Jump to content

Miękki hamulec na Brembo


133699

Recommended Posts

Jak wyżej. Wrzuciłem brembulce do SFa i cóż... no miękki spowalniacz jest :o to znaczy, ze 30% jest totalnie martwym polem, zaczyna działać gdzieś koło podłogi, generalnie za późno. Auto hamuje normalnie ale to jest poziom może jednotłoków. Znam te hamulce, to mój zestaw z GT, one blokowały koła przy jakich prędkościach mi się zamarzyło i śmierć w oczach była przy mocniejszym dociśnięciu, feeling był zupełnie inny. Teraz to jak by z 8 tłoków pracowały może dwa. 

 

Odpowietrzyłem je według sztuki. Wewnętrzne odpowietrzniki najpierw. Potem dla pewności sprawdzałem po odpaleniu czy coś się zmieniło. Nawet sprawdziłem tyły mimo że nic nie robiłem. 

Wszystko na przekręconym zapłonie (podobno przy ABS tak się robi).

Robiłem to metodą "na deseczkę", czyli hamulec blokowałem o stelaż siedzenia. Zawsze tak robię. Także nikt mi nie opuszcza spowalniacza za wcześnie :OO: dopchana po samą podłogę.

 

Wie ktoś może czy SF ma inną pompę od np GT? wydaje mi się to nieprawdopodobne. W GT było wszystko ok, tutaj są problemy. Jeździłem SFami na 4 tłokach i GTkami też, zachowywały się te hamulce 1:1 tak samo. Wiem że ludzie wsadzali do SF złote brembo i nic się nie działo złego.. 

 

Na zgaszonym silniku elegancko się pompuje, że ciężko to w ogóle nacisnąć - tak jak powinno być. Po odpaleniu naciśnięcie i wpada, jak kilka razy szybko podpompuje to twardnieje ale zaraz znowu temat wraca. 

 

Jeszcze spytam.. Wie ktoś czy serwo hamulcowe RHD jest takie samo dla LHD? może znajdę na weekend czas i przerzucę z GT.

Edited by 133699
Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, 133699 napisał:

Na zgaszonym silniku elegancko się pompuje, że ciężko to w ogóle nacisnąć - tak jak powinno być. Po odpaleniu naciśnięcie i wpada, jak kilka razy szybko podpompuje to twardnieje ale zaraz znowu temat wraca. 

 

Kiedys mialem dokladnie takie same objawy w samochodzie ojca, po wymianie prawie wszystkiego serwo okazalo sie problemem. Nie wiem wprawdzie czy bedzie mialo to przelozenie na Subaru - tamten woz to byla Wolga 24... 

Link to comment
Share on other sites

Też tak obstawiam. Tyle, że na 2 tłoku jeździłem zupełnie normalnie. Wjechałem na garaż, zapodałem brembo i... jest problem.

Link to comment
Share on other sites

Był tu przypadek na forum że robiona była maglownica, potem płyn się zaczął pienić. Finalnie do roboty były też uszczelnienia na pompie wspomagania. Także tutaj może być Faktycznie serwo. Jeśli masz pompę podciśnienia, podepnij ja zamiast węża do serwo i zbuduj podciśnienie. Nie powinno drastycznie się zmniejszać. Gdy je już "zbudujesz". 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, mrk2607 napisał:

Odpowietrz pompe ABS.

Właśnie czytam o tej czynności. Jak to wykonać w subaru? Widzę, ze ta pompa nie posiada z

żadnego odpowietrznika.

Link to comment
Share on other sites

Chyba, ze mam poluzować dowolny przewód od hamulca na pompie po prostu? 

Edited by 133699
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...