kitesurfe3123 Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Witam musialem wymienic tylni tlumik w legacy IV benzyna. Problem polega na tym ze tlumik jaki kupilem jest z diesla. Czy ma to jakis wplyw na silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Problem jest taki, że zakładasz wątek z pytaniem technicznym w złym dziale. Przenoszę tam gdzie trzeba. Co do pytania. Wpływ na pracę silnika będzie zapewne pomijalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitesurfe3123 Opublikowano 27 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Wogule czym one sie roznia? Ten na zdjeciu to moj stary zamiennik, w srodku byl pusty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Wogule czym one sie roznia? Ten na zdjeciu to moj stary zamiennik, w srodku byl pusty. Bo pewnie wygnił już. Generalnie tłumiki różnią się budową, mają tłumić inne częstotliwości. Nic poza tym. Inną budowę ma tłumik w dieslu z Legacy a inna z Forestra, są to subtelne różnice ale jednak są. Ale praktyka pokazuje że można założyć z Diesla do benzyny. Paru już tutaj robiła tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Tłumik końcowy ma za zadanie.. Tłumić dźwięk. Nie wpływa raczej na przepływ spalin. Ja mam przelotowe, bez negatywnych efektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 W dniu 27.10.2021 o 21:51, kitesurfe3123 napisał: Wogule czym one sie roznia? Ten na zdjeciu to moj stary zamiennik, w srodku byl pusty. końcówka wylotu skierowana jest na dół w dieslu, w benzynie na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 10 godzin temu, Dzixd napisał: końcówka wylotu skierowana jest na dół w dieslu, w benzynie na wprost. W Legasiach chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 12 godzin temu, Dzixd napisał: końcówka wylotu skierowana jest na dół w dieslu, w benzynie na wprost. w foresterze była taka sama jak w benzynie - na wprost. To chyba tylko VW kombinował w dół by nikomu na drodze sondy w rurę nie chciało się wkładać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 3 godziny temu, Danko napisał: W Legasiach chyba nie Mam w warsztacie wydechy z h6 i z dieselka. I jest dokładnie tak jak piszę. To że są atrapy na końcówki, powoduje że wydaje się jakby w diesielku było na wprost. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Dolny h6, górny dieselek.Flansze i kształt rury są identykoWysłane z mojego mądrzejszego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się