Jump to content

XV 2,0 150 km


leko34
 Share

Recommended Posts

6 godzin temu, Karas napisał:

Absolutnie. Subaru nigdy nie było prestiżowe

Ale posiadanie Subaru było pewnym prestiżem... 

Link to comment
Share on other sites

Ja osobiście powiem tak - tyle się naczytałem o tych słabych osiągach, że spodziewałem się czegoś naprawdę wolnego. Dzięki temu zaskoczyłem się raczej pozytywnie - nie jest tak źle, osiągi zupełnie wystarczają mi do zwykłej jazdy, także poza autostradą gdy trzeba coś w miarę dynamicznie wyprzedzić :) Wtedy natomiast lubię przełączyć się na łopatki żeby uniknąć wspomnianych tutaj mega wysokich obrotów przy redukcji automata i warczenia (nie wiem czy to dobre słowo) silnika. Co do komfortu - dla mnie jest mega komfortowo - ale moim punktem odniesienia jest Forek SG 2.5XT ;) Wyciszenie uważam za bardzo przyzwoite. Podobnie pokonywanie wszelkich nierówności - XV jedzie przez nie jak czołg i z zawieszenia nie dochodzą zupełnie żadne odgłosy. Wiadomo, że nie super mięciutko jak w amerykańskim dupowozie, ale to raczej nie samochód tego typu - w zamian mamy dość sztywne zawieszenie co daje korzyści w jeździe autostradowej.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, durst napisał:

Ja osobiście powiem tak - tyle się naczytałem o tych słabych osiągach, że spodziewałem się czegoś naprawdę wolnego.

XV 2.0i to taki średniak jeżeli chodzi o osiągi. Szału nie ma ale nie odstaje od konkurencji z podobnymi motorami. Ja tam na osiągi 2.0i nigdy nie narzekałem. Przydałby się trochę więcej momentu. Do normalnego poruszania się wystarczy

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...