miklaj Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Przeszukałem dość dużo tematów na forum, jednak wszystkie są już dość stare. Co na dzień dzisiejszy jest najsensowniej wsadzić, do Imprezy 99r. 2.0 Turbo, moc raczej seryjna i większych planów niż remap nie będzie. Extreme Clutch KSU23006-1A chyba raczej nie warto pchać, więc wybór jedynie między EXEDY FJK2022, a Clutchpro KSU23006? Czy coś jeszcze innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 Dopóki nie przekraczasz 270+ to niema sensu kombinować. Seria Exedy wychodzi chyba poniżej 900zł, a przenosi te ~250km na luzach. Jeździłem na takim na 1.20bar, nie wiem ile to miało KM. Jak stary docisk jest w fajnym stanie to kupujesz łożysko oporowe, tarczę oddajesz do obicia (150-200zł) i jazda, spokojnie 300hp obrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 Najlepiej włożyć exedy mi udało się kupić zestaw za 800zł. Raczej nie znajdziesz nic lepszego. Albo tak jak kolega wspomniał jak masz docisk w dobrym stanie to obij kewlarem i też będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 A czemu nie oem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklaj Opublikowano 4 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 11 godzin temu, dirkdiggler napisał: A czemu nie oem? nie brałem oem pod uwagę, bo nie umiałem nigdzie znaleźć skłaniałem się właśnie ku exedy i po wcześniejszych postach, tak chyba zrobię... 17 godzin temu, 133699 napisał: Dopóki nie przekraczasz 270+ to niema sensu kombinować. Seria Exedy wychodzi chyba poniżej 900zł, a przenosi te ~250km na luzach. Jeździłem na takim na 1.20bar, nie wiem ile to miało KM. Jak stary docisk jest w fajnym stanie to kupujesz łożysko oporowe, tarczę oddajesz do obicia (150-200zł) i jazda, spokojnie 300hp obrobi. dokładnie, jak się ma odpowiednie zniżki w hurtowniach, to idzie poniżej 900zł znaleźć exedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 Zaraz tam zniżki, na Allegro po 850zl są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklaj Opublikowano 5 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 4 godziny temu, rolando napisał: Ja bym wybrał EXEDY FJK2022 Co do zniżek, sprawdź sobie jeszcze stronę iParts.pl, tam też możesz znaleźć taniej. W tamtym miesiącu kupowałem tam części ze względu na cenę. Na Allegro były kilkanaście złotych droższe (prowizja i te sprawy). Tu masz jeszcze darmową wysyłkę jak kupisz części za określoną kwotę, więc na pewno warto sprawdzić. Pozdrawiam Akurat na tamtej stronie cena jest mega mega duża, natomiast chodziło mi głównie o poradę, które sprzęgło wybrać, bez względu na cenę Wybór padł ostatecznie na Exedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Dołóż dwie stówki i kup oryginał choćby dla tych dwóch sprężyn (żebyś po montażu nie musiał zakładać podobnego wątku na Forum) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklaj Opublikowano 7 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Ostateczność została jednak podważona przez @tomek_z... słusznie pisząc o sprężynach i późniejszych ewentualnych drganiach itp. Natomiast cena w ASO to: Tarcza - 932 zł Docisk - 1083 zł Łożysko - 848 zł a w carsport - OEM komplet 1900 PLN Przy tej cenie, nie lepiej już wsadzić te z serii Extreme Clutch? Cena praktycznie ta sama (1970zł) , co w carsporcie OEM... Czy błędne myślenie i postawić definitywnie na OEM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Hej, no ciekawa ta cena za sprzęgło do GT. W czasach, jak ja jeździłem GC8 to oryginał był jakieś 30% droższy od zamiennika Exedy. Może to jakiś deficytowy towar się zrobił. Zwróć uwagę, że kompletne oryginalne sprzęgło do STI można dostać za 1600 PLN. Pomyśl jeszcze, popytaj, poczytaj, bo to i tak może być ostatnie sprzęgło za życia Twojego auta Exedy Extreme Stage 1 mam u siebie w STI, ale w mieście bywa ciężko, jak trzeba pół godziny jechać w korku pod górkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 (edytowane) 39 minut temu, miklaj napisał: Ostateczność została jednak podważona przez @tomek_z... słusznie pisząc o sprężynach i późniejszych ewentualnych drganiach itp. Natomiast cena w ASO to: Tarcza - 932 zł Docisk - 1083 zł Łożysko - 848 zł a w carsport - OEM komplet 1900 PLN Przy tej cenie, nie lepiej już wsadzić te z serii Extreme Clutch? Cena praktycznie ta sama (1970zł) , co w carsporcie OEM... Czy błędne myślenie i postawić definitywnie na OEM? Przy tej cenie to już bym rozważył OEM sprzęgło od STI new age, tylko tam chyba (!) trzeba całość wymienić z kołem zamachowym. Ale koszt bez żadnych rabatów w sklepach jest podobny. Tylko niech ktoś mądrzejszy Ci potwierdzi, że pasuje. Łożysko za 848 zł? Edytowane 7 Października 2021 przez frisco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Niepotrzebna ta rozkminka Oem przenosi spokojnie moce ktorych nie zobaczysz na aucie, a kultura pracy, kompatybilność, i pewność że raz wymienione starczy na zawsze i będzie działać poprawnie warte jest w przypadku sprzęgła każdej złotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 A przy mocach 310-320+ w co warto zainwestować? Bo oem chyba tego już nie uciągnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 4 godziny temu, kornik napisał: A przy mocach 310-320+ w co warto zainwestować? Bo oem chyba tego już nie uciągnie? Seryjny NOWYzestaw + obicie kevlarem za dwie stówki wystarcza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 9 godzin temu, 133699 napisał: Seryjny NOWYzestaw + obicie kevlarem za dwie stówki wystarcza Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się