Jump to content

Mcpersony tył Forester S-turbo sf


kamelos1

Recommended Posts

3 minuty temu, kamelos1 napisał:

A gdybym zostawił sprężynę i poduchę  od SF i dał nowe amorki do Sg czy to by pasowało do siebie ?

Pasuje, tył pójdzie w górę ok. 3 cm względem zdrowej serii. Będziesz potrzebował dodatkowo śruby mimośrodowe do ustawienia kąta pochylenia bo wyjdzie w sporym pozytywie. Chyba że masz jeszcze sls, wtedy trzeba zmienić również sprężynę.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.11.2021 o 21:19, mirasek napisał:

Pasuje, tył pójdzie w górę ok. 3 cm względem zdrowej serii. Będziesz potrzebował dodatkowo śruby mimośrodowe do ustawienia kąta pochylenia bo wyjdzie w sporym pozytywie. Chyba że masz jeszcze sls, wtedy trzeba zmienić również sprężynę.

Nie wyjdzie mu pozytyw. Będzie miał tył na równo jeszcze. 
Sprężynę dobrze użyć od razu z SG, jest twardsza. 

Link to comment
Share on other sites

Piszesz o zastosowaniu amortyzatorów z SG? To wyjdzie w pozytywie.

Co innego podkładka lub wyższa sprężyna do amorków z SF ale nie o tym temat.

 

Dopisek:

Z tyłu SF i SG mają mocowanie kolumny na zwrotnicę pod innym kątem, jakby ktoś bardzo zastanawiał się skąd różnica. Kilka aut tak złożyłem i zawsze wychodził pozytyw na fabrycznych śrubach, z kolei amor z SF w SG oprócz obniżenia ok. 3 cm daje całkiem spory negatyw ;)

Edited by mirasek
Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.12.2021 o 08:33, mirasek napisał:

Piszesz o zastosowaniu amortyzatorów z SG? To wyjdzie w pozytywie.

Co innego podkładka lub wyższa sprężyna do amorków z SF ale nie o tym temat.

 

Dopisek:

Z tyłu SF i SG mają mocowanie kolumny na zwrotnicę pod innym kątem, jakby ktoś bardzo zastanawiał się skąd różnica. Kilka aut tak złożyłem i zawsze wychodził pozytyw na fabrycznych śrubach, z kolei amor z SF w SG oprócz obniżenia ok. 3 cm daje całkiem spory negatyw ;)

 

Czyli widzę wiesz więcej na temat mojego auta niż ja sam, bo na geometrii tył wyszedł mi po -0.05 :) na żyletki ale nadal na równo. 

 

 

 

CA9EA863-553B-4E61-8C1D-7D51A3C2F16B.thumb.jpeg.ccf7e176515bb2af5555461a62e4daff.jpeg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zupełnie się mylisz, nie wiem nic o Twoim aucie :D to amor SG ze sprężyną z SF? Taki konfig zawsze mi wychodził w plusie, w różnych egzemplarzach, nigdy nie wyszło w minusie mimo szczerych chęci przyoszczędzenia, co robiłem nie tak? Z resztą, blisko zera to też nie jest dobrze, śruby są konieczne przy by ustawić auto sensownie na tych amorkach.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...