Jump to content

Legacy 2.0 07' wypadanie zapłonu


Jaceko
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam problem z Subarakiem, mianowicie zaczął mi mocno szarpać i elektronik zdiagnozował wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Świece dopiero co wymieniane, po spaleniu się jednej z nich, więc tutaj problemu nie powinno być. Silnik 2.0 EJ20f, czyli ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi, zagazowany. Czy stawiacie na cewkę, czy raczej regulacja luzów zaworowych wchodzi w grę? Za mojej kadencji, czyli ~60k km nie były regulowane. Jak Wasze doświadczenia w temacie?

Pytam, bo mechanik dopiero po nowym roku może mi zajrzeć pod maskę, a chciałbym do tego czasu być trochę bogatszy o wiedzę.

Pozdrawiam, Jacek

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Jaceko napisał:

Witam,

mam problem z Subarakiem, mianowicie zaczął mi mocno szarpać i elektronik zdiagnozował wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Świece dopiero co wymieniane, po spaleniu się jednej z nich, więc tutaj problemu nie powinno być. Silnik 2.0 EJ20f, czyli ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi, zagazowany. Czy stawiacie na cewkę, czy raczej regulacja luzów zaworowych wchodzi w grę? Za mojej kadencji, czyli ~60k km nie były regulowane. Jak Wasze doświadczenia w temacie?

Pytam, bo mechanik dopiero po nowym roku może mi zajrzeć pod maskę, a chciałbym do tego czasu być trochę bogatszy o wiedzę.

Pozdrawiam, Jacek

 

Tu nie ma za bardzo nad czym dywagować. Zamienić cewkę z jakąś inna. Jeśli wypadanie Ci się przeniesie to masz winowajcę. Jeśli zostanie to może znów świeca albo zmierzyć kompresje

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

U mnie w Legacy '04 winna byla cewka. Tylko, ze nie bylo szarpania, a wrecz bujanie buda i tryb awaryjny. Po odpaleniu nastepnego dnia swiecil sie check, ale silnik pracowal normalnie. Dopiero po rozgrzaniu, po przejechaniu ok. 10km przechodzil w tryb awaryjny.

Nie kupuj nic na pałe, bo cewke da sie sprawdzic. Poszukaj na forum, bo byl juz temat cewek, a i chyba w moim watku ktos pisze jak pomierzyc cewke.

Jezeli to bedzie cewka, to najlepiej szukaj ori uzywanej, bo podobno z numerami katalogowymi zamiennikow jest cos namieszane i albo zadziala, albo nie.

Regulacja luzow po takim przelocie na gazie na pewno nie zaszkodzi, ale zbadanie cewki bedzie kosztowac mniej ;)

Link to comment
Share on other sites

P.S.

Podaj numer Twojej cewki, jezeli to ta sama co u mnie to moge ci podeslac moja stara cewke.

Jest co prawda uszkodzona, ale u mnie zaplony wypadaly chyba na 3 i 4 cylindrze, wiec jezeli u ciebie przestanie na wypadac na 2 to bedziesz mial winowajce ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...