Tojamt Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Witam natknąłem się kiedyś na temat odnośnie manetek na kierownicy do przedliftowego legacy iv? Nie mogę znaleść teraz tematu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Są dwie opcje w przedlifcie: • Łopatki z wersji po lifcie. Jeśli jest tempomat to prawa łopatka będzie zawadzać o manetkę tempomatu, więc trzeba kierownice założyć poliftową. Oprócz tego pasuje, choć podobno dolna osłona nie pasuje idealnie. • Przyciski do zmiany biegów. Pasują do przedliftowej kierownicy. Plug&Play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 A te przyciski jak mogę znaleźć? W sumie chyba mniej kłopotu założyć przyciski na kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 27 minut temu, Tojamt napisał: A te przyciski jak mogę znaleźć? W sumie chyba mniej kłopotu założyć przyciski na kierownicę Szukaj kierownic przedliftowych, mój miał seryjnie kierownicę momo z przyciskami. Jak nie znajdziesz to za miesiąc/dwa pewnie będę swoją sprzedawał, bo już mam prawie wszystko pod łopatki skompletowane, ale najpierw parę innych rzeczy muszę ogarnąć zanim będą zakładane. Jakbyś chciał walczyć z łopatkami to tu masz chyba najdokładniejszy opis na forum, na LegacyGT na pewno coś jeszcze jest, ale to sporo szukania będzie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 2 godziny temu, Tojamt napisał: A te przyciski jak mogę znaleźć? Mam takie na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 56 minut temu, Oczkoo15 napisał: Mam takie na sprzedaż Kolega @Oczkoo15 jak zwykle lepszy niż ASO 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 No właśnie on ma chyba wszystko a ile takie cudo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Cześć trochę odkopuję temat pytanie moje czy była by opcja dołożenia do kierownicy przedliftowej lewego przycisku do zmiany biegów a z prawej strony zachować sterowanie głośnością radia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 9 godzin temu, Tojamt napisał: Cześć trochę odkopuję temat pytanie moje czy była by opcja dołożenia do kierownicy przedliftowej lewego przycisku do zmiany biegów a z prawej strony zachować sterowanie głośnością radia? Raczej wątpię. W przedlifcie jest mniej przewodów w zwijaku i te same piny albo odpowiadają za audio albo za zmianę biegów w zależności od wersji wyposażenia. Można by pokombinować i zmienić zwijak na poliftowy ale trzeba by też zmienić kostki połączeniowe i trochę się pobawić z wiązką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 15 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Dzięki, trochę się pogubiłem jak bym zakupił kierownicę poliftową to musiał bym też zakupić zwijak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 2 minuty temu, Tojamt napisał: Dzięki, trochę się pogubiłem jak bym zakupił kierownicę poliftową to musiał bym też zakupić zwijak? Nie musisz zmieniać zwijaka. Trzeba tylko przelutować kostki w kierownicy na przedliftowe. Różnica między przyciskami zmiany biegów a łopatkami jest taka, że wiązka od przycisków idzie przez zwijak razem z innymi przeodami z kierownicy a w łopatkach przewody idą bezpośrednio do wiązki auta. Dlatego w przedlifcie nie podłączysz jednocześnie przycisków audio i przycisków biegów ale możesz dołożyć łopatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 15 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 To dzięki raz jeszcze za nakierowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 W dniu 15.11.2021 o 09:15, Bonless napisał: Dlatego w przedlifcie nie podłączysz jednocześnie przycisków audio i przycisków biegów ale możesz dołożyć łopatki. Dokładnie, mam poliftową kierę z martwymi przyciskami i działającymi łopatkami. Nie mam tylko maskownicy do takiego rozwiązania - może ktoś ma wiedzę w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 7 godzin temu, Guliwer napisał: Dokładnie, mam poliftową kierę z martwymi przyciskami i działającymi łopatkami. Nie mam tylko maskownicy do takiego rozwiązania - może ktoś ma wiedzę w tym temacie? Dlaczego masz martwe przyciski na kierownicy? Na przedliftowym zawijaku możesz normalnie uruchomić tempomat i przyciski audio, do tego łopatki wpinasz w wiązkę i wszystko działa. U mnie w Legacy przez jakiś czas miałem tak podpięte. Finalnie przeszedłem na całą kolumnę kierowniczą poliftową (razem ze zwijakiem) żeby zyskać możliwość regulacji przód-tył i żeby móc normalnie założyć obudowę łopatek. Niestety na