silnik przelać aby większość drobinek z miski wypłynęła 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 2 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 12 godzin temu, SubaruLPG napisał: W misce jest kratka uważaj aby gwintownika zbyt głęboko nie wkręcić (+/-2cm). zaznacz sobie taśmą bądź flamastrem na gwintowniku. Problemem natomiast są opiłki które zawsze po takiej operacji powstaną. Po operacji trzeba silnik przelać aby większość drobinek z miski wypłynęła Ewentualne opiłki w misce raczej nie powinny zaszkodzić. Sitko na smoku jak i filtr oleju powinny to wyłapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Przelać i tak trzeba, filtr nie jest panaceum na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Jak cos to mam miskę z wrx gh ze stalowym kołnierzem na tą nakrętke więc nie ma opcji ukręcić. Naktetka do tego też mam nowa z magnesem neodymowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się