TxM Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Nie będę pytał o to jaki olej zalać, bo był ten temat wielokrotnie, na dodatek czytając tego typu tematy można zgłupieć, bo opinii jest zawsze milion. :-) Zbliża mi się nieuchronnie na liczniku 3 tys. i zgodnie z zaleceniami chcę wymienić olej. I tu pytanie, czy muszę to robić w ASO? Czy jak zrobię to np w Shell Autoserv czy czymś podobnym to tracę gwarancję? I jeśli tylko ASO, z doświadczenia posiadaczy Forków, jaki to mniej-więcej koszt w w-wie? Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Nie będę pytał o to jaki olej zalać, bo był ten temat wielokrotnie, na dodatek czytając tego typu tematy można zgłupieć, bo opinii jest zawsze milion. :-) Zbliża mi się nieuchronnie na liczniku 3 tys. i zgodnie z zaleceniami chcę wymienić olej. I tu pytanie, czy muszę to robić w ASO? Czy jak zrobię to np w Shell Autoserv czy czymś podobnym to tracę gwarancję? I jeśli tylko ASO, z doświadczenia posiadaczy Forków, jaki to mniej-więcej koszt w w-wie? Pozdrowienia! 301.5 zł brutto z Mobil lub Valvoline 350 zł brutto z Motul :razz: (koszt całości) AK ps. Motul do "Forkow" tylko z licencja wyścigową Przy około 3000km możesz ale nie musisz wymieniać :!: a na dolewki masz w bagażniku 1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie będę pytał o to jaki olej zalać, bo był ten temat wielokrotnie, na dodatek czytając tego typu tematy można zgłupieć, bo opinii jest zawsze milion. :-) Zbliża mi się nieuchronnie na liczniku 3 tys. i zgodnie z zaleceniami chcę wymienić olej. I tu pytanie, czy muszę to robić w ASO? Czy jak zrobię to np w Shell Autoserv czy czymś podobnym to tracę gwarancję? I jeśli tylko ASO, z doświadczenia posiadaczy Forków, jaki to mniej-więcej koszt w w-wie? Pozdrowienia! Nie musisz tego robić w ASO ! zgodnie z normami GVO jeżeli zalejesz olej zgodny z normami zalecanymi przez producenta, nie stracisz gwarancji. Ale moim zdaniem lepiej to zrobic w ASO bo: 1. dostaniesz oryginalny filtr :razz: , 2. może się zdarzyć że zaprzyjażnisz się z właścicielem bądz kierownikiem serwisu, a to wazne w przypadku naprawy gwarancyjnej 3. jak bedziesz grzeczny dostaniesz kawę + cukier 4. róznica w cenie pomiedzy wymianą w ASO a " Panem Józiem " jest znikoma, 5. dostaniesz fakturę z ASO , albo wpis do ksiązki serwisowej i bedziesz się chwalił przy odsprzedazy że serwisiwany w ASO :wink: To chyba tyle :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TxM Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dzięki. Wyczerpujące odpowiedzi. Też się skłaniam do ASO - właśnie ze względu na zapoznanie się z serwisem. Do tej pory zawsze najpierw robiłem w warsztatach małe rzeczy jako rekonesans - dzięki temu znalazłem solidną i uczciwą opiekę do mojej hondy. Wiem, że nie jest konieczna wymiana, ale ja chcę :-) Mam dość nie przekraczania 4 tys obrotów i po wymianie chcę go pokręcić, tak jak w pewnym poście sugerowano autostradę w DE. :-) A motulem nie będę zalewał, bo nie widzę potrzeby tak specjalistycznego oleju przy moim używaniu. A dolewać nie musiałem do tej pory (2400 km) - cały czas stan jest na full. Może coś się popsuło, że nie bierze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zalej go Valvoline SyncPower 5W40 i będzie git, a do tego jak A.K. mówił masz ten sam na dolwekę w bagażniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi