Jump to content

Tylny dyfer


Bajer98
 Share

Recommended Posts

Siemka. Sprawa wygląda tak. Oddałem auto do mechanika na zrobienie zawiasu z tyłu oraz skarżyłem się na wycie z tyłu auta, które pojawiło się dosłownie z dnia na dzień. Podczas oględzin okazało się, że łożyska kół oraz wał itp. są w dobrym stanie. Mechanik powiedział, że przejechał się tym autem oraz podniósł go by nasłuchiwać skąd dochodzi owe wycie i prawdopodobnie jest to dyfer. Moje pytanie brzmi czy dyfer daje z dnia na dzień oznaki zużycia oraz ile Wy płaciliście za regenerację, bo szczerze jeśli koszty będą duże to zastanowię się nad sprzedażą Subaraka, a tego bym nie chciał :/ 

Link to comment
Share on other sites

Jesli dyfer a zeby sa ok nie szczerbione i nie wytarte to pewnie lozyska wyszly. Wymiana lozysk to pryszcz

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, Bajer98 napisał:

ile Wy płaciliście za regenerację, bo szczerze jeśli koszty będą duże to zastanowię się nad sprzedażą Subaraka

Jeśli łożyska to wiadomo - wymiana łozysk. Jeśli zęby to wymiana koła talerzowego, wałka ataku. Może to satelity hałasują. Tu wymiana tylko w grę wchodzi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Bajer98 napisał:

Mechanik powiedział, że przejechał się tym autem oraz podniósł go by nasłuchiwać skąd dochodzi owe wycie i prawdopodobnie jest to dyfer

Zapytaj ,czy osłuchał stetoskopem na podnośniku. Jeśli tak to diagnoza powinna być łatwa. Często za parę stów można dostać używany dyfer, ale najlepiej z forum- spróbuj ogłosić się w dziale kupna.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, respect napisał:

osłuchał stetoskopem na podnośniku.

Otworzyć dyfer i wszystko jasne. Nie ma na co czekać. Jeśli w dyfrze wszystko jest ok to olej zmienić przy okazji. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Przecież używany dyfer w dobrym stanie to jest groszowa sprawa... ja 4.11 z GD za stówę sprzedać nie umiem.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, BelegUS napisał:

Przecież używany dyfer w dobrym stanie to jest groszowa sprawa... ja 4.11 z GD za stówę sprzedać nie umiem.

Też racja, ale nie wiadomo w jakim stanie się kupi używkę, ale doszedłem do wniosku, że zrobię ten dyfer. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Bajer98 napisał:

Też racja, ale nie wiadomo w jakim stanie się kupi używkę, ale doszedłem do wniosku, że zrobię ten dyfer. 

Z góry pogadaj o cenie , bo jeśli będzie rozkręcany to  regulacja  musi być dobrze zrobiona i tu jest największa robota.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja niestety podbiję temat. Wyjaśniło się coś może? U mnie niemalże z dnia na dzień też pojawił się hałas z tyłu... może to któreś łożysko w kole, a może nie... Co mogę sprawdzić samemu? Czy w ogóle mogę coś sprawdzić samemu? Czy zostaje mechanik?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...