Skocz do zawartości

skrzynia ECVT w Justy 1994 - wymiana oleju itp


twardy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie ile moze kosztować wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów (bezstopniowej) ECVT w Subaru Justy 1.2?

 

Druga sprawa: ostatnio czasem ciężko wchodzi zmiana biegu z D na R i odwrotnie ... czy moze to mieć związek z olejem właśnie ? (sorry za głupie pytanie ale jestem motoryzacyjnym laikiem trochę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę zapewne słuszne wrażenie, że nikt nie jest wstanie udzielić Ci konkretnej odpowiedzi, ponieważ ECVT to bardzo rzadko spotykana skrzynia i mało kto wie o niej cokolwiek więcej ponad to, że taka istnieje i montują ją w Lexusach...

 

Nie wiem jak to jest z Twoją skrzynią, np. w skrzyni E4AT (Impreza i Legacy) można olej zmienić na dwa sposoby: spuścić stary przez otwór zlewowy u dołu i nalać nowy olej przez otwór bagnetu do odpowiedniego poziomu, albo też odkręcić cały "spód", zdemontować filtr, przepłukać skrzynię olejem pod ciśnieniem, założyć nowy filtr, skręcić i wlać przez otwór bagnetu. Za zmianę "drugim sposobem", gdzie wymieniono 7 litrów oleju + filtr, zapłaciłem u Sosnowskiego w Nowym Porcie ( http://www.skrzyniebiegow.pl/ ) 222 zł (olej) + 73 zł (wymiana) + 78 zł (filtr) i tam proponuję Ci się udać, gdyż ja byłem bardzo miło zaskoczony poziomem ich usług i rzeczowym podejściem do sprawy (szczególnie po tym, jak u Zdanowicza potraktowali mnie jak gnojka). Niech chociaż obejrzą i powiedzą, co o tym (wymianie oleju i trudnościach w przełączaniu) sądzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanie ile moze kosztować wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów (bezstopniowej) ECVT w Subaru Justy 1.2?

 

Druga sprawa: ostatnio czasem ciężko wchodzi zmiana biegu z D na R i odwrotnie ... czy moze to mieć związek z olejem właśnie ? (sorry za głupie pytanie ale jestem motoryzacyjnym laikiem trochę)

Jak na motoryzacyjnego laika kupiłeś dziwne auto :shock: