Filip1994 Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Witam posiadam silnik z subaru legacy 2.2 136 km . I mam problem nie wkręca się powyżej 3 tys obrotów , i przeglądając wszystkie podciśnienia doszedłem ze jeden przewód jest wolny tylko nie mam bladego pojęcia gdzie przychodzi . Jest podpięta wytwornica dymu pod to i nigdzie nie wychodzi dym idąc dalej po przewodzie dochodzi do gruszki z drugiego zdjęcia jakieś pomysły porady . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Siema, jak przewód idzie do ''gruszki'' to poszukaj wolnego wyjścia w kolektorze ssącym i podepnij ten przewód, to regulator ciśnienia paliwa z wypiętym przewodem masz za duże ciśnienie paliwa, wóz może być słaby, kopcić i strzelać w wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip1994 Opublikowano 9 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 No właśnie przy odpalaniu strzeli i dużo pali bo około 12 l ale nie umie znaleść wolnego ktucca :/ ten przewód idzie rownolegle z przewodami paliwa . Dodam ze jest to swap i nie w tym aucie po zdjęciach wujka Google wyglonda jakby szedł do kabiny ale niestety nie jestem tego pewien bo słaba widoczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip1994 Opublikowano 9 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Przepraszam pomyłka . Idzie do tego ustrojstwa . Te przewody się tak płatają ze masakra :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 to jest pochłaniacz par paliwa, przewody powinny iść pod kolektor, w okolicy listwy paliwowej. tutaj możesz poszukać schematu https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się