Skocz do zawartości

Hamulce Forek SF


Piotreks

Rekomendowane odpowiedzi

Już normalnie nie mam siły.Doslownie przynajmniej raz w roku zapiekana mi się hamulce, trzeba reanimować tłoczki,nie mówiąc już o tym,że tarcze tak się wypaczyły,że przy hamowaniu od 80kmh w górę,ma się wrażenie jazdy po tarce.A tarcze to są już drugie w przeciągu 3 lat.Przebiegi roczne rzedu 5kkm,bez ciorania w błocie,itp.Tylko jazda miejska. Czy ten typ tak ma czy jest opcja wymiany całości na cos co będzie działać dłużej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobić to co wszyscy i ja ;-)

Kupić zaciski z Outbacka i tarcze 294 będzie przy okazji sensownie hamował (bo 277 to nędza).

Osłony blaszane jak nie jeździsz w teren i nie katujesz możesz wywalić, nowe są stanowczo za drogie.

Ale jak masz w dobrym stanie to do większej tarczy trzeba je trochę "dostosować". ;-)

 

 

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam podmiankę na 294... tanio jak barszcz a różnica w hamowaniu od serii ogromna. Nowe tarcze i klocki i tak kupujesz :)

takie "większe dwutłoki" (nie mylić z "dużymi dwutłokami ze spec b) wystepowaly w 2.5xt

 

Screenshot_20210326-072913_Facebook.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, markos007 napisał:

potwierdzam, warto zainwestować w większe jarzma

cały zacisk TOKICO jest duzo większy niż AKEBONO (seryjne na 277), dłużej działa zanim się zagotuje w porównaniu do serii. Cena była tak smieszna że nie wiem czy same jarzma bym miał niższą cenę :) pomijając szukanie itp
Przysznam się, że za ten zestaw ze screena dałem 300zł a tarcze praktycznie nówka i klocki to samo - założyłem i mam mega róznice za 300zł - a zostały mi jeszcze seryjne zaciski, tarcze i klocki... :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Piotreks napisał:

Zamówione,może w przyszłym tygodniu będzie montaż i koniec terkotania.

Warto też kompleksowo zrobić zaciski czyli: piaskowanie, malowanie, nowe tłoczki, nowe prowadnice. Wiesz wtedy co masz. U siebie mam z Forka XT, akebono z jarzmami 294. Jest zdecydowana poprawa. Możesz jeszcze dorzucić przewody w oplocie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, artaa napisał:

Przewody w oplocie kosztują chore pieniądze, z taniego upgrade zacisków i prowadnic po 50zl, robi się drogi... ;-)

Chyba że masz jakieś dojście do tanich przewodów w oplocie?

Fakt. Ostatnio wszędzie już chyba skoczyło z 380 na 440. 3 miesiące temu jeszcze na tą niższa kwotę się załapałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony zestaw naprawczy tłoczki,jarzma,uszczelki,śruby i co tam jeszcze było) wszystkich kół dojechał i w przyszłym tygodniu będę ogarniać montaż.Zostaje przy seryjnm setupie. W większości i tak nim żona powozi nie przekraczając 70kmh:D. Dopiero jak ja się dosiade to daje autu odetchnąć pełną piersią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...