przedliftowej kolumnie kierowniczej nie zamontujesz oryginalnej obudowy łopatek, pozostaje chyba tylko rzeźba z włóknem i żywicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 4 godziny temu, Bonless napisał: Dlaczego masz martwe przyciski na kierownicy? Na przedliftowym zawijaku możesz normalnie uruchomić tempomat i przyciski audio, do tego łopatki wpinasz w wiązkę i wszystko działa. U mnie w Legacy przez jakiś czas miałem tak podpięte. Finalnie przeszedłem na całą kolumnę kierowniczą poliftową (razem ze zwijakiem) żeby zyskać możliwość regulacji przód-tył i żeby móc normalnie założyć obudowę łopatek. Niestety na przedliftowej kolumnie kierowniczej nie zamontujesz oryginalnej obudowy łopatek, pozostaje chyba tylko rzeźba z włóknem i żywicą. No to chętnie kupiłbym ładną kierę do przedlifta i wyrzucił łopatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 2 godziny temu, Guliwer napisał: No to chętnie kupiłbym ładną kierę do przedlifta i wyrzucił łopatki. Jakby co to mam do sprzedania przyciski do takiej kierownicy z JDMa Pasują plug&play do europejskiej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 7 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Jakby co to mam do sprzedania przyciski do takiej kierownicy z JDMa Pasują plug&play do europejskiej wersji Tyle, że ja mam poliftową z łopatkami i nie mam ich gdzie wsadzić. Chyba że zamienię przyciski i wyrzucę łopatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 6 godzin temu, Guliwer napisał: Tyle, że ja mam poliftową z łopatkami i nie mam ich gdzie wsadzić. Chyba że zamienię przyciski i wyrzucę łopatki. Jak chcesz wrócić do oryginału to potrzebujesz kierownicę MOMO z przedlifta + przyciski + osłonę kierownicy. Przyciski mam na miejscu, kierownicę też się załatwi jakby co Ja bym łopatki zostawił, fajne metalowe Ale co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 17 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Przyciski mam na miejscu, kierownicę też się załatwi jakby co No to się polecam, może być nówka sztuka. Osłonę mam z oryginału, podobno. 17 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Ja bym łopatki zostawił, fajne metalowe No fajne, ale bez osłony to jakoś nie po mojemu. Tak jak pisałem, ten egzemplarz ma wartość wtedy, gdy jest maksymalnie zbliżony do oryginału. A ja za to płacę filozofowanie kosztuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 19 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Jak chcesz wrócić do oryginału to potrzebujesz kierownicę MOMO z przedlifta + przyciski + osłonę kierownicy. I zwijak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 1 godzinę temu, Guliwer napisał: No fajne, ale bez osłony to jakoś nie po mojemu. Tak jak pisałem, ten egzemplarz ma wartość wtedy, gdy jest maksymalnie zbliżony do oryginału. A ja za to płacę filozofowanie kosztuje PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 28 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 A przerabiał ktoś pinologie w przekładaniu kierownicy z polifta do przed lifta, bo są całkiem inne kolory kabelków , próbowałem po kolorach to klakson piszczy na pogłasnaianiuI co będzie lepiej przerobić bo mam zwijak od przed i po lifta manetki już podłączone tylko mam problem z kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 (edytowane) W dniu 28.11.2021 o 19:32, Tojamt napisał: A przerabiał ktoś pinologie w przekładaniu kierownicy z polifta do przed lifta, bo są całkiem inne kolory kabelków , próbowałem po kolorach to klakson piszczy na pogłasnaianiu I co będzie lepiej przerobić bo mam zwijak od przed i po lifta manetki już podłączone tylko mam problem z kierownicą Poniżej masz rozpiskę, który kabel dopiąć pod który pin. Niestety nie mam rozpisanych kolorów z zielonej kostki ale po tej rozpisce powinieneś dojść co jest gdzie. Poniżej masz też zdjęcie jak podpięte były przewody u mnie. Tylko nie sugeruj się kolorami przewodów wychodzących bezpośrednio z kostki bo brałem wolne piny z innej wiązki i kolory były jakie były. Białej kostki nie mam dobrego zdjęcia ale tabelka wyżej chyba wszystko wyjaśnia. Możesz też przełożyć zwijak ale i tak musiałbyś przelutować kable lub zrobić przejściówkę bo polift ma inną kostkę w podłączeniu zwijaka do wiązki auta i do tego może mieć jedną wtyczkę (niektóre polifty USA miały dwie) do poduszki zamiast dwóch jak w przedlifcie. Edytowane 29 Listopada 2021 przez Bonless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się