durst Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 (edited) Zastanawiam się ostatnio nad przyszłością swojego Forka. Mam nalatane aktualnie 292k. Jest ogólnie bardzo ładny i generalnie w dobrym stanie, ale wymaga blacharskiej interwencji bo ruda na kielichach już się pojawiła. W związku z tym zastanawiam się na ile kompleksowo podchodzić do tematu - wydawanie kwoty stanowiącej niemal równowartość samochodu na zrobienie wszystkiego na tip-top nie wydaje się rozsądne. A zawsze chciałem pośmigać czymś na torze amatorsko. Czy myślicie, że Forek po lekkich modyfikacjach zawieszenia dobrze to zniesie? Czy silnik szybko się podda? UPG u mnie nigdy nie było robione, co przy tym przebiegu jest chyba fenomenem. Jeśli myślicie, że silnik wypadałoby najpierw pod to przygotować, to co na początek trzeba było zrobić? Edited October 1, 2021 by durst Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Popatrz sobie mój temat, masz opisane modyfikacje zawieszenia Jeśli chodzi przebieg bez UPG to raczej norma, przedlifty z EJ25 tak mają, ale pewnie i tak będzie trzeba się zająć silnikiem ze względu na pierścienie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now