LUKASZ1982 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 Witam . Zapaliła mi się kontrolka silnika I kontroli trakcji w subaru forester 3 2010 rok diesel . Błąd p2635 mała wydajność tłoczenia. Wymieniłem paliwo, filtr paliwa I pompe w baku na używaną. Samochód jest dalej w trybie awaryjnym z brakiem mocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 A błędy skasowane po wymianie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUKASZ1982 Posted August 29, 2021 Author Share Posted August 29, 2021 Witam . Błędy skasowane I wyskakują cały czas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUKASZ1982 Posted August 29, 2021 Author Share Posted August 29, 2021 Błędy zostały skasowane I na wysokich obrotach samochód jechał normalnie . Wyskakują ponownie jak tylko samochód stanie na biegu jalowym I przechodzi na tryb awaryjny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotreks Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 W moim tak się działo jak była padnieta jedna z sond lambda,ale ja mam benzynie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Godzinę temu, LUKASZ1982 napisał: na wysokich obrotach samochód jechał normalnie No to wymiana pompy była bez sensu, na jałowym potrzebny wydatek pompy jest minimalny. Zacznij szukać głębiej... ale chyba bez dobrego warsztatu się nie obejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalro Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Dzień dobry Kilka dni temu, podczs jazdy z prędkościa autostradową (Forester D 2012 przebieg 190.000) wystapił nagły spadek mocy, syk powietrza spod maski... Wyświetliły sie kontrolki DPF, chck engine, ESP, cruise itd... Okazało sie, że uszkodzony jest przewód intercooler-turbina (nr części 14459AA632). Konieczna wymiana przewodu, kasowanie błędów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUKASZ1982 Posted August 30, 2021 Author Share Posted August 30, 2021 Witam , samochod stal na warsztacie tydzien i nic chlopaki nie wymyslili . SPodziewam sie tez ze jest to jakis czujnik ewentualnie jakis wezyk paliwowy . Czesci sa bardzo trudno osiagalne jak stwierdzil mechanik i poddali sie . Jestem umowiony w serwisie ale dopiero na 7go . Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted August 30, 2021 Share Posted August 30, 2021 W serwisie czyli ASO? Oni też części nie będą mieli... ;-) Ostatnio jak szukałem części do hamulców to powiedzieli że za 4 tygodnie i to może. Na Allegro oczywiście były.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUKASZ1982 Posted August 31, 2021 Author Share Posted August 31, 2021 Tak w serwisie ASO w Szczecinie . Dziwne jest to ze samochod raz leci normalnie a raz w trybie awaryjnym . Oczywiscie kontrolki pala sie caly czas . Nie mam problemow z rozruchem . Mam nadzieje ze nie bedzie to gruba sprawa , raczej obstawiam jakis czujnik lub wezyk paliwowy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUKASZ1982 Posted September 13, 2021 Author Share Posted September 13, 2021 Witam . Samochod po 3 dniach wyjechal z serwisu . Nagle moc ma ok ale kontrolki dalej sie palą . Diagnoza to zawór EGR. Niestety samochód chodzi gorzej , tzn przy dodawaniu gazu silnik jest strasznie głośny . Stuki ustają jak zdejmę nogę z gazu . Co to może być ? Serwis Polmotor w Szczecinie - Ustowo 52 - NIE POLECAM . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now