Jump to content

Suretrack lsd z 6mt do 5mt przod


damiano16
 Share

Recommended Posts

Siemanko jak wygląda sprawa montażu szpery przedniej suretrack z sti 6mt do sti jdm 99r 5mt.? Ktoś przerabial i da się to zmieścić? Opłacalna przeróbka? Mam juz dość jazdy tylko na wprost prosiakiem i trzeba coś popsuć żeby zaczęło skręcać :)

Screenshot_20210820-191030_Messenger.jpg

Screenshot_20210820-191036_Messenger.jpg

Screenshot_20210820-191057_Messenger.jpg

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, damiano16 napisał:

Mam juz dość jazdy tylko na wprost prosiakiem i trzeba coś popsuć żeby zaczęło skręcać :)

 

 

To przednia szpera na pewno Ci w tym nie pomoże ;)

Link to comment
Share on other sites

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, mly96 napisał:

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Na tył nie idzie nic wymyśleć? B) tu szlifnąć tu podpasować i jaka oszczędność za R160tax

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, 133699 napisał:

Na tył nie idzie nic wymyśleć? B) tu szlifnąć tu podpasować i jaka oszczędność za R160tax

Bez szans, szpery wchodzą na styk do dyfrów (r180 jest widocznie większa), półosie też są inne. Płać i płacz, to jedyne co pozostaje, z tanich rozwiązań to spaw :D

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

 

5 godzin temu, mly96 napisał:

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Zapomnialem spytać. Polosie przeguby uszczelniacze itd itp zostają ori z mojego? Może głupie pytanie ale nie jestem orzeł w subaru :b

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, damiano16 napisał:

 

Zapomnialem spytać. Polosie przeguby uszczelniacze itd itp zostają ori z mojego? Może głupie pytanie ale nie jestem orzeł w subaru :b

Teoretycznie  tak, jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz :)

Link to comment
Share on other sites

Szerokość szper jest taka sama . Te 9 mm to różnica w pozycji  koła talerzowego. Zacznij od tego czy tocząc wymiar 6/3 mm będziesz miał miejsce na szperze. 
wymiar L2 plus L4 jest kluczowy oraz L2/A.

kolo talerzowe które zazębia się z wałkiem montuje się tam gdzie jest L4 (powierzchnia z prawej strony czyli bliżej środka szpery)

 

E0AEFFEE-81BD-4F72-A237-FEF16C2C47CD.jpeg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, damiano16 napisał:

Pieknie dzieki. W poniedziałek musze zadzwonić do kogoś kto się na tym zna lub to juz robil i będę cisnął z tematem:)


wyzej masz rysunki 6mt i 5mt i szpere w domu druknij je sobie i będziesz widział czy da się tak zmodyfikować . 
Na pewno szpery płytkowej się nie da ponieważ tam gdzie chcesz toczyć jest dekiel / pokrywa natomiast w suertracku jest jedna powierzchnia gdzie nic się z niczym nie skręca śrubami poza kołem talerzowym ale tutaj nie ma znaczenia bo śruby idą na przelot z gwintem w kole zębatym 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...