Jump to content
yufuyf

Subaru LEON 89r. 1,8 4wd - czyli KTO MA jeszcze LEONA?

Recommended Posts

ja widziałem w czechach leone combi, tam jest więcej takich starych subaraków niz nowych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja niedawno stałem się użytkownikiem Leone'a :)

post-4445-0-98217300-1433417208_thumb.jpg

Edited by kaszlarz
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łooo, bajerka! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cud miod palce lizać :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie ostatnio nabyłem takie cudo do roboty ale na chodzie. W dowodzie jest Subaru 1800. 4WD kombi 1989 rok. Teraz zaczyna się pomału poszukiwanie części. 

IMAG1339.jpg

IMAG1340.jpg

IMAG1341.jpg

IMAG1342.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow. Ładny klasyk. Czeka Cię dużo pracy i wydatków, ale na pewno będzie warto.Wiem coś o tym, bo sam to przechodziłem. Ale, podkreślam, warto, Polecam i mój temat  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jogi, a jakich części potrzebujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne auto

na czarnych blachach więc prawdopodobnie długo u poprzedniego właściciela

czy można oszacować niezbędne kwotę do doprowadzenia tego typu auta do stanu "klasyka"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.07.2017 o 08:02, MKK napisał:

czy można oszacować niezbędne kwotę do doprowadzenia tego typu auta do stanu "klasyka"?

:biglol:

Możesz sprecyzować co masz na myśli? Odkurzacz z Orlenu i pastę tempo, czy raczej anodowanie wszystkich śrub i nakrętek w aucie, wraz z wymianą węży, uszczelek i spinek? ;)

Edited by Crazy_Ivan
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Crazy_Ivan napisał:

:biglol:

Możesz sprecyzować co masz na myśli? Odkurzacz z Orlenu i pastę tempo, czy raczej anodowanie wszystkich śrub i nakrętek w aucie, wraz z wymianą węży, uszczelek i spinek? ;)

 

Myślę raczej o tej drugiej opcji

Oprócz wyglądu zewnętrznego równie istotne jest doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zawieszenia, silnika itp. 

W mojej ocenie doprowadzenie do stanu sprawnego klasyka większości marek to 20-30kpln.

Ale mogę się mylić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to wszystko zależy od egzemplarza. Dużo blacharki czy mało? Lakierowanie, czy może polerka? Silnik do remontu, czy może wężyki do wymiany tylko. Reguły nie ma. To takie samo auto jak każde inne, tyle, że starsze. Części nie są jakieś okrutnie drogie, ale i nie za darmo - poziom cenowy Imprezy GC. Zawias pneumat lub sprężyna - regeneracja kilkaset złotych do 5000zł (tutaj w wolnossaku amor+sprężyna). Ale to zwykłe Kayaby więc równie dobrze można kupić nowe w normalnej cenie. 

Budżet może sięgać nieskończoności. A równie dobrze można włożyć w niego 5tyś i też już może wygrywać nagrody. Wszystko zależy w jakim stanie auto kupisz. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam serdecznie ostatnio nabyłem takie cudo do roboty ale na chodzie. W dowodzie jest Subaru 1800. 4WD kombi 1989 rok. Teraz zaczyna się pomału poszukiwanie części. 
IMAG1339.thumb.jpg.5b35eb3e2eb4da3b6af6cb29036cab82.jpg
IMAG1340.thumb.jpg.cefa2790d249ac582c71ead7fa48ea5c.jpg
IMAG1341.thumb.jpg.5a0a8751d468f129af69b1e0d2ce62d6.jpg
IMAG1342.thumb.jpg.a63ab083e9edb71581a1d11ed6330401.jpg
widzę że kolega mi sprzed nosa sprzątnął :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatem albo zgnity, albo solidnie zuzyty. Bede w kwietniu wybieral sie w tamta strony, moze uda sie obejrzec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, tremba napisał:

Zatem albo zgnity, albo solidnie zuzyty. Bede w kwietniu wybieral sie w tamta strony, moze uda sie obejrzec...

ten chłop ma 2 sztuki - jedna ta biała druga z paką obudowaną

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie połowa ceny to powłoka Gtechniq :biglol: niestety żółte tablice nie gwarantują niczego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przygladalem sie zdjeciom i wroze duzo blachy do roboty, przede wszystkim nadkola, i chyba progi. Gdybym mial blizej to pewnie bym sie wybral obejrzec-chocby przejazdzke moto sobie uskutecznic. Ale wnetrze wyglada ladnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętajcie że sam proces zarejestrowania na żółte blachy nie jest tani.

 

Mam Skodę 105 na żółtych, a ostatnio kupiłem ladę 2107 i żeby ladę na żółte wrzucic to nie jest tak łatwo.

 

Nie mam zajawki na oldschoolowe Subaru, ale myślę że oferta jest mega git , vs np te sztuki, które sprzedaje gość z Mławy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko współwłaścicielem takiego pojazdu jest państwo, ale finansowanie wszelkich napraw już go nie interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, hugo napisał:

Tylko współwłaścicielem takiego pojazdu jest państwo, ale finansowanie wszelkich napraw już go nie interesuje.

aż zajrzałem do dowodu mojego zabytka, jestem tylko ja właścicielem, na sprzedaż za granicę musisz mieć zgodę, jak sprzedajesz w kraju to tylko informujesz konserwatora po fakcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

I właśnie o to mi chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...