Skocz do zawartości

Suretrack lsd z 6mt do 5mt przod


damiano16

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mly96 napisał:

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Na tył nie idzie nic wymyśleć? B) tu szlifnąć tu podpasować i jaka oszczędność za R160tax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, 133699 napisał:

Na tył nie idzie nic wymyśleć? B) tu szlifnąć tu podpasować i jaka oszczędność za R160tax

Bez szans, szpery wchodzą na styk do dyfrów (r180 jest widocznie większa), półosie też są inne. Płać i płacz, to jedyne co pozostaje, z tanich rozwiązań to spaw :D

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, mly96 napisał:

Trzeba zeszlifować z jednej strony (tam gdzie się wprasowuje łożysko) z tego co kojarzę 3mm a z drugiej 6mm (ile z której nie pamiętaj) i powinno siąść, tyle że potem trzeba ustawić luz żeby nie uszkodzić za szybko przełożenia. 

Zapomnialem spytać. Polosie przeguby uszczelniacze itd itp zostają ori z mojego? Może głupie pytanie ale nie jestem orzeł w subaru :b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, damiano16 napisał:

 

Zapomnialem spytać. Polosie przeguby uszczelniacze itd itp zostają ori z mojego? Może głupie pytanie ale nie jestem orzeł w subaru :b

Teoretycznie  tak, jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerokość szper jest taka sama . Te 9 mm to różnica w pozycji  koła talerzowego. Zacznij od tego czy tocząc wymiar 6/3 mm będziesz miał miejsce na szperze. 
wymiar L2 plus L4 jest kluczowy oraz L2/A.

kolo talerzowe które zazębia się z wałkiem montuje się tam gdzie jest L4 (powierzchnia z prawej strony czyli bliżej środka szpery)

 

E0AEFFEE-81BD-4F72-A237-FEF16C2C47CD.jpeg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, damiano16 napisał:

Pieknie dzieki. W poniedziałek musze zadzwonić do kogoś kto się na tym zna lub to juz robil i będę cisnął z tematem:)


wyzej masz rysunki 6mt i 5mt i szpere w domu druknij je sobie i będziesz widział czy da się tak zmodyfikować . 
Na pewno szpery płytkowej się nie da ponieważ tam gdzie chcesz toczyć jest dekiel / pokrywa natomiast w suertracku jest jedna powierzchnia gdzie nic się z niczym nie skręca śrubami poza kołem talerzowym ale tutaj nie ma znaczenia bo śruby idą na przelot z gwintem w kole zębatym 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...