mati Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 aflinta, sorry, już zmieniłem. Ken Taczdis, przerobienie natrysku na automatyczne nie powinno być problemem, postaram się do końca dnia ustalić ile by to kosztowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 mati: thx :cool: Idealnie byłoby z opcją włącznika/wyłącznika automatycznego spryskiwacza (bo seryjny zbiornik jest mały, a pompa pracująca na sucho szybko sie spali) :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Pasztet rozwiązanie. http://tiny.pl/f1ck Na takim wyłączniku robie u siebie. Wystarczy równolegle do pstryczka podłączyć. Ustawić odpowiednie ciśnienie i powinno działać. Głupszy naród zza wielkiej wody korzysta z tego do instalacji wtrysku wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jest jeszcze szybsze i tańsze rozwiązanie, wciśniecie zapałki pomiedzy wyłącznik i obudowe wyłącznika , i działa non top :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 , i działa non top ale to raczej na krotkie pojezdzawki chyba zeby zamontowac zbiornik na pol bagaznika i rezerwowa pompke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek P Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Ja mialem w Gt i chyba zamontuje w swoim teraz ,taki pstryczek przy przepustnicy, który uruchamial natrysk przy max. jej otwajciu. Całkiem nie głupio to dzialalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 jurek - evo :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Abt, chyba STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 U mnie był czujnik temp. powietrza w kolektorze ssącym (na wejściu) i on uruchamiał natrysk wody . Ale przy jakiej temp. wtłaczanego powietrza to nie pamietam :?: Musial dzialac bo wody zawsze brakowało :roll: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek P Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 jurek - evo :?: :roll: Sti US 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 U mnie był czujnik temp. powietrza w kolektorze ssącym (na wejściu) i on uruchamiał natrysk wody . Ale przy jakiej temp. wtłaczanego powietrza to nie pamietam :?: Musial dzialac bo wody zawsze brakowało :roll: AK No to chyba optymalne rozwiązanie, ale potrzebna byłaby jeszcze opcja włączenia/wyłączenia automatu bo inaczej prawdopodbnie cały zbiornik by poszedł na jeden przejazd w korku przez centrum w lato. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Brakowało po Os-ach Bo to było w gr N. Dużo zużywał na starcie i zaraz po .Jak juz powietrze zaczęlo chłodzic interkuler przez wlot to chyba nie działał :?: Wodę czesto sprawdzałem bo zbiornik był mały cos 3-4 litry (chyba)Wyłącznik zawsze mozna zrobic. Temat aktualny jeszcze z 2-3 miesiące AK ps. ciekawe jaka temperatura wtłaczanego powietrza jest optymalna :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 ps. ciekawe jaka temperatura wtłaczanego powietrza jest optymalna Jak najniższa. W praktyce powinno być 25 stopni albo mniej ale to średnio osiągalne w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 To jest nieosiągalne w subaru. Z tego co pamiętam to biedne W4TURBO miało ostatnio ponad 50 na hamowni. A moje drag subaru, mimo FMIC na całą szerokość zderzaka, przekraczało 40 stopni po 10 sekundach wyścigu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Z tego co pamiętam to biedne W4TURBO miało ostatnio ponad 50 na hamowni. ~60 :-( Dlatego napisałem średnio osiągalne. Zbyszek mówi że im bliżej do 25 tym lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 dlatego w przypadku FMIC rury powinny być o podwójnych ściankach, gdzie przestrzeń między nimi wypełniona jest jakimś chłodziwem (suchy lód, ciekły azot ) a w przypadku TMIC trzeba by też coś podobnego wykombinować - np. intercooler zamknięty jak w zaturbionym antyku z ciekłym azotem Nie wiem czy nie warto by zadbać o jakiś osuszacz powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Jednym z lepszych czynników chłodniczych (porównywalnym z R12 jest ......... propan-butan jeżeli zostanie rozprężony (wupuszczony z butli parując pobierze ogromne ilości ciepła .Wiele ,,rajdówek" ma instalacje LPG można zasilać z wspólnego zbiornika :grin: Jedyny problem to ze trochę łatwo palny :!: i nie można używać na postoju bo.......się maska moze sama otworzyć :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 E12, można by takie chłodzenie dolotu użyć jako parownika - wtedy nie będzie potrzebny ten z instalacji A nadmiar gazu zawsze można wpuścić w ostatni tłumik dzięki czemu będą piękne marchewy Jest to jakaś koncepcja. Chyba sobie pasek powinienem przyznać, za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Pasztet rozwiązanie. http://tiny.pl/f1ck Na takim wyłączniku robie u siebie. Wystarczy równolegle do pstryczka podłączyć. Ustawić odpowiednie ciśnienie i powinno działać. Głupszy naród zza wielkiej wody korzysta z tego do instalacji wtrysku wody. W jaki sposób ustawić na tym przełączniku odpowiednie ciśnienie przy którym ma się włączać natrysk? Jest jakiś regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Na podstawie wskazania manometru np. Myślę jeszcze o zastosowaniu czujnika temperatury, może będzie lepiej nawet poszukuję odpowiedniego czujnika. Mam już nawet kandydata muszę sprawdzić tylko czy zda egzamin. Wyjdzie jeszcze taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 To informuj na bierząco - po co odkrywać Amerykę 2 razy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi