piatorr Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 Witam,Uprzejmie proszę o pomoc w zdiagnozowaniu następujácego problemu w Legacy 1999 2.0 automat z lpg.Samochód podczas ruszania przyspiesza bardzo dobrze ale po zmianie na każdy kolejny bieg słabnie,po uzyskkaniu około 110km/h przyspiesza bardzo wolno.Po wciśnieciu mocniej pedału gazu niewiele się dzieje,po kilkudziesięciu sekundach powoli odpuszczam pedał i auto zaczyna przyspieszać lepiej.Z góry dziękuję za podpowiedzi.Aha,na benzynie jest to samo.Spalanie na mieście 18L/100km ,gazu.Pozdrawiam Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Panowie,Cokolwiek..Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 1 godzinę temu, piatorr napisał: Panowie, Cokolwiek.. Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Ciężko coś po takich objawach. Ja tak miałem chyba tylko w jakimś starym oplu z gaźnikiem więc to raczej nie to Coś nie tak z mieszanką, może przepływka, może świece, może sondy, może cofa zapłon, może stukowiec a może coś ze skrzynią. ECU nie rzuca żadnym błędem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Niestety nieWysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Świece nowe,zawory wyregulowane,tps ok....Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 18 minut temu, piatorr napisał: Świece nowe,zawory wyregulowane,tps ok.... Filtr powietrza? Przepustnica? Ogólnie sterowanie przepływem powietrza w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Filtr nowy,przepustnica wyczyszczona.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Jakie czujniki sá zwiázane z przepływem powietrza?Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Co poprzedziło objawy? Jakaś naprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Nie,mam go 4 lata i tak już było.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 2 godziny temu, piatorr napisał: Jakie czujniki sá zwiázane z przepływem powietrza? Nie wiem co tam siedzi u ciebie. Ogólnie to MAF sensor, czyli tzw. przepływka, MAP sensor (czujnik ciśnienia absolutnego w dolocie), czujnik temperatury powietrza dolotowego (u mnie np. jest zblokowany z przepływką). W dniu 24.10.2021 o 21:15, piatorr napisał: Aha,na benzynie jest to samo. Odłącz całkowicie LPG dopóty, dopóki nie rozwiążesz tych problemów na PB. Nie dojdziesz do ładu z LPG gdy na PB nie będzie pracował prawidłowo. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu. Często wtryski LPG są tak badziewnie zamontowane (wkręcone w kolektor), że po kilku latach lewe powietrze idzie do kolektora razem z gazem. O ile to NA (nie turbo) to wpływ może mieć też nieszczelność wydechu ale to w ostatniej kolejności. Jeżeli możesz tam coś skanować to sprawdź korekty kąta wyprzedzenia zapłonu, czy go nie cofa, korekty paliwowe (długo i krótko terminowe). Jak nie masz czym i/lub nie bardzo wiesz z czym to się je to pozostaje tylko jakiś warsztat, w którym wiedzą o co chodzi - też loteria bo nikt Ci nie powie, że nie ma pojęcia o podstawach fizyki na poziomie kursu szkoły (kiedyś) podstawowej a może uważać się za tzw. fachowca. 2 godziny temu, piatorr napisał: przepustnica wyczyszczona. U mnie np. bezpośrednio na przepustnicy jest zamontowany MAP sensor. Większość czyści "przepustnicę" czyli "grubą" rurę z uchylną przegrodą a kompletnie nie zwraca uwagi na drożność wąskiego kanalika łączącego dolot z MAP`em. Można się zdziwić jak wielki wpływ na dawkowanie paliwa mają prawidłowe wskazania MAP sensora. Generalnie niedomagania, które wymieniłeś to tak jak wyżej pisali koledzy, temat rzeka i 100k możliwych przyczyn. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatorr Opublikowano 26 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Dzięki bardzoWysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się