adamusmax Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 taka mam sprawe chce wrzucic do siebie wtryski od MY96 bo podobno sa wieksze niz w wersji 97/98, ale do konca nie jestem pewien mam oznaczenia tych wtryskow - czy ktos wie czym sie roznia i czy na pewno sie roznia :?: u mnie MY97/98 - OR7627D3 MY94-96 - OR53617D lub OR053617D big thanks from the mountain Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 a jakies inne mody czy tak poprostu sobie wrzucasz bo lubisz duze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Adamus lubi rzeźbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 adamusmax, taka informacja jest na scoobynet: 93-96 is phase 1 97-98 is phase 1.5 99-00 is phase 2 The injectors are the same both 380s but there are differences in the fuel rails but not with regard to the injector holes etc.. Phase 1 1.5 i 2 to są kolektory ssące. Ale wynika z tego że wtryski od '93 do MY98były 380cc, potem od MY99 440cc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 a jakies inne mody czy tak poprostu sobie wrzucasz bo lubisz duze wrzucam bo jezdze na cisnieniu 1.1 w porywach do 1.15 bar (Cyna IV ) i po rozmowach z Jako poradzil mi zeby wrzucic wieksze wtryski, poniewaz beda ta sama dawke paliwa dawac w krotszym czasie np. teraz daja dawke powiedzmy w 0.7 ms a chodzi o to zeby ta sama dawke dawaly w 0.3 ms to tak po krotce powienno do zmiejszyc AFR w moim kiblu bo teraz mam 12.2-12.3 na 1 bar (co dziwne na 0.9 bar mam 12.5-12.6 :???: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Moim zdaniem wielkość wtryskiwacza nie ma wpływu na jego czas otwarcia. Jeśli zalożysz większe wtryskiwacze będziesz miał po prostu wieciej paliwa podane w tym samym czasie. O wiele lepiej było by zestroić porządnie to co masz teraz, ewentualnie minimalnie zwiększyć ciśnienie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jezu. Jeśli mogę coś poradzić, to weź lepiej nie dotykaj się do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 marcin@klubsubaru.pl, to jak walka z wiatrakami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Adamus! proponuję dla Ciebie nowy nick - Bob Budowniczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jezu.Jeśli mogę coś poradzić, to weź lepiej nie dotykaj się do tego. opieram sie tylko na radach osob ktore sie na tym chyba znaja. moze ja cos pokreciloem mozliwe ze chodzilo wlasnie o podanie w tym samym czasie wiekszej dawki paliwa a ja jak zwykle zakrecilem i juz dotykac sie do tego nie bede ale wtryski wieksze wsadze bo musze z AFRem zejsc troche w dol a Kuba ma racje to walka z wiatrakami :razz: najwazniejsze ze u siebie grzebie i kombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 adamusmax, jeśli wsadzisz większe wtryskiwacze bez stroienia, na bank nie będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 wiem kto ma wtryski wieksze do twojego modelu ale to i tak Ci nic nie da bez strojenia kup przynajmniej unichipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 wiem kto ma wtryski wieksze do twojego modelu Ja też wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 wiem kto ma wtryski wieksze do twojego modelu Ja też wiem... np ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 a ja mam unichipa do sprzedania :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 a ja mam unichipa do sprzedania :razz: unichip jest wg mnie za drogi w stosunku do tego co mozna uzyskac - poza tym go nie widac a jak wiadomo ja musze miec gadzecik najaralem sie na Apexi Power FC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Adamus, a nie lepiej Motec, Autronica lub MXL Strada??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi