Jump to content

Swap tylnych hamulców gc/gf


damiano16
 Share

Recommended Posts

Cześć. Szukałem i nie mogę znaleźć co można zmienić z tylnych zaciskow (tarcza 266mm wentylowana) na wiekszy zestaw ale żeby zestaw byl z zaciskiem który posiada wejscie na ręczny. Z tarczo bębnami wydaje mi się więcej zachodu. Jezdzilem autami w których nie ma efektu pikowania przodu przy hamowaniu i hamulce byly o wiele wiele lepsze niż w subaru i myślę nad tyłem. Przod juz zrobiłem niedawno na 316mm. Tyl zostal seria. 

Link to comment
Share on other sites

siemano, polecam sprawdzone rozwiązanie swap na 2 tłok z wrx-a, prostsza  opcja zamontować adaptery i przyciąć trochę osłony, szczęki zostają te które masz teraz.
druga opcja to możesz przełożyć całe zwrotnice wtedy masz zrobione jak trzeba bez adapterów.

o zaciskach z ręcznym zapomnij bez sensu moim zdaniem, więcej z tym problemów jak zalet. Jeszcze dochodzą kombinacje z linkami itd.

Link to comment
Share on other sites

Ale ja mam obecnie zaciski z recznym a nie tarczo bęben.. kupilem tez koła letnie za kupę siana z nowymi oponami i nie uśmiecha mi się przechodzić na inny rozstaw srub<_<

Link to comment
Share on other sites

Pytanie pomocnicze:

 

Od CZEGO masz te zaciski z hamulcem ręcznym?

 

Bo raczej nie jest to Subaru GF ;)...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Przepraszam mój błąd. Tak jest tarczobęben. Nie ma ślimaka na zacisku :facepalm::biglol: pytanie czy tylko 2tlok 290 mm jest opcja czy są jeszcze jakieś komplety które ludzie montują? Np jeszcze coś większego jesli chodzi o srednice tarcz.

Edited by damiano16
Link to comment
Share on other sites

Możesz poszukać słabo dostępnego tematu w używce - zacisku 1 tłoczkowego od Legacy 04-09 3,0 H6 - tarcza 290mm i pasuje bez adapterów do twojej zwrotnicy.

Ale znaleźć raczej nie będzie łatwo (chyba że coś się pozmieniało, nie obserwuję rynku).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Liczyłem sprawność układu hamulcowego tylnego jeśli chodzi o porownanie siły hamowania zacisku od legacy h6 290mm (średnica tloczka 38mm) i 2tloka z wrx 290mm (średnica tloczka 36mm). Wychodzi na to ze teoretycznie zestaw z legacy powinien hamowac mocniej ze względu na powierzchnie tloczka. Tak bynajmniej pisze na stronie na której robią porownanie zacisk plywajacy z zaciskiem stałym. (Przeczytane w internetach) ktoś może to potwierdzić że tak jest?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.08.2021 o 17:42, damiano16 napisał:

Wychodzi na to ze teoretycznie zestaw z legacy powinien hamowac mocniej ze względu na powierzchnie tloczka.

Oczywiście, jeśli pompa i ewentualne korektory te same, to tak jest.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...