Skocz do zawartości

Łopatki / manetki do legacy iv przedlift H6 jest szansa?


Tojamt

Rekomendowane odpowiedzi

Są dwie opcje w przedlifcie:

• Łopatki z wersji po lifcie. Jeśli jest tempomat to prawa łopatka będzie zawadzać o manetkę tempomatu, więc trzeba kierownice założyć poliftową. Oprócz tego pasuje, choć podobno dolna osłona nie pasuje idealnie.

2008-subaru-legacy-dashboard-carbuzz-643291.jpg.c6db3fc7df1c35b34610aae20a4290d0.jpg

 

 

• Przyciski do zmiany biegów. Pasują do przedliftowej kierownicy. Plug&Play.

 

JDM-Subaru-Legacy-BL5-BP5-OUTBACK-Black-Leather.jpg.4a48b670ad7c0d52f4c21b5400277075.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Tojamt napisał:

A te przyciski jak mogę znaleźć? W sumie chyba mniej kłopotu założyć przyciski na kierownicęemoji16.png

Szukaj kierownic przedliftowych, mój miał seryjnie kierownicę momo z przyciskami. Jak nie znajdziesz to za miesiąc/dwa pewnie będę swoją sprzedawał, bo już mam prawie wszystko pod łopatki skompletowane, ale najpierw parę innych rzeczy muszę ogarnąć zanim będą zakładane.

 

Jakbyś chciał walczyć z łopatkami to tu masz chyba najdokładniejszy opis na forum, na LegacyGT na pewno coś jeszcze jest, ale to sporo szukania będzie:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć trochę odkopuję temat pytanie moje czy była by opcja dołożenia do kierownicy przedliftowej lewego przycisku do zmiany biegów a z prawej strony zachować sterowanie głośnością radia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Tojamt napisał:

Cześć trochę odkopuję temat pytanie moje czy była by opcja dołożenia do kierownicy przedliftowej lewego przycisku do zmiany biegów a z prawej strony zachować sterowanie głośnością radia?

Raczej wątpię. W przedlifcie jest mniej przewodów w zwijaku i te same piny albo odpowiadają za audio albo za zmianę biegów w zależności od wersji wyposażenia. 

Można by pokombinować i zmienić zwijak na poliftowy ale trzeba by też zmienić kostki połączeniowe i trochę się pobawić z wiązką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tojamt napisał:

Dzięki, trochę się pogubiłem jak bym zakupił kierownicę poliftową to musiał bym też zakupić zwijak?

Nie musisz zmieniać zwijaka. Trzeba tylko przelutować kostki w kierownicy na przedliftowe.

Różnica między przyciskami zmiany biegów a łopatkami jest taka, że wiązka od przycisków idzie przez zwijak razem z innymi przeodami z kierownicy a w łopatkach przewody idą bezpośrednio do wiązki auta.

Dlatego w przedlifcie nie podłączysz jednocześnie przycisków audio i przycisków biegów ale możesz dołożyć łopatki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2021 o 09:15, Bonless napisał:

Dlatego w przedlifcie nie podłączysz jednocześnie przycisków audio i przycisków biegów ale możesz dołożyć łopatki.

Dokładnie, mam poliftową kierę z martwymi przyciskami i działającymi łopatkami. Nie mam tylko maskownicy do takiego rozwiązania - może ktoś ma wiedzę w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Guliwer napisał:

Dokładnie, mam poliftową kierę z martwymi przyciskami i działającymi łopatkami. Nie mam tylko maskownicy do takiego rozwiązania - może ktoś ma wiedzę w tym temacie?

Dlaczego masz martwe przyciski na kierownicy? Na przedliftowym zawijaku możesz normalnie uruchomić tempomat i przyciski audio, do tego łopatki wpinasz w wiązkę i wszystko działa. U mnie w Legacy przez jakiś czas miałem tak podpięte. Finalnie przeszedłem na całą kolumnę kierowniczą poliftową (razem ze zwijakiem) żeby zyskać możliwość regulacji przód-tył i żeby móc normalnie założyć obudowę łopatek.

Niestety na przedliftowej kolumnie kierowniczej nie zamontujesz oryginalnej obudowy łopatek, pozostaje chyba tylko rzeźba z włóknem i żywicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bonless napisał:

Dlaczego masz martwe przyciski na kierownicy? Na przedliftowym zawijaku możesz normalnie uruchomić tempomat i przyciski audio, do tego łopatki wpinasz w wiązkę i wszystko działa. U mnie w Legacy przez jakiś czas miałem tak podpięte. Finalnie przeszedłem na całą kolumnę kierowniczą poliftową (razem ze zwijakiem) żeby zyskać możliwość regulacji przód-tył i żeby móc normalnie założyć obudowę łopatek.

Niestety na przedliftowej kolumnie kierowniczej nie zamontujesz oryginalnej obudowy łopatek, pozostaje chyba tylko rzeźba z włóknem i żywicą.

No to chętnie kupiłbym ładną kierę do przedlifta i wyrzucił łopatki.

obraz.png.8684153533a3e156117201d00932ebe0.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Jakby co to mam do sprzedania przyciski do takiej kierownicy z JDMa :D Pasują plug&play do europejskiej wersji

Tyle, że ja mam poliftową z łopatkami :wacko: i nie mam ich gdzie wsadzić. Chyba że zamienię przyciski i wyrzucę łopatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Guliwer napisał:

Tyle, że ja mam poliftową z łopatkami :wacko: i nie mam ich gdzie wsadzić. Chyba że zamienię przyciski i wyrzucę łopatki.

Jak chcesz wrócić do oryginału to potrzebujesz kierownicę MOMO z przedlifta + przyciski + osłonę kierownicy.

 

Przyciski mam na miejscu, kierownicę też się załatwi jakby co ;)

 

Ja bym łopatki zostawił, fajne metalowe :wrrum: Ale co kto lubi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Przyciski mam na miejscu, kierownicę też się załatwi jakby co

No to się polecam, może być nówka sztuka. Osłonę mam z oryginału, podobno.

 

17 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Ja bym łopatki zostawił, fajne metalowe

No fajne, ale bez osłony to jakoś nie po mojemu. Tak jak pisałem, ten egzemplarz ma wartość wtedy, gdy jest maksymalnie zbliżony do oryginału. A ja za to płacę :facepalm: filozofowanie kosztuje :rolleyes:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Jak chcesz wrócić do oryginału to potrzebujesz kierownicę MOMO z przedlifta + przyciski + osłonę kierownicy.

I zwijak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A przerabiał ktoś pinologie w przekładaniu kierownicy z polifta do przed lifta, bo są całkiem inne kolory kabelków , próbowałem po kolorach to klakson piszczy na pogłasnaianiu
I co będzie lepiej przerobić bo mam zwijak od przed i po lifta manetki już podłączone tylko mam problem z kierownicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2021 o 19:32, Tojamt napisał:

A przerabiał ktoś pinologie w przekładaniu kierownicy z polifta do przed lifta, bo są całkiem inne kolory kabelków , próbowałem po kolorach to klakson piszczy na pogłasnaianiuemoji2960.png
I co będzie lepiej przerobić bo mam zwijak od przed i po lifta manetki już podłączone tylko mam problem z kierownicą

 

Poniżej masz rozpiskę, który kabel dopiąć pod który pin. Niestety nie mam rozpisanych kolorów z zielonej kostki ale po tej rozpisce powinieneś dojść co jest gdzie.

 

Przechwytywanie.thumb.PNG.df4bd5aac787572b78897e79517e6197.PNG

 

Poniżej masz też zdjęcie jak podpięte były przewody u mnie. Tylko nie sugeruj się kolorami przewodów wychodzących bezpośrednio z kostki bo brałem wolne piny z innej wiązki i kolory były jakie były. Białej kostki nie mam dobrego zdjęcia ale tabelka wyżej chyba wszystko wyjaśnia.

 

20210518_212824.thumb.jpg.8ee04c8d72589e7be716ffec156e7d33.jpg

 

Możesz też przełożyć zwijak ale i tak musiałbyś przelutować kable lub zrobić przejściówkę bo polift ma inną kostkę w podłączeniu zwijaka do wiązki auta i do tego może mieć jedną wtyczkę (niektóre polifty USA miały dwie) do poduszki zamiast dwóch jak w przedlifcie.

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...