Skocz do zawartości

Problem z drążkiem zmiany biegów


marioCas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie.

Przed chwilą odebrałem samochód z warsztatu blacharskiego. Wymieniony został obtarty tylni zderzak na koszt ubezpieczyciela. Ku mojemu zaskoczeniu przy wjeździe do garażu uderzyłem niechcący dłonią w gałkę zmiany biegów i pchnąłem ją ku górze zmieniając w trakcie jazdy bieg na "N". To chyba normalnie nie jest możliwe bez naciśnięcia przycisku znajdującego się w górnej części gałki zmiany biegów? Jutro lecę reklamować. Czy jest możliwe, żeby coś nie dokręcili przy montażu tylnego błotnika? Tydzień wcześniej miałem wymianę oleju w skrzyni CVT w ASO. Może to ich wina? 

Edytowane przez marioCas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • marioCas zmienił(a) tytuł na Problem z drążkiem zmiany biegów
Witam Was serdecznie.
Przed chwilą odebrałem samochód z warsztatu blacharskiego. Wymieniony został obtarty tylni zderzak na koszt ubezpieczyciela. Ku mojemu zaskoczeniu przy wjeździe do garażu uderzyłem niechcący dłonią w gałkę zmiany biegów i pchnąłem ją ku górze zmieniając w trakcie jazdy bieg na "N". To chyba normalnie nie jest możliwe bez naciśnięcia przycisku znajdującego się w górnej części gałki zmiany biegów? Jutro lecę reklamować. Czy jest możliwe, żeby coś nie dokręcili przy montażu tylnego błotnika? Tydzień wcześniej miałem wymianę oleju w skrzyni CVT w ASO. Może to ich wina? 
Da się. Przycisk jest potrzebny do wbicia R albo P. Na D i N możesz przerzucać bez przycisku. Tak było w starszych automatach, wątpię aby tu było inaczej. Mało tego w automacie możesz w czasie jazdy bezpiecznie wbić N i potem D jeśli chcesz. Nie zrobisz skrzyni kuku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ewemarkam napisał:
41 minut temu, marioCas napisał:
Witam Was serdecznie.
Przed chwilą odebrałem samochód z warsztatu blacharskiego. Wymieniony został obtarty tylni zderzak na koszt ubezpieczyciela. Ku mojemu zaskoczeniu przy wjeździe do garażu uderzyłem niechcący dłonią w gałkę zmiany biegów i pchnąłem ją ku górze zmieniając w trakcie jazdy bieg na "N". To chyba normalnie nie jest możliwe bez naciśnięcia przycisku znajdującego się w górnej części gałki zmiany biegów? Jutro lecę reklamować. Czy jest możliwe, żeby coś nie dokręcili przy montażu tylnego błotnika? Tydzień wcześniej miałem wymianę oleju w skrzyni CVT w ASO. Może to ich wina? 

Da się. Przycisk jest potrzebny do wbicia R albo P. Na D i N możesz przerzucać bez przycisku. Tak było w starszych automatach, wątpię aby tu było inaczej. Mało tego w automacie możesz w czasie jazdy bezpiecznie wbić N i potem D jeśli chcesz. Nie zrobisz skrzyni kuku.

Dzięki za odpowiedź, uspokoiłeś mnie. Spanikowałem, bo nie wiedziałem, że to możliwe, to mój pierwszy automat. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...