Skocz do zawartości

Jaki zestaw tarcze plus klocki


Rudy-esq

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.09.2021 o 21:39, Rudy-esq napisał:

Szybkie pytanko.

 

Taki zestaw Akebono jest ok do mojego?

 

 

W linku, do eBay, który podales był wybrany legaś, rocznik 2006. (To Ty wybierałeś??

Tam jest "edit" do wyboru rocznika, konkretnego samochodu i ja też wybierałem z listy samochodów, poprzez "Edit". Nie miałem, żadnych problemów i "kichy" ,że nie te klocki doszły. Sprawdzałem sprzedawcę, żeby najbliżej 100% pozytywów miał. O ile dobrze pamiętam spisałem te numery klocków i gdzieś je sprawdzałem. Kilka innych źródeł z tymi numerami ,tj jakieś sklepy w US , pierwsze lepsze opisy itd, żeby nie było "niespodzianki" i sytuacji "ooo Akebono doszły juz z US :). Tak doszly... Ale do "Tarpana" :/ )

Ps odpowiadając na Twoje pytanie: nie wiem, czy pasują te klocki z linku, ale jak chwilę posiedzisz nad tematem, to opanujesz sprawę, na bank + przy zakupie lekki dreszczyk emocji "czy dobre te klocki kupuję?, Czy klikać już w "kup teraz" ?" ;) Ale potem... Uczucie rewelacyjne ;) spokój i bloga cisza w głowie, zamiast kotła myśli o dobrym klocku ;)

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.09.2021 o 12:37, krzepas napisał:

Tak wyglądała moja tarcza od Rotingera po dwóch latach.

Nie polecam.

 

image.thumb.png.562108d163db7a1a8a5f181d53ba6c59.png

Pytania:

- dwa lata i zmieniłeś na inne?

- Te tarcze ze zdjęcia to pewnie przód, czy się mylę?

- Ostro były katowane ? 

 

 

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Qubu666-Baja napisał:

Pytania:

- dwa lata i zmieniłeś na inne?

- Te tarcze ze zdjęcia to pewnie przód, czy się mylę?

- Ostro były katowane ? 

Tak, przód. Z tyłu też, ale bez takich dużych pęknięć.

Zmieniłem na gładkie DBA.

Auto za poprzedniego właściciela jeździło głównie po mieście - raczej dynamicznie ;) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, krzepas napisał:

Tak, przód. Z tyłu też, ale bez takich dużych pęknięć.

Zmieniłem na gładkie DBA.

Auto za poprzedniego właściciela jeździło głównie po mieście - raczej dynamicznie ;) 

Dzięki za konkretne info. Tak, jak pisałem wcześniej, będę testować Rotingery z tyłu i zobaczymy, po czasie jakie "kwiatki" u mnie wyskoczą. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tarcze, ja na przykład kupuję gładkie Blue Printa robię nacięcia, tak z 7szt w kształcie półkola.

Akurat mam dostęp do Tokarko-frezarki CNC, i już w kilku swoich poprzednich autach robiłem takie modyfikacje.

Korzyści są takie że tarcza szybciej oddaje ciepło i nie jest podatna na wichrowanie, a i klocki równomiernie się ścierają.

Są i minusy, częściej trzeba zmieniać klocki, a i same felgi brudzą się szybciej.

Wykorzystuje tarcze Blue Printa, bo już są przetestowanie nie tylko przez mnie, ale i koledzy sobie je chwalą, no i mają kolejną zaletę są malowane, a te pokrycie wytrzymuje naprawdę długo.

Polecam taką modyfikację.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koleżanki i koledzy.

 

Jestem po wymianach uffff.

Ostatecznie poszedłem w seryjne gładkie brembo na tył i wierconego zimmermana na przód.

Dołożyłem do tego yellow stuff w klockach i pizze na przewodach elestycznych.

 

Całość w częściach 3k PLN ale powiem tak: auto hamuje i reaguje poprostu super nie ma utraty siły hamowania przy nagrzanych tarczach żadnych drgań poprostu niczego. Mechanik ostrzegał przed hałasem ale albo ja głuchy albo decybele są pomijalne. Jakby co to mogę serdecznie taki zestaw polecić.

 

Pytanie jak długo wytrzyma to już inna kwestia.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Rudy-esq napisał:

Koleżanki i koledzy.

 

Jestem po wymianach uffff.

Ostatecznie poszedłem w seryjne gładkie brembo na tył i wierconego zimmermana na przód.

Dołożyłem do tego yellow stuff w klockach i pizze na przewodach elestycznych.

 

Całość w częściach 3k PLN ale powiem tak: auto hamuje i reaguje poprostu super nie ma utraty siły hamowania przy nagrzanych tarczach żadnych drgań poprostu niczego. Mechanik ostrzegał przed hałasem ale albo ja głuchy albo decybele są pomijalne. Jakby co to mogę serdecznie taki zestaw polecić.

 

Pytanie jak długo wytrzyma to już inna kwestia.

Rozumiem, że na seryjnych zaciskach to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2021 o 01:32, Qubu666-Baja napisał:

Dzięki za konkretne info. Tak, jak pisałem wcześniej, będę testować Rotingery z tyłu i zobaczymy, po czasie jakie "kwiatki" u mnie wyskoczą. 

Jeżdżę już jakiś czas na zestawie z tyłu tj napisałem wcześniej Rotinger perforowany + Akebono . Przy okazji zaciski trochę "odswiezylem" i powiem ,że jest elegancko. Póki co nic nie pękło, ale trzeba chwilę pojeździć, do kompletnie każdej oceny. Około stycznia będzie już 2000km nakręcone na nich. Więcej nie, bo w sumie "deserowo" jeżdżę. Pojeżdżę jeszcze trochę i zdam relacje ,po większym przebiegu na tym zestawie. 

Edytowane przez Qubu666-Baja
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...