Skocz do zawartości

Forester MY08


Bluetooth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ponieważ zbliża się koniec roku, uprzejmie zapytuję Szanowną Kapitułę w zakresie Forestera MY'08:

 

1. Czy to prawda, że MY'08 nie będzie miał samopoziomującego się zawieszenia z tyłu? (wyczytałem takie coś w Necie, być może to plotka i być może dotyczy tylko wersji US?).

 

2. Czy skrzynia AT nadal będzie 4-biegowa czy może jest szansa na przeszczep E5-AT z Legacy?

 

3. Kiedy będą oficjalnie dostępne specyfikacje MY'08?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Czy skrzynia AT nadal będzie 4-biegowa czy może jest szansa na przeszczep E5-AT z Legacy?

 

AT 5 biegów w Legacy występuje tylko w modelu H6 3.0

2.0 Legacy posiada na wyposażeniu opcjonalnym skrzynię sport - shift 4 - biegową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AT 5 biegów w Legacy występuje tylko w modelu H6 3.0

2.0 Legacy posiada na wyposażeniu opcjonalnym skrzynię sport - shift 4 - biegową.

No właśnie. Ja na dzisiaj jeżdżę H6/AT. Ostatnio kusi mnie żeby przy zmianie samochodu spróbować Forestera, tylko mam duże obawy co do skrzyni AT w nim stosowanej. O ile opinie (w tym moja własna) o E5-AT sa bardzo dobre, zwłaszcza o wersji 07MY, to o E4-AT generalnie nie mówią najlepiej.

 

Zastanawia mnie np. z czego wynika zastosowanie tylko 4 biegów? Czy jest to wynikiem praktycznego ograniczenia prędkości max Forestera do ok 200/h i w związku z tym mozliwości rozłozenia zakresu 0-200 na 4 biegi? Czy różnica 7,6(AT) względem 6,0(MT) do setki wynika z długiej jedynki i w efekcie mułowatych pierwszych kilkudziesięciu metrów? No i kluczowe pytanie - jak to będzie wyglądało w 08MY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester MY 08 w żadnym istotnym aspekcie nie będzie się różnił od aktulanej wersji.

Ani optycznie, ani technicznie.

 

Witam, dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie pomocnicze - czy będzie u nas oferowana wersja sports, taka jak w USA, z siatkowym grillem i zderzakiem STI?

 

HINT: jest ładna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba cała sprawa w zderzaku "STI" (cokolwiek to znaczy). Sam grill siatkowy w MY07 nie daje takiego efektu.

Bluetooth!

CO zmienia zderzak?

A dokładniej; kształt zderzaka?

 

Czy ten samochód jeździ lepiej? Mniej się psuje? Jest bardziej ekonomiczny? Jest ładniejszy...?

 

Pytam o to, zainspirowany dyskusją w wątku "wieśtjuninkowym".

Zjechane tam zostało chłopię tuningujące swojego WRXa w stylu mu odpowiadającym. Jednym z głównych argumentów przeciwko "czterorurce" z tyłu, było stwierdzenie, że "w Subaru chodzi o to jak jeździ" (no bo o gustach się przecież nie dyskutuje).

 

No to o co chodzi z tym zderzakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Gal, podoba mi się, i tyle. Jakaś taka ta sport - morda sympatyczniejsza jest niż obecny "lord vader". Może bardziej przypomina modele z lat 2004? Fajne były...

OK.

To jest wytłumaczenie z którym się zgadzam.

 

Ale, muszę zauważyć, że Sewerynowi jego tuning się też podoba (wiem, że Ty nic nie pisałeś w tamtym wątku). :cool: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

 

Forester MY 08 w żadnym istotnym aspekcie nie będzie się różnił od aktulanej wersji.

Ani optycznie, ani technicznie.

 

Pozdrowienia

 

A może bedzie Forester STI w ofercie, z kierownicą po lewej stronie???

 

Tylko żeby miał szyberdach i przeciwmgielne!!!

 

Na takowego mogę dzisiaj wpłacić zaliczkę........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...