133699 Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 (edited) Jak wyżej. Wrzuciłem brembulce do SFa i cóż... no miękki spowalniacz jest to znaczy, ze 30% jest totalnie martwym polem, zaczyna działać gdzieś koło podłogi, generalnie za późno. Auto hamuje normalnie ale to jest poziom może jednotłoków. Znam te hamulce, to mój zestaw z GT, one blokowały koła przy jakich prędkościach mi się zamarzyło i śmierć w oczach była przy mocniejszym dociśnięciu, feeling był zupełnie inny. Teraz to jak by z 8 tłoków pracowały może dwa. Odpowietrzyłem je według sztuki. Wewnętrzne odpowietrzniki najpierw. Potem dla pewności sprawdzałem po odpaleniu czy coś się zmieniło. Nawet sprawdziłem tyły mimo że nic nie robiłem. Wszystko na przekręconym zapłonie (podobno przy ABS tak się robi). Robiłem to metodą "na deseczkę", czyli hamulec blokowałem o stelaż siedzenia. Zawsze tak robię. Także nikt mi nie opuszcza spowalniacza za wcześnie dopchana po samą podłogę. Wie ktoś może czy SF ma inną pompę od np GT? wydaje mi się to nieprawdopodobne. W GT było wszystko ok, tutaj są problemy. Jeździłem SFami na 4 tłokach i GTkami też, zachowywały się te hamulce 1:1 tak samo. Wiem że ludzie wsadzali do SF złote brembo i nic się nie działo złego.. Na zgaszonym silniku elegancko się pompuje, że ciężko to w ogóle nacisnąć - tak jak powinno być. Po odpaleniu naciśnięcie i wpada, jak kilka razy szybko podpompuje to twardnieje ale zaraz znowu temat wraca. Jeszcze spytam.. Wie ktoś czy serwo hamulcowe RHD jest takie samo dla LHD? może znajdę na weekend czas i przerzucę z GT. Edited July 28, 2021 by 133699 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tremba Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 25 minut temu, 133699 napisał: Na zgaszonym silniku elegancko się pompuje, że ciężko to w ogóle nacisnąć - tak jak powinno być. Po odpaleniu naciśnięcie i wpada, jak kilka razy szybko podpompuje to twardnieje ale zaraz znowu temat wraca. Kiedys mialem dokladnie takie same objawy w samochodzie ojca, po wymianie prawie wszystkiego serwo okazalo sie problemem. Nie wiem wprawdzie czy bedzie mialo to przelozenie na Subaru - tamten woz to byla Wolga 24... Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted July 28, 2021 Author Share Posted July 28, 2021 Też tak obstawiam. Tyle, że na 2 tłoku jeździłem zupełnie normalnie. Wjechałem na garaż, zapodałem brembo i... jest problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 Był tu przypadek na forum że robiona była maglownica, potem płyn się zaczął pienić. Finalnie do roboty były też uszczelnienia na pompie wspomagania. Także tutaj może być Faktycznie serwo. Jeśli masz pompę podciśnienia, podepnij ja zamiast węża do serwo i zbuduj podciśnienie. Nie powinno drastycznie się zmniejszać. Gdy je już "zbudujesz". Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrk2607 Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 Odpowietrz pompe ABS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted July 28, 2021 Author Share Posted July 28, 2021 1 godzinę temu, mrk2607 napisał: Odpowietrz pompe ABS. Właśnie czytam o tej czynności. Jak to wykonać w subaru? Widzę, ze ta pompa nie posiada z żadnego odpowietrznika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted July 28, 2021 Author Share Posted July 28, 2021 (edited) Chyba, ze mam poluzować dowolny przewód od hamulca na pompie po prostu? Edited July 28, 2021 by 133699 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrk2607 Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 Dokładnie tak. Luzujemy wszystkie przewody i odpowietrzamy standardowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now